ciabatta in koekenpan?

22-05-2012 13:38 13 berichten
ik heb zojuist een ciabatta van de AH gehaald maar hij is ontzettend taai, wat ik stiekem al had verwacht (echt AH...). Ik heb geen oven, dus zat te denken om het in de koekenpan een beetje te bakken. Iemand ervaring daarmee? is dat lekker?
Alle reacties Link kopieren
In stukken snijden beetje olijfolie, bakken aan twee kanten.

Afmaken met zeezout.

Lekker bij een soepje.
en grotere stukken? ik heb alleen cup a soup in huis en daarmee smaakt het niet echt top denk ik haha, heb dan liever een echt lekkere soep. Wou het gewoon als brood eten.
leyla88 schreef op 22 mei 2012 @ 13:43:

en grotere stukken? ik heb alleen cup a soup in huis en daarmee smaakt het niet echt top denk ik haha, heb dan liever een echt lekkere soep. Wou het gewoon als brood eten.
Kan ook, maar dan wordt het een beetje toastachtig. Knapperig van buiten en zacht van binnen. Lekker hoor. :)
Nee, denk geen grote stukken, gewoon plakjes/sneetjes. Krijg je een soort van bruschetta en in nood gaat het best met een cup-s-soupje is mijn ervaring, al is echte soep wel lekkerder.
Of in plakjes in de broodrooster. Wel uitkijken met eruit halen. Dan stekker eruit en met achterkant van houten lepel.

Het je ruimte voor zo'n klein aanrechtoventje? Vaak iets van 15 euro en toch wel handig als je geen echte oven hebt.
hmmm ja, heb al dus met ander brood geluncht ;-( miss dat ik ze zo gewoon even bel of ik het terug mag brengen... haha wel zeurderig misschien maar zij moeten dan ook maar lekker brood maken, het is nog wel van dat 'excellent' brood met passie en liefde..

@ thee, ik heb er wel ruimte voor maar die dingen zijn nog best duur. Als ik er eentje neem, wil ik wel gelijk een goeie zodat ik ook andere dingen erin kan maken. Mijn ervaring is dat goedkoop=duurkoop. Helaas afgelopen week nog meegemaakt..
Bij mijn ouders in Zeeland staat nog een volledig functioneel klein oventje, waar ik ook taarten in heb gebakken enz. Als je in de buurt woont/bent kun je t zo ophalen.
schnitzel schreef op 22 mei 2012 @ 14:08:

Bij mijn ouders in Zeeland staat nog een volledig functioneel klein oventje, waar ik ook taarten in heb gebakken enz. Als je in de buurt woont/bent kun je t zo ophalen.
Dat is wel heel lief! Helaas woon ik niet in de buurt van Zeeland.
hm zal dan bij de ah verschillend zijn hier namelijk altijd lekker ciabatta en stokbrood
Een aangesneden brood terugbrengen terwijl het niet bedorven is??
@ Priempje, klopt idd, merk ook verschil tussen AH's, bij mijn ouders in een andere woonplaats is de ciabatta ook erg lekker maar hier dus niet, had het eerst ook met die blauwe bessen, die waren altijd zacht (a la 4 euro per bakje) en bij mijn ouders altijd lekker 'hard'. Vind het qua dit soort producten niet een goede ah hiero.

@ Thee, gewoon klacht indienen zat ik aan te denken, en als ze dan aanbieden dat ik 'm terug mag brengen, doe ik dat. Die broden zijn hun prijs echt niet waard hoor. Had eerder ook een klacht ingediend over de zachte bessen en toen mocht ik ze ook terugbrengen (had het al meerdere weken geprobeerd maar telkens te zacht).
leyla88 schreef op 22 mei 2012 @ 14:15:

[...]

Dat is wel heel lief! Helaas woon ik niet in de buurt van Zeeland.

Ok, was het proberen waard ;-)

Overigens zou ik het brood inderdaad gewoon terugbrengen hoor, heb ik ook weleens gedaan. Klantenservice beschouwde het als een klacht en ik kon kiezen tussen een nieuw product of geld terug. Je moet er natuurlijk geen weken mee wachten, maar als je vandaag of morgen gaat, zou het geen probleem moeten zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven