Feestdagen assortiment supermarkt tops en flops

24-11-2021 21:15 162 berichten
De feestdagen artikelen verschijnen weer in de supermarkten. Ik kijk dan in de folders en zie dingen staan waarvan ik denk; o, dat lijkt me echt lekker. En dan vind ik het eigenlijk maar zo-zo.
Bijvoorbeeld zo'n aardappelgratin, bij mij blijven die aardappels te hard of de bovenkant verbrandt als ik het op de voorgeschreven temperatuur bak.
Of van die kant en klare toetjes van de Lidl, in glaasjes. Vind ik ook tegenvallen.

Kortom, wat hebben jullie al uitgeprobeerd en is echt een aanrader?
Oh leuk! Ik lees mee!
Alle reacties Link kopieren
De toetjes die AH afgelopen jaren had in kleine bakjes vond ik wel erg lekker. Nu heb ik me er nog niet in verdiept. Het is november.
Pepernoten met witte chocolade!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog steeds geyle dromen van die kilo (!) bak chocolademouse van Plus. Drie smaken chocolademouse, gegarneerd met chcoladebolletjes in drie smaken. Een kilo! O, jongens ... :love:
Ik vind hier dingen van.
KamilleT schreef:
24-11-2021 21:20
De toetjes die AH afgelopen jaren had in kleine bakjes vond ik wel erg lekker. Nu heb ik me er nog niet in verdiept. Het is november.
Hahaha, klopt! Maar de Lidl ligt alweer vol met luxe feestdagen artikelen. Bij andere supermarkten nog wel wat minder heb ik het idee.
Alle reacties Link kopieren
Die Starbucks bekers uit de koeling met witte chocoladesmaak, daar ben ik echt gek op, ik krijg ook echt een kerstgevoel als ik die voor het eerst weer drink.

Die chocolademousse klinkt ook heerlijk.
susan wijzigde dit bericht op 24-11-2021 21:35
3.00% gewijzigd
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Scampi met deeg rond om te frituren - Aldi.

Veel deeg, weinig scampi.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
24-11-2021 21:22
Ik heb nog steeds geyle dromen van die kilo (!) bak chocolademouse van Plus. Drie smaken chocolademouse, gegarneerd met chcoladebolletjes in drie smaken. Een kilo! O, jongens ... :love:
:rofl:
(Maar ik wil nu ook).

Ik ben nog niet verder dan de praline Sinterklazen van de Lidl.
Alle reacties Link kopieren
Susan schreef:
24-11-2021 21:24
Die Starbucks bekers uit de vriezer met witte chocoladesmaak, daar ben ik echt gek op, ik krijg ook echt een kerstgevoel als ik die voor het eerst weer drink.

Die chocolademousse klinkt ook heerlijk.
Welke winkel is dat?
Alle reacties Link kopieren
montblanc schreef:
24-11-2021 21:28
Welke winkel is dat?
Gewoon de supermarkt, vriezer moet trouwens koeling zijn, gewoon bij de zuivelproducten. In elk geval hebben ze het bij Albert Heijn, Hoogvliet en Dirk.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Die gratinnetjes van Aviko kun je best eens proberen, to. Ik vind die met tijm erg lekker. Ik durf niet te zeggen dat ik die zelf altijd beter maak.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
De AH Excellent Trifle mango, echt overheerlijk.
Ook in aardbeismaak.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Susan schreef:
24-11-2021 21:35
Gewoon de supermarkt, vriezer moet trouwens koeling zijn, gewoon bij de zuivelproducten. In elk geval hebben ze het bij Albert Heijn, Hoogvliet en Dirk.

Ijskoffie bedoel je?

Deze? https://www.ah.nl/producten/product/wi493102
anoniem_404887 wijzigde dit bericht op 24-11-2021 21:49
9.59% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
pepexx schreef:
24-11-2021 21:43
De AH Excellent Trifle mango, echt overheerlijk.
Ook in aardbeismaak.

Die waren echt kapot lekker vorig jaar. Hopenlijk hebben ze die dit jaar weer :kwijl:
pepexx schreef:
24-11-2021 21:43
De AH Excellent Trifle mango, echt overheerlijk.
Ook in aardbeismaak.
Ja, heel lekker.
Alle reacties Link kopieren
Stephanisaurus schreef:
24-11-2021 21:45
Die waren echt kapot lekker vorig jaar. Hopenlijk hebben ze die dit jaar weer :kwijl:
Staat in de app dat ze vanaf 30-11 beschikbaar zijn
Handbal schreef:
24-11-2021 21:56
Staat in de app dat ze vanaf 30-11 beschikbaar zijn
:cheer2:
Ik ben altijd fan van die blauwe kazen waar dan zo’n fles Port op z’n kop ingezet wordt. Kom maar door!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de cheesecake taartjes met rode vruchten van de Lidl heel lekker.
Wij vonden de beenham met honing-tijm saus van de Lidl erg lekker van de week. :)
En vorig jaar de rollade met appeltjes van de AH Excellent ook.
En de toetjes.
Nouja, van de AH excellent vinden we bijna alles lekker. ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik tvp gewoon
Alle reacties Link kopieren
Ik vond vorig jaar die banoffee van de Lidl tegenvallen, ook nadat hij ontdooit was.
De gamba's uit de diepvries in een houten bakje vielen ook tegen.
Mango/ roomijs is hier een hit en de combi mocca was ook lekker.

Stilton met port heerlijk!

Kinderen houden van de speciale hagelslag, en ik ben benieuwd naar de Galaxy kruidnoten van Action.
Alle reacties Link kopieren
Wij vinden die aardappelgratin taartjes van de Lidl heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
MarvelousMrsMaisel schreef:
24-11-2021 21:58
Ik ben altijd fan van die blauwe kazen waar dan zo’n fles Port op z’n kop ingezet wordt. Kom maar door!
Sowieso port 🤤 ik mag mijzelf eens per jaar een dure fles kopen bij de slijter. Zo'n port van minstens 12 jaar oud. En dan heerlijk van genieten met kaas. Heeft de Lidl de truffelkaas al weer? (Ben ik toch weer on-topic)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven