Chocolade sigaretten
zaterdag 20 november 2010 om 23:25
ik was ook dol op die dingen, ook al waren ze niet lekker, en had je idd dat rot papiertje waar je steeds alleen maar kleine stukjes afkreeg. Hoewel ik er meestal eerst met papier en al aanging sabbellen want dan leek het meer een echte sigaret. Wat het vervolgens niet makkelijker maakte om het papiertje er weer af te krijgen.
En ik ben ondanks dat nooit gaan roken, want ik vond echte sigaretten stinken.
En ik ben ondanks dat nooit gaan roken, want ik vond echte sigaretten stinken.
zondag 21 november 2010 om 13:34
quote:AbsolutelyFabulous schreef op 20 november 2010 @ 17:51:
Oh die vond ik vroeger zo leuk Stonden we op straat met onze choco sigaretten en als het dan zo koud was dat je wolkjes ademde, konden we doen alsof we rookten. Tenminste, we dachten dat het er heel echt uit zag Zoooo herkenbaar. Mijn moeder heeft zelfs erg lang gedacht dat ik wel moest roken later, zo leuk vond ik het. Geen roker geworden, overigens.
Oh die vond ik vroeger zo leuk Stonden we op straat met onze choco sigaretten en als het dan zo koud was dat je wolkjes ademde, konden we doen alsof we rookten. Tenminste, we dachten dat het er heel echt uit zag Zoooo herkenbaar. Mijn moeder heeft zelfs erg lang gedacht dat ik wel moest roken later, zo leuk vond ik het. Geen roker geworden, overigens.
zondag 21 november 2010 om 13:37