Candy Corn, waar te koop?

30-10-2012 20:04 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zeker tien jaar geleden kreeg ik van een tante een zakje Candy Corn, uit Amerika.

Mierzoet, je wordt na drie van die dingen misselijk, maar zoooooooooooo lekker.



Ik heb het nooit meer kunnen vinden en elk jaar rond deze tijd kriebelt het een beetje



Weet iemand of het hier ergens verkrijgbaar is?

En zo ja, waar?



Vorig jaar heb ik alles af gegoogled maar niks gevonden

Heb nu nog niet gekeken maar het zou me verbazen als het nu anders is.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 30 oktober 2012 @ 20:06:

Nee, het is snoep:



Pure suiker, mierzoet, kansloos slecht voor mijn dieet, maar IK WIL HET:



[afbeelding]Oh, Marels, als ik er naar kijk, spat het glazuur van mijn tanden
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze laatst in Den Haag gezien, Kelly's Expat Shop in de Zoutmanstraat.
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik had er nog nooit van gehoord en hoorde vanmorgen op de radio dat het vandaag Candy Corn-dag is
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
marels.......... je gaat naar de kreadoe in utrecht morgen he....???? in Utrecht (als je hoog catharijne uitloopt) zit een amerikaans winkeltje... naam weet ikzo niet....... die hebben het misschien wel...
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op dinsdag 30 oktober 2012 20:08 Mja, maar dan wordt het iets van dik zeven euro voor een zakje



Als noodoplossing kan ik dat overwegen, maar ik hoopte eigenlijk dat iemand een winkel om de hoek weet die ze verkoopt voor een beetje redelijke prijs Als je ze echt zoooo graag wilt, dan heb je dat er toch wel voor over?
Alle reacties Link kopieren
quote:dubiootje schreef op 30 oktober 2012 @ 22:54:

Grappig, ik had er nog nooit van gehoord en hoorde vanmorgen op de radio dat het vandaag Candy Corn-dag is



En wat houdt dat in een Candy Corn-dag?



(ik heb er nooit van gehoord dus laat staan dat ik weet waar het te koop is)
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij (zal vanmiddag nog eens kijken voor de zekerheid) verkopen ze het bij mij in de supermarkt. Ze hebben hier een kleine Amerikaanse afdeling. Ik weet niet waar je woont maar het is in Utrecht. Ik meende want ik heb nog uitgebreid me staan te verlekkeren dat het rond de 3 euro was. Maar ik kan er echt volledig naast zitten. Ze hadden (totaal off topic) ook Milky way caramel, Mmmmmmm.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer morgen of donderdag ff langs te gaan om te kijken wat het kost in de winkel zelf.
Damn, had ik maar dit topic niet gelezen! Nu wil ik ook candy Corn!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Geen idee wat Candy Corn-dag inhoudt. Ik vermoed dat het is bedacht door snoepmakers/-verkopers?
Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
quote:miertje22 schreef op 30 oktober 2012 @ 22:57:

marels.......... je gaat naar de kreadoe in utrecht morgen he....???? in Utrecht (als je hoog catharijne uitloopt) zit een amerikaans winkeltje... naam weet ikzo niet....... die hebben het misschien wel...





Neeeeeeeeeeee, te laat



Super Luonto!

Ben benieuwd!



Je mag me ook mailen op marelsmarels@gmail.com



@wie het zei; ja, dat kan, er zeven euro aan uitgeven. Maar ik vind het belachelijk dat een bedrijf voor één zakje snoep vijf euro verzendkosten rekent, en de rest dus in zn zak steekt. Principekwestie.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Als je nog wil zou ik wel snel actie ondernemen, het is typisch Haloweensnoep en dat is inmiddels geweest.
Alle reacties Link kopieren
Oh en onder actie ondernemen valt ook mij naar de winkel laten fietsen en een handje in een envelop laten doen!
Alle reacties Link kopieren
Klein winkeltje met een Duits aandoende naam toch?
Alle reacties Link kopieren
Als je op de hoek Leidsestraat/keizersgracht staat met de smartshop aan je rechter hand is het ongeveer 3 of 4 winkeltjes verderop.

Snap je wat ik bedoel?
Alle reacties Link kopieren
Marels het is jouw schuld dat ik nu weet wat ze daar allemaal verkopen @
Alle reacties Link kopieren
Leuk winkeltje hè?

Zakjes chips zijn daar lekker.
Alle reacties Link kopieren
Oh forum mobiel en het is niet helemaal doorgekomen: @
Alle reacties Link kopieren
Ja, te leuk. Bedacht me te laat dat ik daar m'n zusjes verjaardagspakket wel kan samenstellen. Sowieso leuke presentjes (Wonka's !)
Alle reacties Link kopieren
Ojaaaaa. En die honing-schuim-chocolade candy bars.
Alle reacties Link kopieren
Die heb ik gelukkig niet gezien. Ik heb wel een zak zuurtje waarvan ik later pas achter de prijs kwam...0_0
Alle reacties Link kopieren
quote:susanna1980 schreef op 30 oktober 2012 @ 20:07:

Google vindt het wel:



http://www.candyonline.nl ... -Candy-Corn-100-gram.html



Spuugbakje erbij? Ohh bedankt, geweldig!! Via deze link heb ik MIJN nerds-snoepjes gevonden waar ik zo verslaafd aan was in Engeland. Toen ik terug kwam in Nederland liep ik de hele tijd te zeuren dat het zo zonde is dat die snoepjes niet in Nederland verkrijgbaar zijn. Had ik al bedankt gezegd
Alle reacties Link kopieren
Oh gatver, zo vies!!



Denk dat opsturen vanuit de VS nog duurder is, anders had ik er wat gehaald. Waarschijnlijk zijn ze nog in de opruiming ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven