goede viszaak in Haarlem

05-08-2010 10:08 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een korte vraag; weet iemand van jullie een goede viszaak in centrum Haarlem? (vooral gerookte zalm moet goed zijn)

bedankt!
Waarom rij je niet even door naar IJmuiden? Daar denk ik dat de verse vis in overvloed is. Nou ja, in Haarlem vast ook wel, heb geen adresje voor je.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Omdat ik voor een zwangere vriendin een kado-bon in haar mand wil doen. Ze mist de gerookte zalm heel erg en het leek me leuk die zaak te bellen en hopelijk willen ze hem opsturen. Woon zelf aan de andere kant van NL.
Ik zou ook voor een van de vishandels in IJmuiden gaan. Mocht je daar een cadeaubon van willen hebben en ze willen hem niet opsturen, dan moet je het maar even laten weten, dan kan er wel wat geregeld worden.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ohh wat een leuk kado. Ja ik zou voor de visafslag/ viszaakjes in IJmuiden gaan.
Waarom niet gewoon de viskraam aan het begin van de grote houtstraat (kant houtplein), of op de markt?
quote:LaNeerlandaise schreef op 05 augustus 2010 @ 10:56:

Waarom niet gewoon de viskraam aan het begin van de grote houtstraat (kant houtplein), of op de markt?

Ze schrijft dat ze aan de andere kant van NL woont.

Himalaya wat lief. Ik woon bij Amsterdam dus ook niet helemaal in de buurt maar mocht het allemaal (Schuddebuikje of jou) niet lukken dan wil ik wel kijken wat ik kan doen voor Schuddebuikje.
Bij de meeste viswinkels in de buurt word uit IJmuiden geleverd, ik denk dat je ff moet googelen.En de viskraam op de botermarkt heeft zaterdag altijd lekkere dingen. Die staat tegenover de uitgang van V en D die heeft altijd lekkere dingen.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Je hebt ook een viskraam op het van zeggelenplein. Die is overgenomen door de dochter van eigenaar viskraam botermarkt.

Viskraam botermarkt heeft nu hele andere eigenaren.

Dit is alleen niet in het centrum...
Maar die van de botermarkt is ook vast goed?
Schuddebuik, als je iemand in Haarlem nodig hebt wil ik ook wel ergens langsgaan hoor.
Maar ze kan die viskramen toch niet bellen om te vragen of ze een kadobon hebben en willen opsturen? Of begrijp ik het verkeerd?

Ahhh Kletsie.
Precies ze wil geen vis geven, maar een bon en viskramen hebben die meestal niet. Bij de visafslag in de haven van IJmuiden maakt ze meer kans.
ow wat lief zijn jullie allemaal!!

Ik denk dat ze makkelijk met de kleine even het centrum in loopt en niet zo snel naar ijmuiden gaat de eerste tijd. (en het gaat natuurlijk om de eerste tijd, dat ze weer lekker gerookte zalm mag eten). Ik heb op google gekeken naar een viszaak in het centrum maar ik kon het zo snel niet vinden.. Sowieso de vraag natuurlijk of ze 'bonnen'hebben...

Ik zal eens google-en maar vraag me af of ik een kraam kan bellen en of die dan ook nog bonnen hebben én op willen sturen.

Misschien wil ik weer eens teveel
Wie heeft de gouden tip voor de Uitermate Goede Visboer op het gebied van gerookte zalm??
mijn moeder heeft een eigen viszaak in haarlem en haalt elke dag alles vers omdat wij zelf in ijmuiden wonen, alleen geen cadeaubonnen, je zou kunnen proberen misshcien ken ze een uitzondering maken.

Ze zit achter de schouwburg en heet willy's vis.
Dank voor alle reacties, ik ga het als volgt oplossen; ik heb een 10-dagen mand en als de kleine er is haal ik gewoon meteen verse gerookte zalm (in Haarlem) en rij naar haar toe, dat is dan als kadootje dag 1. Leuk?
quote:schuddebuikje schreef op 07 augustus 2010 @ 20:39:

Dank voor alle reacties, ik ga het als volgt oplossen; ik heb een 10-dagen mand en als de kleine er is haal ik gewoon meteen verse gerookte zalm (in Haarlem) en rij naar haar toe, dat is dan als kadootje dag 1. Leuk?Ik vond je kadobon leuker. Ik kan mij voorstellen dat je net na de geboorte misschien niet meteen trek hebt in zalm. Misschien vergis ik mij. Verse zalm blijft ook niet zolang goed. Dan moet je al weten dat ze ruimte heeft in de vriezer. Die kadobon zou ik toch echt voor gaan.
quote:schuddebuikje schreef op 07 augustus 2010 @ 20:39:

Dank voor alle reacties, ik ga het als volgt oplossen; ik heb een 10-dagen mand en als de kleine er is haal ik gewoon meteen verse gerookte zalm (in Haarlem) en rij naar haar toe, dat is dan als kadootje dag 1. Leuk?Absoluut, wat lief zo'n mand en als vis gek zeg ik doen!!
quote:mylenevalerie schreef op 07 augustus 2010 @ 20:42:

[...]

Ik vond je kadobon leuker. Ik kan mij voorstellen dat je net na de geboorte misschien niet meteen trek hebt in zalm. Misschien vergis ik mij. Verse zalm blijft ook niet zolang goed. Dan moet je al weten dat ze ruimte heeft in de vriezer. Die kadobon zou ik toch echt voor gaan.Nou.......... hier zit ook wel weer wat in.
Op de Belgielaan in Haarlem-Schalkwijk staat een goeie viskraam. Ohhh de haring die je daar haalt smelt gewoon op je tong, zalm is ook erg lekker, net als de viskoekjes etc.
quote:tummie25 schreef op 07 augustus 2010 @ 20:33:

mijn moeder heeft een eigen viszaak in haarlem en haalt elke dag alles vers omdat wij zelf in ijmuiden wonen, alleen geen cadeaubonnen, je zou kunnen proberen misshcien ken ze een uitzondering maken.

Ze zit achter de schouwburg en heet willy's vis.Hebben jullie nog veel last gehad van de slechte beoordling van de AD-haring test?
quote:mylenevalerie schreef op 07 augustus 2010 @ 20:42:

[...]

Verse zalm blijft ook niet zolang goed. Dan moet je al weten dat ze ruimte heeft in de vriezer. Die kadobon zou ik toch echt voor gaan.

TO wil het lekkerste adres voor gerookte zalm weten, dan zou ik het zonde vinden om die dan in de vriezer te gooien want dan vind ik het er niet lekkerder op worden.

Dus inderdaad gaan voor de kadobon!
quote:tummie25 schreef op 07 augustus 2010 @ 20:33:

Ze zit achter de schouwburg en heet willy's vis.Erg OT maar daar fiets ik elke dag langs op weg naar de school van mijn zoon
oké, maar wááááááár??! Ik weet niet welke zaak ik kan bellen voor een bon, ik kan sowieso geen viszaak vinden in Haarlem alleen maar kramen en die hebben geen bonnen argghhh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven