gevuld eitje

09-02-2018 15:31 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
typ gevulde eitjes in in google en het interweb ontploft.
ik ben gek op gevulde eitjes , makkelijk , altijd lekker en honderden mogelijkheden.
diverse gemaakt , maar ben opzoek naar nu net dat ene eitje, met dat geheime ingrediënt , saus etc.
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren
Ik meng de eigelen altijd met mayo, peper, en een gesnipperd uitje evt nog een beetje zout als ik het te flauw vind, maar ik voeg liever geen zout toe. Ik heb er ook wel eens een zakje voor dipsaus knoflook doorgedaan, maar tegenwoordig gebruik ik geen zakjes meer.

Krijg nu ook zin in gevulde eieren, misschien voor de volgende verjaardag weer eens maken
Alle reacties Link kopieren
bedoel je die zakjes duyvis dipsaus? , briljant idee ! zo heb je gelijk 6/7 smaken , ben zelf nogal verslaafd aan de pate royal , weet niet of dat combineert met ei, maar dat gaan we zien .
eten moet je toch, kun je beter wat lekkers maken
Alle reacties Link kopieren
redfox3 schreef:
09-02-2018 15:45
boter ? er zullen toch geen mensen zijn die de eigelen mengen met boter? althans dat hoop ik ...
Ja hoor, boter én mayo. Iets stevig, alleen mayo loopt te veel weg, en lekker smeuiig. Geen harde vette brok en geen filmlaag in je mond.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe altijd mayonaise, slasaus en kipkruiden. Recept van mijn moeder en je kunt me daar echt wakker voor maken. Geen idee waarom kipkruiden trouwens, maar het is wel heel erg lekker. Ik ga toch ook maar eens andere recepten proberen, zoals die uit de volkskrant.
redfox3 schreef:
09-02-2018 16:23
bedoel je die zakjes duyvis dipsaus? , briljant idee ! zo heb je gelijk 6/7 smaken , ben zelf nogal verslaafd aan de pate royal , weet niet of dat combineert met ei, maar dat gaan we zien .
ja die bedoel ik idd
met roomkaas en gerookte zalm en snippertjes bieslook

en natuurlijk mayo, mosterd en versgemalen peper
TRUFFELOLIE, mayo en zout... heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Curry, mayo, peper, zout en wat shoarmakruiden.
Heerlijk, gevulde eieren! Staan lekkere tips hier! Alleen, waar ik me zo aan stoor altijd: gesnipperde ui overal en nergens doorheen. Net als bij eiersalade. Daar hoort echt geen ui in! Niets zo vervelend als vol verwachting een hap nemen en dan die vreselijke smaak van rauwe ui in je mond.
missesjn schreef:
09-02-2018 16:49
Heerlijk, gevulde eieren! Staan lekkere tips hier! Alleen, waar ik me zo aan stoor altijd: gesnipperde ui overal en nergens doorheen. Net als bij eiersalade. Daar hoort echt geen ui in! Niets zo vervelend als vol verwachting een hap nemen en dan die vreselijke smaak van rauwe ui in je mond.
Haha, precies!
-
anoniem_313781 wijzigde dit bericht op 09-02-2018 17:02
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mayo, maggi en mosterd. Krijg altijd veel complimenten!
Ik maak het altijd met oliehoorn frietsaus, zaanse curry ketchup (tube) en een paar blokjes ui.. In al die jaren maar 1 iemand gehad die ze niet lekker vond.. Het is wel heel belangrijk precies deze frietsaus en curry te gebruiken, ik heb eens andere gebruikt en dat was lang niet zo lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven