Frituurlucht

16-10-2009 12:45 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wil vanavond patatjes bakken, maar die lucht staat me zo tegen.

Behalve kaarsje en ramen open (ook niet echt prettig met dit weer) weet ik niet hoe ik die lucht zo snel mogelijk uit mijn huis krijg. Jullie tips?
in de schuur / tuin / balkon bakken.
Zie dat hij bij de sexs topic staat. Foutje. Weet alleen niet hoe ik het moet oplossen. sorry.
Zet hem onder de afzuigkap, helpt ook al een hoop.
Marj0, doe ik inderdaad wel als het mooi weer, maar het is zo koud. hihi
een lampe berger lamp kopen

Zie dit topic
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Ik lijkt wel zo'n zeur, maar ik heb geen afzuigkap
Overigens vind ik patat heel erotisch hoor, troost je
Hahahaha, ja als je het zo bekijkt AlettaJacobs dan zit ik goed
Geen afzuigkap? Da's lastig. Dan is het inderdaad of meur, of kou. Ik zou het ding gewoon buiten neerzetten. Heb je wel een balkon of een tuin?
Bakje spiritus neerzetten als je gaat slapen. 'S ochtends ruikt het dan weer fris!
Je hoeft er toch ook niet de hele tijd naast te gaan staan buiten? Frituurpan aan het verlengsnoer, net buiten de deur neerzetten, friet er in, deksel dicht, jij naar binnen. Klaar is Kees
Ja heb een balkon, maar wilde ook een x niet in de kou staan. Hahaha. Maar zal niet zeuren en mezelf opofferen voor de patatjes. Ook gewoon naar de patatzaak gaan, is probleem ook opgelost hihi.
Wat je ook doet, niet binnen in ieder geval. Gatver, wat is dát ranzig zeg..
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
O, als er wat moet worden afgezogen dan staat het meestal goed onder de Sekspijler hoor. Alleen geen frituurlucht, dat is wat te vluchtig.
quote:lau72 schreef op 16 oktober 2009 @ 12:50:

Je hoeft er toch ook niet de hele tijd naast te gaan staan buiten? Frituurpan aan het verlengsnoer, net buiten de deur neerzetten, friet er in, deksel dicht, jij naar binnen. Klaar is Kees Zo deed ik het ook, ja, toen ik nog in een appartementje zonder afzuigkap woonde. Ging prima (maar ik had dan ook graag wat kou over voor patat. Die woest erotische uitstraling, hè, ik was echt een sucker voor die krengen ).
Dan ga ik vanavond maar buiten heel erotisch mijn patatjes bakken vanavond. Hahahaha
Bak ze niet te bruin hoor, en gun de buren ook wat.
Ik zou inderdaad wel wat aan doen met het patat bakken hoor. Buiten is het zo koud en het vet kan ook nog spetteren. Misschien, in het kader van de erotiek, zo'n schort met een jarretel setje erop getekend? En dan wel met niks eronder natuurlijk!

(Sorry, kon het niet laten... )
naar de patatzaak moet je toch ook door de kou?
Verplaatst naar eten!
Zet je frituurpan in de schuur of garage.
Waarom haal je de patatjes niet gewoon bij de frietzaak?

Kant en klaar en je laat de 'meur' gewoon daar.

Ik vind het ook zo enorm goor, frituurlucht... Daarom heb ik ook geen frituurpan
Tedvrpl. Sorry schortje met jarretel gaat niet door als ik op balkon moet staan. hahaha. Dus je hoeft niet vanavond alle balkonnetjes

Lau72, patatzaak is om de hoek en kan ik ook nog mijn kind naar toesturen
Ja patat halen kan ook, zocht alleen ff de perfecte oplossing voor de frituurlucht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven