En, wat eten we vandaag?

26-06-2011 14:11 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons hier wat je vandaag gaat eten en kom inspiratie opdoen!

Vorig topic: En, wat eten we vandaag?
Ben benieuwd naar de foto's!

Wat een heeerlijk weer he!
Foto's staan er al sabb, in een apart topic.

Ik heb net al restjes caponata en wilofsalade weggeknabbeld. Echt lekker Ook 2 lepeltjes crumble, maar de rest laat ik met pijn en moeite voor lief staan.

Vanavond uit eten bij een mediterraans restaurant, nog even voor de restaurantweek. Daarna hier ook vastentijd
Goed onbijtje, Moos.
Hoho, ik was om 8 uur al op en had keurig ontbeten met yoghurt. Dus het was meer een hele vroege luns
Hm granaatappels en ik worden geen vrienden denk ik....

(heel de keuken onder de spetters including me...)

Wilde gezond ontbijten met yoghurt en granaatappel maar heb de pitjes in een kommetje gedaan en in de koelkast gezet en een ei gebakken
Hmmm cheesecake-dieet is wel een idee GB
Ik zit nui aan de blini's met zalm van Win en als toetje eet ik zo nog een stukje cheescake, mmmmmmmmmmmm.
Dolf Ja, als zo'n granaatappel dan ook al je goede voornemens wil torpederen, kun jij daar natuurlijk niks an doen....
Wat mij net is overkomen: ik heb zo'n princess blender, en daarmee was ik een milkshake aan het maken. Het viel me al op dat het apparaat nogal erg trilde toen ik hem aanzette. Toen ie klaar was, kreeg ik die kan gek genoeg niet van dat onderstuk af. Na een paar keer proberen zag ik opeens dat de milkshake er aan de onderkant van het apparaat uitkwam! En alsof dat nog niet genoeg is, kreeg ik een vrij grote schok toen ik het aanrecht aanraakte (ik legde mijn hand 1 meter van de blender vandaan op het aanrecht.) Heb hem maar weggegooid..
Jeetje Sabbb, das schrikken zeg! Heb je een metalen aanrechtblad? Misschien stond dat wel onder stroom door die blender!
*
jynta1981 wijzigde dit bericht op 02-10-2011 20:15
Reden: privacy
% gewijzigd
Brrrrrrrrrrr Jynta, ben blij dat ze vandaag uitgebroken waren en niet gisteren.
Jynt, dat meen je niet! We hebben toch niet aan de hokken gezeten! Of werden die beesten zo gek van ons gekakel dat ze weg wilden

Sabbb, wat eng! Idd weg dat ding!

Win, klinkt best goed zo'n cheesecakedieet! Ik doe mee

Grappig dat iedereen aan de restjes zit. Wij eten vanavond alles samen met een kliekje pasta. Lief heeft wel al zitten spieken in de bakjes en is heeeeel benieuwd.
Eerlijk gezegd heb ik niet gezien wat er in de schuur zat. Maar ik heb wel een idee. Heeft Teig de boel gesabotteerd ofzo?
*
jynta1981 wijzigde dit bericht op 02-10-2011 20:14
Reden: privacy
% gewijzigd
Ik haal het zo weer weg hoor, ivm privacy.
Teig heeft helemaal niks gesaboteerd!! Teig heeft vol bewondering staan kijken naar het systeem, de hokken en hoe alles werkt. Teig houdt van terraria en van beestjes. Tssss, niet slecht van me denken he?! Heb keurig met de handjes op de rug gekeken!

Heerlijke avond gehad met jullie gisteravond ladies. Gezellig, culinair, lekker buiten gezeten, helemaal goed. Hoop dat je buren niet gaan klagen over het geklets buiten gisteravond Jynta?

Na de meet fijn de stad in geweest, ook dat was erg gezellig.

Nu weer thuis aangekomen en zometeen maar lekker de zon in, het is te mooi weer om binnen te zitten. Nog geen idee awt we gaan doen, zo maar even met vriend overleggen. Vanavond maak ik kipdrumsticks in een Indonesische curry ("opor" volgens het zakje boemboe dat ik uit de toko heb opgepikt) met rijst en groente. Toe heb ik nog witte wijncreme en voor morgen ga ik salades meenemen naar werk: witlofsalade en pompoensalade in het kader van mijn goede voornemen om vaker salade te eten.
@ Winnie, ik heb inderdaad een metalen blad, zou het daardoor kunnen komen? Heb geen idee wat er eigenlijk is gebeurd eigenlijk...
Ik heb net heerlijk gelunched met restjes van gister.

Vriend belde net dat hij vandaag bij zijn ouders gaat eten, dat betekent dat er allemaal opties voor mij open liggen, waarvan op dit moment het aantrekkelijkste klinkt: " mijn oudste broer overtuigen van het feit dat het de hoogste tijd wordt om zijn BBQ nog 1 keer aan te slingeren"

anders wordt het of iets uit de diepvries, of een tripje naar de supermarkt om daar iets bij elkaar te zoeken, of een tripje naar de goede chinees hier om de hoek om lekker voor me te laten koken. Moeilijk, moeilijk, moeilijk.

Eerst maar weer even met mijn boek op het balkon!
Jeeeeemig dames!!! Ik ben echt zwaar onder de indruk. En jaloers volgende keer echt wat noordelijker hoor! Het ziet er allemaal geweldig uit.
quote:sabbb schreef op 02 oktober 2011 @ 14:42:

@ Winnie, ik heb inderdaad een metalen blad, zou het daardoor kunnen komen? Heb geen idee wat er eigenlijk is gebeurd eigenlijk...Ja, metaal geleidt. Goed dat je dat ding hebt weggegooid. Klinkt eng, brr.
quote:Teigera schreef op 02 oktober 2011 @ 14:12:

Teig heeft helemaal niks gesaboteerd!! Teig heeft vol bewondering staan kijken naar het systeem, de hokken en hoe alles werkt. Teig houdt van terraria en van beestjes. Tssss, niet slecht van me denken he?! Heb keurig met de handjes op de rug gekeken!

Maar wie weet beschik je over een soort Harry Potter-achtige gaven en heb je het onbewust gedaan.
Wat een heerlijk luie zondag,heb al buiten in de zon zittend al 1,5 boek uitgelezen(ok 1 was een jeugdboek en de andere niet zo dik).

Begin nu aan een nieuwe want binnen is het ook maar saai,vriend zit voetbal te kijken eerst Ajax en straks ook nog eens PSV.....
GB, was inderdaad wel eng ja!

Net aardappeltjes uit de oven, salade (komkommer, tomaat, feta) en een visburger op.

Ik ga nu op mijn gemakje de meetfoto's bekijken!
Heb even jullie hulp nodig:

Wat is lekkerder: kwarktaart of monchou taart? Even de calorieen niet meegerekend als beoordeling..

Kwarttaart lijkt me zelf lekkerder, maar is wel moeilijker te maken denk ik. Monchou heb ik nog nooit op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven