Cake bakken in een combimagnetron.
vrijdag 14 oktober 2011 om 15:48
zaterdag 15 oktober 2011 om 02:11
Je kunt de cake in de hetelucht oven bakken, waarschijnlijk heb je zo'n ronddraaiend ding erbij waarop je je cakeblik kan zetten zodat deze ronddraait.
Misschien dat je je oven hoger moet zetten dan in het recept staat, want hoewel cake op een lage temperatuur wordt gebakken, moet de temperatuur bij sommige combi ovens omhoog, snap je hem nog?
Misschien dat je je oven hoger moet zetten dan in het recept staat, want hoewel cake op een lage temperatuur wordt gebakken, moet de temperatuur bij sommige combi ovens omhoog, snap je hem nog?
zaterdag 15 oktober 2011 om 08:22
Het is mislukt de cake. Ik had stukjes ananas erbij ingedaan daardoor was het geheel niet helemaal droog alhoewel ik het ananas water er niet bij in had gedaan.
De smaak was ronduit vies. Niet genoeg suiker.
Raar toch, want met zo'n kant-en-klaar pak van Honig hoeft er helemaal geen suiker toegevoegd te worden volgens het voorschrift.
Sorry dames, geen succesverhaal.
De smaak was ronduit vies. Niet genoeg suiker.
Raar toch, want met zo'n kant-en-klaar pak van Honig hoeft er helemaal geen suiker toegevoegd te worden volgens het voorschrift.
Sorry dames, geen succesverhaal.
zaterdag 15 oktober 2011 om 08:46
zaterdag 15 oktober 2011 om 14:16
Met cake weet ik het niet maar ik merk bij mijn combi dat ik het vaak veel langer erin moet doen. Bijv. aardappelkroketjes staat op 20 min maar is bij mij echt 30 min voor ze lekker krokant zijn.
Met quiches moet ik ook altijd even goed kijken. Ik heb geen andere oven dus ben niet anders gewend maar als ik jou was zou ik eerst gewoon een cake bakken. Doe je erna op je plakje cake wat ananas en slagroom. En dan de volgende keer kijken om er ananas in te doen.
Ik heb het wel eens gemaakt met banaan en noten, dat was wel een succes.
Met quiches moet ik ook altijd even goed kijken. Ik heb geen andere oven dus ben niet anders gewend maar als ik jou was zou ik eerst gewoon een cake bakken. Doe je erna op je plakje cake wat ananas en slagroom. En dan de volgende keer kijken om er ananas in te doen.
Ik heb het wel eens gemaakt met banaan en noten, dat was wel een succes.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven