Gadverdamme!

donderdag 24 juni 2010 om 19:05

donderdag 24 juni 2010 om 19:09
quote:SweetSummer schreef op 24 juni 2010 @ 19:05:
Mijn waterkoker had ik net opnieuw leeg gegooid voordat ik er nieuw water in deed..
Mijn kopje haalde ik van het aanrecht.. Net afgewassen dus...
Ik ben razend omdat ik een fobie heb voor insecten ..
Ik ga echt sowieso een klacht indienen..
Een klacht over je fobie?
Als je een klacht indient, dan krijg je vast allemaal probeerzakjes, dus het is iig het proberen waard.
At eens een stuk stokbrood en voelde dat er een stuk tand of steen ofzo inzat. Dacht gelijk "Ik ga echt wel schrijven naar de producent!", heb de tandarts maar gebeld, want het bleek toch van mezelf te zijn.
Mijn waterkoker had ik net opnieuw leeg gegooid voordat ik er nieuw water in deed..
Mijn kopje haalde ik van het aanrecht.. Net afgewassen dus...
Ik ben razend omdat ik een fobie heb voor insecten ..
Ik ga echt sowieso een klacht indienen..
Een klacht over je fobie?
Als je een klacht indient, dan krijg je vast allemaal probeerzakjes, dus het is iig het proberen waard.
At eens een stuk stokbrood en voelde dat er een stuk tand of steen ofzo inzat. Dacht gelijk "Ik ga echt wel schrijven naar de producent!", heb de tandarts maar gebeld, want het bleek toch van mezelf te zijn.
donderdag 24 juni 2010 om 19:27
quote:SweetSummer schreef op 24 juni 2010 @ 19:26:
Ik ga zo'n machientje wel eens overwegen ja!
en nee :p nescafe kan er niets aan doen dat ik een insecten fobie heb.. Maar dat betekend niet dat er een insect in mijn koppie hoort te zitten..
Zo is dat. Gewoon een klacht indienen hoor.
Als je een insect in je soep hebt haal je toch ook de ober erbij ?
Ik ga zo'n machientje wel eens overwegen ja!
en nee :p nescafe kan er niets aan doen dat ik een insecten fobie heb.. Maar dat betekend niet dat er een insect in mijn koppie hoort te zitten..
Zo is dat. Gewoon een klacht indienen hoor.
Als je een insect in je soep hebt haal je toch ook de ober erbij ?
donderdag 24 juni 2010 om 19:41
quote:Groll schreef op 24 juni 2010 @ 19:39:
Ja, heb ik ook weleens gehad. Op de tuintafel stond nog een glas met een bodem cola, ik drink het op en nog voor ik het doorslikte voelde ik iets kriebelen en spartelen dus ik spuugte het uit. Was het een grote vlieg.Maar die kwam niet uit de colafles lijkt me.
Ja, heb ik ook weleens gehad. Op de tuintafel stond nog een glas met een bodem cola, ik drink het op en nog voor ik het doorslikte voelde ik iets kriebelen en spartelen dus ik spuugte het uit. Was het een grote vlieg.Maar die kwam niet uit de colafles lijkt me.