ciabatta in koekenpan?
dinsdag 22 mei 2012 om 13:59
hmmm ja, heb al dus met ander brood geluncht ;-( miss dat ik ze zo gewoon even bel of ik het terug mag brengen... haha wel zeurderig misschien maar zij moeten dan ook maar lekker brood maken, het is nog wel van dat 'excellent' brood met passie en liefde..
@ thee, ik heb er wel ruimte voor maar die dingen zijn nog best duur. Als ik er eentje neem, wil ik wel gelijk een goeie zodat ik ook andere dingen erin kan maken. Mijn ervaring is dat goedkoop=duurkoop. Helaas afgelopen week nog meegemaakt..
@ thee, ik heb er wel ruimte voor maar die dingen zijn nog best duur. Als ik er eentje neem, wil ik wel gelijk een goeie zodat ik ook andere dingen erin kan maken. Mijn ervaring is dat goedkoop=duurkoop. Helaas afgelopen week nog meegemaakt..
dinsdag 22 mei 2012 om 14:32
@ Priempje, klopt idd, merk ook verschil tussen AH's, bij mijn ouders in een andere woonplaats is de ciabatta ook erg lekker maar hier dus niet, had het eerst ook met die blauwe bessen, die waren altijd zacht (a la 4 euro per bakje) en bij mijn ouders altijd lekker 'hard'. Vind het qua dit soort producten niet een goede ah hiero.
@ Thee, gewoon klacht indienen zat ik aan te denken, en als ze dan aanbieden dat ik 'm terug mag brengen, doe ik dat. Die broden zijn hun prijs echt niet waard hoor. Had eerder ook een klacht ingediend over de zachte bessen en toen mocht ik ze ook terugbrengen (had het al meerdere weken geprobeerd maar telkens te zacht).
@ Thee, gewoon klacht indienen zat ik aan te denken, en als ze dan aanbieden dat ik 'm terug mag brengen, doe ik dat. Die broden zijn hun prijs echt niet waard hoor. Had eerder ook een klacht ingediend over de zachte bessen en toen mocht ik ze ook terugbrengen (had het al meerdere weken geprobeerd maar telkens te zacht).
dinsdag 22 mei 2012 om 14:42
Ok, was het proberen waard
Overigens zou ik het brood inderdaad gewoon terugbrengen hoor, heb ik ook weleens gedaan. Klantenservice beschouwde het als een klacht en ik kon kiezen tussen een nieuw product of geld terug. Je moet er natuurlijk geen weken mee wachten, maar als je vandaag of morgen gaat, zou het geen probleem moeten zijn.