Gevriesdroogde frambozen

03-08-2017 22:47 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand enig idee in welke winkel ik gevriesdroogde frambozen zou kunnen kopen? Je kan ze wel op internet kopen maar ik heb ze eigenlijk morgen nodig. AH en de Tuinen hebben het niet.
sorry ....niet goed gelezen....ik las frambozen uit de vriezer en die zocht je dus niet :bonk:
love2dance wijzigde dit bericht op 03-08-2017 22:54
Reden: Verkeerd gelezen....
75.00% gewijzigd
Bij Lidl inderdaad.
Hanos
Bij de Lidl, de Plus, de Makro, Sligro etc. Weet niet waar je ze voor wil gebruiken maar als je ze ontdooid zijn ze zacht. Ze zijn heerlijk door de yoghurt b.v.
Oh lees nu ook opeens dat je niet bevroren frambozen zoekt. Geen idee waar je die kan kopen. Waar gebruik je ze voor?
veensteker schreef:
03-08-2017 23:26
Bij de Lidl, de Plus, de Makro, Sligro etc. Weet niet waar je ze voor wil gebruiken maar als je ze ontdooid zijn ze zacht. Ze zijn heerlijk door de yoghurt b.v.
Ze bedoelt geen bevroren frambozen, die kan je inderdaad overal kopen.

Maar gedroogde frambozen die door een speciale manier zijn gedroogd.

Dit zoekt ze:

http://www.droogfruit.nl/gevriesdroogd-fruit.html

En dat verkoopt idd bijna geen enkele supermarkt.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 03-08-2017 23:30
Reden: MOSTERD! ;-)
0.70% gewijzigd
Gevriesdroogde frambozen zitten toch in een aantal cruesli soorten..? Vis je ze daar uit:-)
Er zitten volgens mij niet genoeg vezels in om gedroogd te verhandelen. Het is voornamelijk water. Als je dat eruit haalt stort het hele fruit in elkaar tot dunne schilfers.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
weet niet waar je woont , https://www.hazelnoten.net/
Kinkerstraat 306 amsterdam , online wel te koop daar misschien ook in de winkel , misschien ff bellen
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Als je in Amsterdam bent zou je eens bij Delicious Food in de Westerstraat kunnen kijken, daar heb ik ze volgens mij wel eens gezien.
En wij ons maar afvragen waar die afvalberg vandaan komt.
Thanks voor de reacties, wilde ze gaan gebruiken voor een fanstisch ogende frambozentaart met frambozen botercreme. Volgens het recept moest je ze tot poeder malen en dat door de botercreme kloppen. Helaas ga het nu proberen met versefabozen puree.

Heb ze in de winkel helaas niet meet gevonden, die adresjes in adam ga ik voor de volgende keer in. In hoofd houden :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven