(gevulde) champignons
woensdag 29 december 2010 om 19:06
De champignons heb ik in huis, nu alleen het recept nog. Ik ben al dágen aan het zoeken naar hét recept maar kan het nog niet echt vinden, zelfs na het forum te hebben doorgespit.
Vrijdag krijg ik 3 mensen te eten en ik wil (gevulde) champignons als bijgerecht maken. Nu ben ik zelf niet echt gek op champignons, misschien dat het daarom zo lastig is om een goed recept te kunnen vinden. Ze hoeven niet vegetarisch te zijn, maar met geraspte kaas erop lijkt mij wel wat. Ik ben niet echt een ster in de keuken dus ik hoop dat iemand mijn 'idee van geraspte kaas' aan kan vullen tot een geweldig, redelijk eenvoudig recept
Vrijdag krijg ik 3 mensen te eten en ik wil (gevulde) champignons als bijgerecht maken. Nu ben ik zelf niet echt gek op champignons, misschien dat het daarom zo lastig is om een goed recept te kunnen vinden. Ze hoeven niet vegetarisch te zijn, maar met geraspte kaas erop lijkt mij wel wat. Ik ben niet echt een ster in de keuken dus ik hoop dat iemand mijn 'idee van geraspte kaas' aan kan vullen tot een geweldig, redelijk eenvoudig recept
woensdag 29 december 2010 om 21:32
woensdag 29 december 2010 om 22:15
Steeltjes verwijderen, fijn snijden en evt. nog wat kleine champs fijnsnijden, bakken met knoflook, sjalotje heel fijn snijden, tijm en kruiden naar keuze. In de champignons scheppen en een schijfje mozzarella erop en in de oven. Heerlijk.
Persoonlijk zou ik liever voor portobello's kiezen, daar kan meer vulling in
Persoonlijk zou ik liever voor portobello's kiezen, daar kan meer vulling in
woensdag 29 december 2010 om 22:26
Allereerst iedereen bedankt voor het meedenken. De champignons zijn vrij groot, groter dan de gewone champignons zeg maar. Ik denk dat ik het hou bij Boursin met hamblokjes en/of pijnboompitten. Die kunnen ook niet mislukken denk ik
Ik heb in ieder geval een hoop ideeën opgedaan voor eventueel een volgende keer. Mijn dank is groot
Ik heb in ieder geval een hoop ideeën opgedaan voor eventueel een volgende keer. Mijn dank is groot