EN wat eten we vandaag?

22-03-2010 21:26 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vertel ons wat je vandaag gaat eten!!!

Wegens succes zijn onze vorige topics gesloten, maar niet getreurd, hier is het nog na te lezen!

2e deel

En wat eten we vandaag?

mylenevalerie in "En wat eten we vandaag?"
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Mijn avondeten bestond vandaag uit boterhammen belegd met advocado en rookvlees, met een beetje mayo, zout/peper en een paar basilicum blaadjes. Was heerlijk!
Age, ik wist niet of je jouw "oproepje" hier ook wilde herhalen.

Of de vaste posters hier zin hadden om mee te doen met het gezamelijk etentje bij iemand.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goulashsoepje
Een zomerse salade van ijsbergsla, tomaat, feta, knoflookolijven en pijnboompitten.
@Amber: klinkt goed, begin ik ook weer zin in te krijgen met dit weer.

Hier een broodje falafel. Geen zin om te koken, dus zo.
Heb kantine voer gegeten..droge schnitzel, met salade die alleen uit blaadjes sla bestond en krieltjes.

Morgen ga ik denk ik lekker een witlof ovenschotel maken
Perfectionisme is niet perfect...
Ben heel slecht met dochterlief naar de Mac geweest. Lekker makkelijk, zit namelijk naast t ziekenhuis waar mijn man ligt. Echt een feestje voor haar, voor mij....ach wat zal ik zeggen. Het vult.
Pasta met gerookte zalm-spinaziesaus. Was lekker. En supersnel klaar.
Shoarmareepjes met zelfgemaakt knoflooksaus gewikkeld in slabladeren.
yeeey nieuw topic
Nieuw topic MV, wat loopt dit goed hè?

Wij hebben vanavond gebakken mosselen gegeten, met salade en pasta met knoflook en olie.

Simpel maar errug lekker
Kom ik aan met mijn huistuin en keuken gerechten. Wat klinken jullie gerechten allemaal lekker zeg!!
Patat,appelmoes,vissticks,klein komkommertje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Penne carbonara.
Gekookt aardappelen, spinazie met gekookt ei, beenham.
Het is zowaar weer eens gelukt eten te vinden. Hele lekkere pasta met makreel, ui, champignons, cherrytomaatjes, courgette en een restje paprika! En als toetje een witte chocolade koek met hazelnoot van de V&D. Die dingen moeten echt verboden worden
Dat zeg ik....
quote:websje schreef op 22 maart 2010 @ 22:42:

Het is zowaar weer eens gelukt eten te vinden. Hele lekkere pasta met makreel, ui, champignons, cherrytomaatjes, courgette en een restje paprika! En als toetje een witte chocolade koek met hazelnoot van de V&D. Die dingen moeten echt verboden worden Ow gatver, nu moet ik morgen in m'n pauze naar de V&D
Ik heb vanavond weer eens gefrituurd. Eerste keer van het jaar ofzo. Dus ik heb kipcorn, kaassoufle en friet op!

*en nee, ik doe niet aan compensatiesla, of je moet de hap frikandel speciaal met uitjes van mijn vriend meedenken*
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
ik ben niet echt een healthfreak dus sla voor compensatie doen we niet. sla voor de lekker wel weet iemand trouwens of het een probleem is als ik bij ebookers in de reservering mijn voornaam anders gespeld heb dan in mijn paspoort??(ok sorry heel erg offtopic, maar hier kom ik vaak en in het topic bij reizen is het veel te stil)
quote:nazife schreef op 22 maart 2010 @ 23:57:

ik ben niet echt een healthfreak dus sla voor compensatie doen we niet. sla voor de lekker wel weet iemand trouwens of het een probleem is als ik bij ebookers in de reservering mijn voornaam anders gespeld heb dan in mijn paspoort??(ok sorry heel erg offtopic, maar hier kom ik vaak en in het topic bij reizen is het veel te stil)Dat kán een probleem zijn ja, voor vliegtuigttickets kunnen ze ergs treng zijn. Kun je het nog wijzigen?
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
@ sartan: de kikkererwten staan in de week voor het zoutjes-experiment... Wordt vervolgd...

Kikkererwten-zoutjes staan niet op het avondmaal menu (tenzij ik het voor elkaar krijg me er misselijk aan te eten, wat best mogelijk is ). Wel op het avondmenu staan tartaartjes met verse spinazie. Ben nog niet helemaal uit de bereidingswijze van de spinazie. Wil graag iets nieuws proberen...
Ha Lampje ben benieuwd of ze lukken en wat je ervan vindt! (nogmaals ik had een paar pogingen nodig om ze helemaal goed te krijgen)

On (nieuw!) topic: vanavond een roerbakje met thai currypaste, tofu, groenten en eiernoodles.
@singlala, geen idee! ga ze zo maar eens bellen vanavond eet ik bij mijn moeder.
@Lampje: verse spinazie maak ik vaak klaar door het te wokken met wat citroenpeper, daarna rozijntjes en pijnboompitjes erbij. Of een in stukjes gesneden tomaat, ook lekker. Maar misschien is dat niet nieuw voor je .

Vanavond maak ik, denk ik, gemarineerde kippenbout uit de oven met witte rijst en roergebakken paksoi en sugarsnaps met sesamzaadjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven