Ervaringen A-Z Barbecue Service

10-08-2007 11:04 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Nog enkele weken en dan geef ik een barbecue voor een groep vrienden en familie. Hoewel ik eigenlijk al besloten had om de salades, stokbrood, enz. zelf klaar te maken om de kosten een beetje te drukken, kwam ik toevallig op de website van A-Z Barbecue en Gourmet Party Service terecht en ik begin nu te twijfelen. Het niet hoeven afwassen en een groot deel zelf klaar hoeven maken tegen geringe kosten is natuurlijk heel erg aantrekkelijk.

Heeft iemand al ervaring met dit bedrijf? Zowel positieve als negatieve ervaringen zijn welkom!

Alvast bedankt voor jullie reacties!
Wij hebben daar al meerdere keren besteld en het is prima geregeld. Goede service en het vlees + alle andere dingen smaken prima. Ook ideaal is dat je niet hoeft af te wassen en dat de bbq's er bij geleverd worden.

Ideaal vinden wij het!

Als je meer wilt weten hoor ik het wel.
Dankjewel voor je reactie!

Is de hoeveelheid ook voldoende? (ben altijd bang dat ik te weinig heb )
Was ruim voldoende! Zelfs nog over gehouden! Hoef je echt niet bang voor te zijn!
Wij hebben ook al meerdere malen feestjes gehad met barbeques door dit bedrijf en dit was prima! Ruime porties voor iedereen (ook stokbrood en salades) en natuurlijk geen afwas... En ik vind de prijs ook erg meevallen.
Hoi,

Wij hebben laatst ook via a-z een bbq gehouden. Niet zo groot, we waren met 11 maar we hadden voor 7 personen besteld en zelf nog wat worstjes enzo erbij gedaan. Alles was voldoende. We hadden precies genoeg, zelfs het stokbrood (ik had wel wat afbakbrood achter de hand voor het geval dat er te weinig brood was voor 11 personen) was genoeg.Ligt er een beetje aan wat voor eters je hebt of je voor minder kunt bestellen. En het was echt goed geregeld, niks afwassen en het grootste voordeel, niet met boodschappen sjouwen!

Veel plezier.
AZ is goed hoor. Wij bestellen er zelf nooit, maar ik heb het wel vrij vaak gegeten. Er bestellen veel mensen, het goed smaakt en tis ruim voldoende. Eet smakelijk!
Kennissen van ons hadden via hun hun feest laten verzorgen en het was perfect. Veel variatie aan vlees, salade en sauzen en ze komen de grill, borden en bestek en alles weer ophalen als je klaar bent. Hoe perfect geregeld kan het zijn?!
Allemaal bedankt voor jullie reacties!

De barbecue is inmiddels geweest en heb alles nog via A-Z besteld. Het vlees en de salades waren heerlijk, veel variatie en er was ruim voldoende voor iedereen (we hadden eigenlijk veel te veel).

Het is dus heel erg goed bevallen en zeker een aanrader!
goh, toevallig zeg, dat je op dit forum alleen maar je ervaringen komt delen over je eigen pas opgestarte barbecue-bedrijfje :eyes:
Dat pas opgestarte bedrijfje is dan nu al zeker vier jaar oud
En wellicht al over de kop.
quote:waterlily schreef op 19 juli 2011 @ 14:11:

Dat pas opgestarte bedrijfje is dan nu al zeker vier jaar oud De mod had beter mijn posting ook kunnen weghalen, want ik reageerde op een recent bericht waarin iemand héééél toevallig een speciaal bbq-bedrijfje aanbood en dat in ongeveer 10 topics over bbq'en had geplaatst
quote:Erwt schreef op 19 juli 2011 @ 20:36:

[...]

De mod had beter mijn posting ook kunnen weghalen, want ik reageerde op een recent bericht waarin iemand héééél toevallig een speciaal bbq-bedrijfje aanbood en dat in ongeveer 10 topics over bbq'en had geplaatst Nog veel grappiger: Mrie2308, 29caro en Alyssaa zijn exact even lang lid
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:waterlily schreef op 19 juli 2011 @ 14:11:

Dat pas opgestarte bedrijfje is dan nu al zeker vier jaar oud net als dit topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven