De Jumbo, is dat wat?

08-04-2010 14:32 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga verhuizen (jeujjj). Waar ik nu woon heb ik in een straal van 2 km de keus uit een AH, een AH, een AH, een AH XL en oh ja één Plus.

Maar nu staat er dus straks een Jumbo bij mij in de buurt! Is dat wat? Hebben ze lekkere dingen? Is het duurder dan de AH, en hoe is het (wat luxere) assortiment?

Ben benieuwd!
Beter assortiment dan de AH, want de AH vervangt soms stiekem A-merken voor eigenmerk artikelen.
Het is goedkoper dan de AH en ik vind dat ze veel bijzondere dingen hebben die de appie niet kent. Prima winkel dus!

Ik ga naar de dirk en de jumbo en soms de lidl qua supermarkten.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Jumbo rules! Goedkoper, goede service en goede producten.
JA! de Jumob is fijn!

Goedkoper dan AH, en een leuk assortiment. Bij de mijne ook een heel veel toko-spullen.

Goed vlees ook en veel vis
Jumbo is fijhijn!! had ik er hier maar eentje, in deze door AH-gedomineerde stad.....
Onder welke steen heb jij gezeten? Ja de Jumbo is fijn. Even duur of goedkoper dan de Appie en prettige winkels met een zeer ruim assortiment en goede service.
oh en fatsoenlijk personeel! als je vraagt waar iets staat, lopen ze zelfs met je mee! en als je zware boodschappen hebt, vragen ze meteen of ze even mee moeten lopen naar de auto... en altijd genoeg kassa's open! (hoe vaak ik wel niet de ''maar er staan 3 mensen in een rij dus er moet een kassa bij'' discussie heb gevoerd bij AH.....)
Let wel op.... Je mag niet aan de snelkassa met meer dan 6 producten, als je er 7 hebt sturen ze je zonder pardon de rij van de gewone kassa in!

Verder prima winkel hoor! Ook goede vleeswaren (hmmmm, rundersalami!!!) en goede kaasafdeling. Tevens verkopen ze ook veel "buitenlandse" verse groenten.
Prima (behalve die in zutphen)

Ik hoop dat de omzetting van de super deB naar jumbo snel gaat.
Wow, zoveel positieve reacties! Klinkt gunstig allemaal zeg!

Mevrouw de Kees: tja, die steen waar ik onder zat ligt nou eenmaal ver uit de buurt van de jumbo...

Ik woon echt in een AH-stad. er zat eerst nog een c1000 in de buurt, ook een fijne winkel, maar dat werd ook een AH...
quote:elninjoo schreef op 08 april 2010 @ 14:34:

de AH vervangt soms stiekem A-merken voor eigenmerk artikelen.Zó irritant is dat!
ik kom ook graag bij de jumbo. Alleen is de c1000 dichterbij dus daar doe ik de meeste boodschappen, maar als ik er toevallig in de buurt moet zijn, doe ik mijn boodschappen bij de jumbo. Ruime gangpaden, goed gevulde stellingen, mooie grote groente en fruit afdeling. Vers brood. Goed vlees. Vriendelijk personeel.

goh is wel heel veel gratis reclame zo...
'Mijn' Jumbo is de beste supermarkt van Nederland. Niet alleen mijn mening, maar ook zo uitgeroepen

Dus ja, fijne winkel!
Hoi, ik heb nog geen ervaring met de Jumbo, maar ga er binnenkort ook aan geloven.

Ik lees een paar keer 'goed vlees'. Bedoelen jullie dan 'biologisch vlees'?

(ik noem bio-industrievlees nl geen goed vlees, maar that's me)
Het is een beetje verschillende per Jumbo winkel.

Maar wat ik er van gehoord heb is het een prima winkel en zeker niet duur.
Mijn jumbo is echt fantastisch! Veel verschillende kaasjes, tapas, vleeswaren e.d.

En ook hier een groot toko gedeelte..

AH: Eat your heart out
quote:Bubalicious schreef op 08 april 2010 @ 14:52:

Hoi, ik heb nog geen ervaring met de Jumbo, maar ga er binnenkort ook aan geloven.

(ik noem bio-industrievlees nl geen goed vlees, maar that's me)Ik denk niet dat dat bedoeld werd maar ik haal mijn biologische vlees altijd bij de vage natuurwinkel. Via de site http://www.odinwinkel.nl kun je vlees bestellen en dan hoef je je bestelling alleen nog even op te pikken bij jou in de buurt. Volgens mij zijn er meerdere sites die op deze manier samenwerken met natuurvoedingswinkels, dus kijk wat bij jou het beste uitkomt.

Ik gooi er gewoon mijn vriezer mee vol, dus koop daar niet elke week.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Mijn Jumbo heeft veel biologisch spul, en tamelijk veel biologisch vlees. Niet vergelijkbaar met een slager natuurlijk.
Jumbo! Jumbo! Jumbo!

daar hebben ze tenminste V8 tomaten-groentensap, zelfs in blikjes. (nu alleen de hot & spicy variant nog en ik ben helemaal tevree)
quote:Miesteph schreef op 08 april 2010 @ 15:10:

Jumbo! Jumbo! Jumbo!

daar hebben ze tenminste V8 tomaten-groentensap, zelfs in blikjes. (nu alleen de hot & spicy variant nog en ik ben helemaal tevree)Die verkopen ze wel bij de Spar
quote:Bubalicious schreef op 08 april 2010 @ 14:52:

(ik noem bio-industrievlees nl geen goed vlees, maar that's me)

Waarom zou je met goed vlees, biologisch vlees bedoelen?

Ik bedoel er lekker vlees mee dat niet ingevroren is geweest en ontdooid wordt verkocht. En dat verkopen ze bij de Jumbo.

En verder Jumbo rules. Ze hebben àlles. En als ze het niet hebben kun je er om vragen, dan wordt het ingekocht.
Hier ook een Jumbofan. Goedkoper dan de appie, groter assortiment exotische producten, grotere selectie vleesvervangers en (hier tenminste) een behoorlijke selectie streekproducten, vind ik ook heel leuk! Ook hun 'budget' groenten/fruit is prima, stukken goedkoper.

Het enige wat ik echt mis bij de Jumbo is het ingevroren fruit. Dat is bij de AH namelijk weer goedkoper, en beter gesorteerd (ook mango enz.)
quote:elninjoo schreef op 08 april 2010 @ 15:10:

[...]

Die verkopen ze wel bij de Spar

O ja? Joepie!

(hebben hier dan wel geen Spar, maar hiervoor rijd ik een paar kilometertjes!)

Dank je voor de tip!
Jumbo is inderdaad fijn. Koop er geen specifieke producten, maar ze hebben gewoon een groot assortiment.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven