De melk moet op
zaterdag 14 juli 2012 om 12:38
Ik heb hier een pak melk staan met de datum van vandaag erop. Nu is dat morgen niet direct over de datum, maar ik ga dit niet meer, voor de klontjes ontstaan, op kunnen drinken. Nu kan ik 5 cakes bakken, maar das natuurlijk ook weer saai. Wat kan ik nog meer maken waar veel melk in moet? Heb al lunch en avondeten voor vandaag en morgen in huis, dus pannenkoeken heeft ook niet veel zin. Wel morgen verjaardag, dus een taart is wel een goed idee. Maar dan nog iets, hoe lang blijft die taart/cake of wat dan ook dan houdbaar?
zaterdag 14 juli 2012 om 18:51
quote:gember999 schreef op 14 juli 2012 @ 12:47:
[...]
Oude melk gaat wel eerder schiften in de koffie. Dan kun je de melk nog wel koud gebruiken, maar verandert ie in klontjes zodra je m in de koffie doet.Hartstikke handig! Weet je in ieder geval wanneer de melk echt niet goed meer is .
[...]
Oude melk gaat wel eerder schiften in de koffie. Dan kun je de melk nog wel koud gebruiken, maar verandert ie in klontjes zodra je m in de koffie doet.Hartstikke handig! Weet je in ieder geval wanneer de melk echt niet goed meer is .
Life is like a box of chocolates, you never know what you gonna get....
zaterdag 14 juli 2012 om 18:55
Brownies. HEEEL VEEEL brownies! Mmmm! http://rudolphsbakery.24k ... 3A49&f[2]=bundle%3Arecipe
zondag 15 juli 2012 om 04:59