Cheesecake gescheurd
zondag 3 januari 2016 om 23:18
zondag 3 januari 2016 om 23:32
zondag 3 januari 2016 om 23:54
quote:emmeline schreef op 03 januari 2016 @ 23:41:
Eieren wel gemixt......volgende keer dus spatelen?. Kaas was idd niet op kamertemp. Kwam uit de koelkast.Niet mixen volgende keer bij cheesecake dan komt er lucht in te zitten en dat gaat scheuren en ook alles op kamer temaparatuur voor een mooie egale cheesecake. Heb het zovaak gemaakt vandaar dat ik het weet.
Eieren wel gemixt......volgende keer dus spatelen?. Kaas was idd niet op kamertemp. Kwam uit de koelkast.Niet mixen volgende keer bij cheesecake dan komt er lucht in te zitten en dat gaat scheuren en ook alles op kamer temaparatuur voor een mooie egale cheesecake. Heb het zovaak gemaakt vandaar dat ik het weet.
maandag 4 januari 2016 om 08:54
Had je het bakblik goed ingevet. Ik merk dat mijn cheesecakes altijd een beetje krimpen/gaan werken tijdens de laatste minuten in de oven. De taart komt dan los van het bakblik. Ik kan mij voorstellen dat wanneer dat niet gebeurt de taart gaat scheuren.
Bakje water in de oven bij een cheesecake heb ik nog nooit van gehoord. Waar is dat voor?
Bakje water in de oven bij een cheesecake heb ik nog nooit van gehoord. Waar is dat voor?
maandag 4 januari 2016 om 09:19