En, wat eten we vandaag?

26-06-2011 14:11 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten en kom inspiratie opdoen!

Vorig topic: En, wat eten we vandaag?

Heb geen tijd gehad voor proefkoken deze week. Jullie zijn zometeen proefkonijntofu...

Nog niets bijgelezen ook. Ga nu eerst als een speer de keuken in en kom tussendoor nog wel even langs.
Ruuz komt niet, had ze dat niet ook naar jullie gemaild?
Hier staat de kip in de marinade, die ga ik zo lekker stoven met veel groente, hmmmmmmmmm.

Eerst kind wegbrengen en dan ga ik de tafels enzo klaarzetten. Doe het gewoon in de tuin, krijgen we het koud kunnen we altijd de hele zooi weer naar binnen slepen!
Heel fijn, dat het buiten kan, Jynt.

En ik wist het iig niet, van Ruza...
Nou ja, ik vertel vanmiddag wel waarom!

Ik ga koken!
Oh, jammer, van Ruuz.

Ik heb net een eerste blokje geroosterde pompoen geproefd, de laatste keer dat ik dit recept maakte, had ik een niet zo lekkere pompoen getroffen. Maar vandaag gaat het geloof ik helemaal goedkomen
Jammie jammie dat wordt smullen straks!

Ik ben er klaar voor,vertrek zo van huis.
Ok, ontspan... alles onder controle hier *hoop ik*. Eend is gemarineerd en aan stokjes geregen, satesaus is klaar. Salade is klaar voor zover ik m kan voorbereiden en de dressing is ook klaar.

Jammer dat ruza niet kan komen! Wist ik ook nog niet.
veel plezier meiden!!!

ik krijg hier straks ook bezoek,we gaan bbq-en
Hier ook **ontspan**. Kaaspasteitjes zijn klaar, kip staat te stoven, paddestoelen gesneden, dressing gemaakt, voor nu ben ik klaar!

Tafels staan klaar, huis is schoon, alleen nog even stofzuigen en dweilen en dan ben ik ook daarmee klaar. Ik wacht alleen nog even tot vriend weg is, want die móét altijd over mijn nog natte vloer lopen, waardoor je overal voetstappen ziet.

Was je ons aan het uitzwaaien?

Ik heb Kaaaat afgezet en m'n restjes en ik zijn ook goed aangekomen thuis Ik vond t een bijzonder geslaagde bedoening! Plaatst morgen iemand de foto's zodat we recepten kunnen toevoegen?
Yep dat was de uitzwaai

Het was helemaal top! Morgen de foto's van Win denk, ik weet niet hoe ik ze op het forum krijg....
Echt fijn dat we zo lekker buiten hebben kunnen zitten trouwens!

Net thuis aangekomen en het was superrrrrrleuk, gezellig en heeeeeel heeeeeeel lekker allemaal!

Gauw weer doen!
Inderdaad Jynta! We hebben het enorm getroffen met het prachtige weer! Supergeslaagde meet! Hahaha kan me al helemaal verheugen op het op-eten van alle overgebleven gerechtjes. Denk dat ik er maar mee lunch morgen, denk niet dat ik kan wachten tot het tijd is voor het avondeten.

Heb sneller gereden dan vanmiddag op de heenweg. Was met 35 minuten terug in het durp.

Meiden, superbedankt allemaal voor de fijne meet en alle heerlijke gerechten! Zal morgen de gemaakte foto's online zetten.
Sluit me aan bij Koor! Moeten we snel weer doen. Ik zeg: volgend weekend?!
In mijn nieuwe huis!!!!

Ben al even thuis, maar internet doet een beetje vervelend. Is trouwens voor het eerst dat is (zowel heen als terug) sneller was dan de routeplanner aangaf.

Ik sluit me aan bij de rest, het was heel geslaagd. Erg gezellig en ontspannen. En heel fijn om buiten te kunnen zitten, op 1 oktober. Kijk ook al uit naar de foto's en het topic van morgen. En naar de bijbehorende recepten. Het was allemaal erg lekker!
Mogge dames, eet vandaag samen met mijn ouders ergens een hapje tussen de middag (niks bijzonders, eetcafeetje) daarna denk ik nog een stukje fietsen of zo, zie wel.Nog steeds zulk prachtig weer wat een verwennerij he...
Ik hoef niet te vragen hoe het was, geloof ik... Ik had gisteravond al wat foto's gezien van de fanatieke FB-ers onder jullie en dat zag er al super uit, maar de close-ups uit het nieuwe Meet Topic zijn helemaal prachtig! En dat dat allemaal in de tuin kon plaatsvinden...

Ben er al vroeg bij vandaag, voornamelijk door een nog natutend hoofd wegens kindergeweld gisteren, maar leuk was het wel! 's Avonds zalm uit de oven met asperges gegeten.

Vandaag maakt man nog een portie spruitjes-gnocchi voor hem en ik eet volkoren ravioli met spinazie en ricotta vulling (verse pasta AH, ben benieuwd) in bouillon met courgette.
Goedemorgen allemaal,lig nog lekker in bed na te genieten van al het heerlijks van gisteren,vrees dat Ik vanaf morgen echt moet gaan vasten......vandaag nog een paar restjes maar vriend wil volgens mij de kip....alles was super lekker!
Voordeel van met de auto op pad zijn: totaal geen kans op semi katers. Fris en fruitig dus. Vanmiddag vanaf 3 uur een verjaardag, dus wat het met eten gaat worden weet ik niet. Ik ga wel even ravioli maken van de rest van het deeg en de vulling. Mocht het er vanavond niet van komen, dan gooi ik ze in de vriezer. Ga ze wel apart verpakken, of met laagjes folie ertussen. *Waarom bedacht ik dat gisteren niet*

Misschien ook wat van die gevulde mosselen maken om mrBrown te laten proeven.
Haha had verwacht dat ik na gisteravond zou schrikken van de weegschaal, maar ik werd er heel erg blij van. Ben zes ons afgevallen. Ben nu totaal 4,5 kilo kwijt!
Haha, Win. Begin aan een cheesecake dieet. Kennelijk werkt het.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven