En, wat eten we vandaag?

zaterdag 1 oktober 2011 om 11:47

zaterdag 1 oktober 2011 om 14:44
Hier ook **ontspan**. Kaaspasteitjes zijn klaar, kip staat te stoven, paddestoelen gesneden, dressing gemaakt, voor nu ben ik klaar!
Tafels staan klaar, huis is schoon, alleen nog even stofzuigen en dweilen en dan ben ik ook daarmee klaar. Ik wacht alleen nog even tot vriend weg is, want die móét altijd over mijn nog natte vloer lopen, waardoor je overal voetstappen ziet.
Tafels staan klaar, huis is schoon, alleen nog even stofzuigen en dweilen en dan ben ik ook daarmee klaar. Ik wacht alleen nog even tot vriend weg is, want die móét altijd over mijn nog natte vloer lopen, waardoor je overal voetstappen ziet.
zaterdag 1 oktober 2011 om 23:48
Inderdaad Jynta! We hebben het enorm getroffen met het prachtige weer! Supergeslaagde meet! Hahaha kan me al helemaal verheugen op het op-eten van alle overgebleven gerechtjes. Denk dat ik er maar mee lunch morgen, denk niet dat ik kan wachten tot het tijd is voor het avondeten.
Heb sneller gereden dan vanmiddag op de heenweg. Was met 35 minuten terug in het durp.
Meiden, superbedankt allemaal voor de fijne meet en alle heerlijke gerechten! Zal morgen de gemaakte foto's online zetten.
Heb sneller gereden dan vanmiddag op de heenweg. Was met 35 minuten terug in het durp.
Meiden, superbedankt allemaal voor de fijne meet en alle heerlijke gerechten! Zal morgen de gemaakte foto's online zetten.

zondag 2 oktober 2011 om 00:18
Ben al even thuis, maar internet doet een beetje vervelend. Is trouwens voor het eerst dat is (zowel heen als terug) sneller was dan de routeplanner aangaf.
Ik sluit me aan bij de rest, het was heel geslaagd. Erg gezellig en ontspannen. En heel fijn om buiten te kunnen zitten, op 1 oktober. Kijk ook al uit naar de foto's en het topic van morgen. En naar de bijbehorende recepten. Het was allemaal erg lekker!

zondag 2 oktober 2011 om 07:43
Ik hoef niet te vragen hoe het was, geloof ik... Ik had gisteravond al wat foto's gezien van de fanatieke FB-ers onder jullie en dat zag er al super uit, maar de close-ups uit het nieuwe Meet Topic zijn helemaal prachtig! En dat dat allemaal in de tuin kon plaatsvinden...
Ben er al vroeg bij vandaag, voornamelijk door een nog natutend hoofd wegens kindergeweld gisteren, maar leuk was het wel! 's Avonds zalm uit de oven met asperges gegeten.
Vandaag maakt man nog een portie spruitjes-gnocchi voor hem en ik eet volkoren ravioli met spinazie en ricotta vulling (verse pasta AH, ben benieuwd) in bouillon met courgette.
Ben er al vroeg bij vandaag, voornamelijk door een nog natutend hoofd wegens kindergeweld gisteren, maar leuk was het wel! 's Avonds zalm uit de oven met asperges gegeten.
Vandaag maakt man nog een portie spruitjes-gnocchi voor hem en ik eet volkoren ravioli met spinazie en ricotta vulling (verse pasta AH, ben benieuwd) in bouillon met courgette.

zondag 2 oktober 2011 om 11:17
Voordeel van met de auto op pad zijn: totaal geen kans op semi katers. Fris en fruitig dus. Vanmiddag vanaf 3 uur een verjaardag, dus wat het met eten gaat worden weet ik niet. Ik ga wel even ravioli maken van de rest van het deeg en de vulling. Mocht het er vanavond niet van komen, dan gooi ik ze in de vriezer. Ga ze wel apart verpakken, of met laagjes folie ertussen. *Waarom bedacht ik dat gisteren niet*
Misschien ook wat van die gevulde mosselen maken om mrBrown te laten proeven.
Misschien ook wat van die gevulde mosselen maken om mrBrown te laten proeven.