Eten in Amsterdam

06-02-2011 11:46 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Donderdag ga ik shoppen in Amsterdam.

Waar kun je lekker lunchen en s avonds eten?

Alvast bedankt voor de tips
Waar ga je shoppen in Amsterdam?
Ik gok de Kalverstraat
Ga je dit vragen bij elke trip die je maakt?

www.iens.nl
Als je van oosters eten houdt, is de Bazar op de Albert Cuyp een hele goede en leuke aanrader. Heel gezellig en goed eten, wel even reserveren van te voren.
De Bazar is wel gezellig, maar heel,heel erg druk. Daar moet je van houden.

Lunchen kan leuk bij de Bakkerswinkel, het Vlaamsch Broodhuys, of het restaurant van het Joods Historisch Museum.

Dineren kan leuk/lekker bij Roem (t.o. Anne Frankhuis), de Pizzabakkers (Haarlemmerdijk), de Goudfazant (in Noord).
quote:Star schreef op 06 februari 2011 @ 12:10:

Ga je dit vragen bij elke trip die je maakt?

In A'dam kan je ook heerlijk Ethiopisch eten, echt lekker, bijv Utrechtse straat. Laatst Tibetaans gegeten, was ook lekker aan Haarlemmerstraat. Of The Red Sun in Oud-Zuid
Als je niet al teveel wil uitgeven is Goodies in de negen straatjes leuk.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Lekker eten bij Mashua.
Bird
En dan krijgt ze nu 30 restaurantjes en lunchtentjes te horen... en wat gaat ze er dan vervolgens mee doen??
Ik denk dat het idd handiger is om aan te geven waar je gaat winkelen, wat voor soort eettent je naar op zoek bent (eetcafe, op chique, thais, spaans?). Dan kunnen mensen gerichte tips geven.
quote:emaille schreef op 06 februari 2011 @ 11:56:

Ik gok de Kalverstraat
quote:spectral schreef op 06 februari 2011 @ 15:05:

En dan krijgt ze nu 30 restaurantjes en lunchtentjes te horen... en wat gaat ze er dan vervolgens mee doen??Besluiten om toch naar de MacDonalds te gaan...
In de Index staan ook nog tig topics over restaurantjes in Amsterdam, in alle categorieen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Zeg Drievliet, kom eens het e.e.a. nader toelichten? We hebben het hier niet over een 'durp' met 1 winkelstraat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven