Euroshopper producten

23-05-2011 16:18 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Net zoals elke nederlander wil ik ook graag wat geld besparen en ik haal nog wel redelijk wat producten van Euroshopper merk.

Wat vinden jullie goed en/of slecht van het Euroshopper merk?

Even hieronder wat ik goede en slechte Euroshopper producten vind:

Goed

+ Noorse Zalm, vacuum verpakt

+ Gerookte paling

+ Kruidenboter en kruidenkaas

+ Brie

+ Extra Vierge olijfolie in familiefles

+ Croissants

+ Koekjes, wafels, speculaas

+ Chocola

+ Aspartaam (merk het verschil niet)

+ Bruin Brood

+ Afbakbroodjes

+ Rijst

+ Cola Light, 7-Up, Sinas

+ Spekjes

Slecht

- Chips

- Chocohagelslag

- Pindakaas

- Knakworstjes (heel veel deeg erin verwerkt)

- Pizza Margherita, 3 in een doos (smaakt nergens naar)
En dan ben ik vanmorgen nog de suikerklontjes en koffiemelk vergeten.

En een pot rode kool is ook goed te doen, doe daar toch altijd zelf appel doorheen.
Mmmm ik hoor veel dat de halvarine en de margarine goed is, ik koop nu altijd becel of gewoon roomboter aangezien ik de rest niet lekker vind, en becel is best prijzig. Morgen staat het volgende op mijn lijstje door het topic hier!

-Mozarella

-Halvarine

-afbakbroodjes

-hagelslag(puur)

-plakjes kaas.

Zie je nu wel, had ik het toch goed gevoeld hahhaa, soms hebben ze de vlindertjes wc-rollen en dan is het perfecto en soms niet dan leggen ze op de zelfde plaats de wite neer omdat de vlindertjes er niet meer zijn en dan denk je jammer van het motief maar oke, goedkoop en dan maar de witte, fout fout fout dus !!! haha

Ik doe uiteraard verslag van de producten die ik morgen koop.
quote:EvyBlissy schreef op 24 mei 2011 @ 09:06:

[...]

Ik ben het belangrijkste, de yoghurt vergeten. (Geen ES, maar wel goedkoop van de AH)

[afbeelding]Oh ja, de houdbare slagroom staat ook altijd in de berging!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik vond de boter voor op brood van Euroshopper juist verschrikkelijk. Heel erg zout.. Ik smeer vaak een lekker royale laag boter op een stukje ontbijtkoek, dus dan proef je dat vooral wel.

Behalve wc-papier en de limonade koop ik eigenlijk niet zoveel euroshopper producten. Misschien moet ik toch eens wat dingen proberen die hier genoemd worden.
Misschien dubbel, maar goed; tomatensoep uit blik

Slecht; vloeibare braadboter
wij hebben ook best wel wat van es

hier ons lijstje:

Pesto ( rode en groene)

mozzarella

kaas

gesneden kaas

margarine

roggebrood

beschuit

evergreens ( lekker droog)

aanmaaklimonade rood en oranje

cornflakes

pasta's

tomatenpuree

tomatenblokjes

uitbakspekjes

pitabroodjes

alufolie

vuilniszakken

diepvries groente

muesli

aardbeienjam

wat wij niet zo fijn vinden

is de afbakbroodjes en de vloeibare bakboter
oh ja en het vlindertjes toiletpapier!! maar die is hier al meerdere keren genoemd
Voor degene die de plakjes kaas noemen: Ik vind die plakjes kaas net plastic, ik proef in de verste verte geen kaas. Er is maar 1 soort toch? Of hebben jullie ervaringen met andere?

Verder zie ik sowieso heel erg veel staan wat ze hier bij de Albert Heijn niet hebben, toch maar eens naar een grotere gaan dan.

Ik ben heel erg te spreken over:

- Rijstwafels

- Crackers

- Muesli

- Cruesli

- Borrelnootjes

- Melbatoast

- Geraspte kaas

- Stokbrood met kruidenboter

- Kleine pistoletjes

- Kruidenboter

- Ontbijtspek

- Mozarella
Hier ook veel aanwezig van ES, maar tot nu toe is alleen de chips en de vloeibare bakboter tegengevallen, de bakboter die moet je echt schudden in de pan voordat hij naar buiten komt.. voor precies dezelfde prijs heb je gewoon ah-merk en die vind ik veel fijner, dus voortaan wordt die het.
De basmatirijst is ook OK. Ik kook 'm wel een minuutje korter dan de aangegeven 10 minuten.

Ook met de 1,5 kg kristalsuiker is niks mis. Voor in de appelmoes of stoofpeertjes. Kristalsuiker is kristalsuiker. En die stevige zak is alleen maar een pré.
ik haal van ES altijd die grote zakken rijst.

Verder mueslirepen, rijstewafels, zonnebloemolie, vaatwasblokjes, toastjes, mozzarella, paneermeel etc
Euroshopper kaas gebruik ik wel voor tosti's, proef dan weinig verschil met andere kaas. De zalm neem ik altijd en verder wat andere dingetjes.
quote:girlxxx schreef op 23 mei 2011 @ 16:32:

Het Es wc papier heeft soms vlindertjes dan is het goed, maar als ik de witte plain rollen koop zijn ze ronduit slecht, hoe kan dat nou toch eigenlijk ?

Je hebt zowel wit als bedrukt eurosh. papier. Ik koop alleen die bedrukte want die witten zijn echt slecht.

Oeps, wat ben ik mosterd.
Tot nu is het enige ES produkt wat niet meer in huis komt de zilvervliesrijst.

ES artikelen die ik vaak koop: crackers

roomkaas

cola light

bier

wc papier

plakken kaas
Goed:

Appelstroop

Ontbijtkoek

Kipfilet

Bruine bonen

Boterhamzakjes

Slecht:

Dat vergeet ik zo snel mogelijk.
Goed:

Euroshopper bier.

Heb eens blinde testen gedaan met mensen die zich echte bierkenners waanden en ES kwam een paar keer als lekkerste uit de test.

Slecht:

- croissants

- afbakstokbrood

Maar dat komt misschien, omdat ik dit soort dingen bij de Aldi haal. Daar kosten ze hetzelfde, maar bij de croissantjes zit er bijv. roomboter doorheen en vlgs. mij bij ES (maar pin me er niet op vast) gewoon margarine. In elk geval vind ik ze minder lekker dan de varianten van onze Duitse discounter.
ES filet americain is niet te eten
ES boterkoek punten (4 stuks)

ES creusli(uit een zak)
oh ik bedoelde dat ik die lekker vond, had er geen slecht of goed bij gezet
Ik koop voor de kidneren vaak die liga's van de es. zitten er twee in 1 pakje en ze zijn best lekker!!
Mijn dochter 10 je) vindt de ES pizza margarita lekker, ws juist omdat er weinig smaak aan zit. Niet zout , maar best te pruimen (1 punt) vind ik.

Wc papier

Allesreiniger

Grillworst ( kids zijn er dol op); je moet in plakjes snijden ¤ 0,99.

Kroepoek chips

Beschuit

Meer zou ik zo niet weten

Fijn zeg dat alle verpakkingen rood- wit zijn... Lijkt allemaal op elkaar in de kast...
Bovendien ziet iedereen met die "nieuwe" rood-wit verpakkingen van 10 m afstand al dat je Euroshopper producten koopt Marketing fail
Oh ja , de koffie is echt zo goedkoop ¤ 1,50 voor 500 gram en best lekker ( wel beetje sterk zetten , maar dat doe ik met alle koffie ).

En de spekjes om te bakken zijn wel ok.

En kattevoer 100 Gr. Blikjes à 0,17 natvoer vindt de kat lekker. De brokjes niet!! Die wil ze van Felix .
Idd frila!! Maar ik scan toch zelf dus stop alles direct in de tas...
kaas, rijst cola, margarine, wc papier, koffie, boterhamvlees, wit brood voor de tosti's, kuipjes kattenvoer, koekjes, kattenbakkorrels, cremespoeling, aardappelschijfjes, koffiemelk, suiker en vooral de energiedrink zijn producten die wekelijks haal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven