EN wat eten we vandaag?

22-03-2010 21:26 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!!!

Wegens succes zijn onze vorige topics gesloten, maar niet getreurd, hier is het nog na te lezen!

2e deel

En wat eten we vandaag?

mylenevalerie in "En wat eten we vandaag?"
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
durum!
Dank je wel Nazif, ga gelijk kijken. Yes eindelijk stoofschotel......
quote:twijfelmeid schreef op 30 maart 2010 @ 08:01:

Goedemorgen allemaal!

Vanavond uit eten met mijn werk, in Hotel New York (rotterdam). Ben benieuwd!Ik heb daar een keer met mijn ex gegeten en geslapen. Heerlijk gegeten. Ja ik vind het geweldig daar.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Leuk, Hotel New York. Heb ik ook nog op mijn lijstje staan!

Vanavond een simpel soepie en een soort tosti-achtige-unit van ciabatta met roomkaas en rivierkreeftjes...
Pasta.
Liever elitair dan een pauper!
Bij ons is het sportavond dus ik trek 2 kliekjes uit de vriezer
Heb nog een ovenschaaltje moussaka in de koelkast staan, hoef het alleen in de oven te schuiven. Even wat aardappels erbij maken of wellicht wat brood...
Hier gebakken sardientjes met geroosterd brood.
Hier lekker gemakkelijk. Heb verschillende verse broodjes gehaald met een hoop lekker beleg (eiersalade, brie, zalm, boursin, pesto met mozarella) en een tomaten-groente soepje.
Vanavond vega quiche (gevuld met ratatouille en geitenkaas) met een salade van wortel, veldsla en alle rauwkost restjes uit de groentela

Ik laat mijn meiden lamachun met döner halen. Kan ik ondertussen een wijntje drinken met mijn buuv-vriendin. Dat heb ik wel verdiend als ik straks alle badkamervoegen gewit heb
Spaghetti met tofu
Of zal ik van het restje moussaka een quiche maken? Hmmmm! Met plakjes hartige taartdeeg als bodem en spinazie erdoor...
Ik ga lekker uit eten bij een heerlijk thais restaurant!! Weet eigenlijk nu al wat ik neem
quote:Cherise1981 schreef op 30 maart 2010 @ 17:50:

Ik ga lekker uit eten bij een heerlijk thais restaurant!! Weet eigenlijk nu al wat ik neem Jalooooooooers!!!
Groentemix Teriyaki, runderreepjes op oosterse wijze en noedels. Wokken maar!
Net wel bij een vriendin alvast berlini met zalm en zalmeitjes op. Hmmmmmm, behalve de zalmeitjes. Getver wat vies.
Pfffff, ik ben gaaaaar! Nu maar hopen dat de krieltjes in de oven ook gaar worden

Ik heb wat gekruide krieltjes bij in de ovenschaal moussaka gedaan. Druk op het werk en merk dat ik dan wat makkelijker wordt met eten. Ik wil niet te veel doen om een lekkere maaltijd te maken.
Ayvar, dat heb ik ook in mijn koelkast staan. Mijn turkse groentenman raadde het mij aan, ik vind het heerlijk!

Vandaag heb ik pasta met schaal- en schelpdieren en geroerbakte spinazie op. Was erg lekker!
Vanavond penne gegeten met een tomatensaus met daarin oa een paar plakjes ontbijtspek, gehakt, paprika, wortel en olijfjes. Smaakte prima.
Nou...de tosti-achtige-unit van ciabatta met roomkaas en rivierkreeftjes was duidelijk geen succes, nog afgezien van het feit dat mijn broodje in de fik vloog onder de grill en ik volledig in paniek was... Niet voor herhaling vatbaar dus!
quote:Kalliope schreef op 30 maart 2010 @ 08:28:

Ik vind het best onbeleefd om je gasten maar een halve maaltijd voor te zetten omdt je zelf op dieet bent. Zoveel moeite is het toch niet om een nestje tagliatella ofzo in een pan te gooien. Ik geef mijn gasten ook altijd gewoon vlees.

Ach, ik denk altijd "When in Rome, do as the Romans do". Ofwel, bij een vegetarier eet ik vegetarisch, bij een niet-koolhydraateter eet ik geen koolhydraten en bij een visliefhebber eet ik vis. Maakt me echt niet uit, iemand neemt al de moeite om voor me te koken dus ik wil me gerust aanpassen. Moet eerlijk zeggen dat ik zelf wel altijd veel rekening hou met gasten, qua wat ze wel of niet eten of wel of niet lekker vinden. Maar goed, ieder z'n ding.

Vanavond bij een van m'n favoriete Indiase restaurantjes in Amsterdam geweest (door de gastheer werd ik vanavond herkend van eerdere bezoeken). Vooraf paneer pakora, als hoofdgerecht lam madras (volgens de menukaart nogal pittig, dat was ook zo, maar man wat was dat lekker) met witte rijst, aloo gobi en peshwari nan. Erbij een mango lassie.
dat restje spaghetti had ik niet moeten eten...kots misselijk
Gisteren aten mijn pa met zijn vriendin mee. Beide vegetarisch. Hoewel ik er niet 100% op gerekend had ben ik trots op wat ik snel uit mijn keukenkast toverde.

Indiaase linzencurry met rode ui en paprika (lang leve Patak en de blikken linzen van bonduelle), yoghurt met komkommer raita en witte pandanrijst.

Wel zielig voor mijn pa. Hij kookt heel vaak zelf Indiaas en staat dan allerlei kruiden te vijzelen en te mengen. En zijn vriendin was gisteren zo lyrisch over die Patak en zei tegen mijn vader dat ze dat een prima alternatief vond, omdat zijn brouwsels de ene keer wel lekker zijn maar de andere keer de plank volledig misslaan!
Vandaag ga ik aan de pataks,heb kipfiletblokjes,paar tomaten wat prei en aardappel over en daar maak ik dan een samenhangend geheel van

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven