Halloumi
woensdag 13 januari 2016 om 11:07
woensdag 13 januari 2016 om 11:42
woensdag 13 januari 2016 om 11:44
quote:vera78 schreef op 13 januari 2016 @ 11:30:
Met couscous ga ik ook proberen binnenkort! Lijkt me lekker met ras el hanout
Ja met kruiden, peterselie of koriander, bosui, cherry tomaatjes en mocht je vlees eten met gebakken stukjes kip.
Of andere combinaties, er is zoveel lekker mee.
Met couscous ga ik ook proberen binnenkort! Lijkt me lekker met ras el hanout
Ja met kruiden, peterselie of koriander, bosui, cherry tomaatjes en mocht je vlees eten met gebakken stukjes kip.
Of andere combinaties, er is zoveel lekker mee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 13 januari 2016 om 11:49
http://wholeheartedlyheal ... -salad-walnuts-basil.html dit klinkt ook goed.
Kaaaaaaatje, wat voor pompoen burger gebruik je? Klinkt wel als een lekkere combinatie.
Kaaaaaaatje, wat voor pompoen burger gebruik je? Klinkt wel als een lekkere combinatie.
woensdag 13 januari 2016 om 12:43
Ik grill het sowieso altijd. En verder wordt het dan:
Pasta met verse spinazie, rode ui, gegrilde paprika's, gegrilde halloumi en zwarte olijven.
Spinaziestamppot met kerstomaatjes, knoflook, pesto en kleine blokjes halloumi.
Spiesjes met oa halloumi vd bbq.
Over een pittige salade.
Door de chili con carne, minestronesoep, mosterdsoep ...
Als er onverwacht extra monden gevoerd moeten worden, voeg ik het gewoon toe aan wat ik al aan het koken was. Dan komt er gegrilde halloumi op de salade te liggen of bak ik op het laatst een lading blokjes halloumi mee met de merquez, etc.
Pasta met verse spinazie, rode ui, gegrilde paprika's, gegrilde halloumi en zwarte olijven.
Spinaziestamppot met kerstomaatjes, knoflook, pesto en kleine blokjes halloumi.
Spiesjes met oa halloumi vd bbq.
Over een pittige salade.
Door de chili con carne, minestronesoep, mosterdsoep ...
Als er onverwacht extra monden gevoerd moeten worden, voeg ik het gewoon toe aan wat ik al aan het koken was. Dan komt er gegrilde halloumi op de salade te liggen of bak ik op het laatst een lading blokjes halloumi mee met de merquez, etc.
woensdag 13 januari 2016 om 12:55
quote:mwcactus schreef op 13 januari 2016 @ 11:49:
Kaaaaaaatje, wat voor pompoen burger gebruik je? Klinkt wel als een lekkere combinatie.Ik maak zelf burgers van geroosterde pompoen, kikkererwten, eieren en za'atar. Verhoudingen weet ik niet uit mijn hoofd. Het kost wel even wat tijd (pompoen roosteren, alles fijn stampen, burgers maken, op laten stijven), maar ik maak er meestal meer en doe er dan een aantal in de diepvries.
Kaaaaaaatje, wat voor pompoen burger gebruik je? Klinkt wel als een lekkere combinatie.Ik maak zelf burgers van geroosterde pompoen, kikkererwten, eieren en za'atar. Verhoudingen weet ik niet uit mijn hoofd. Het kost wel even wat tijd (pompoen roosteren, alles fijn stampen, burgers maken, op laten stijven), maar ik maak er meestal meer en doe er dan een aantal in de diepvries.
woensdag 13 januari 2016 om 13:22
quote:Eleonora-1 schreef op 13 januari 2016 @ 13:14:
[...]
Dat lijkt me nou het enige echt lekkere recept.
Jij bent geen Halloumifan Leo?
[...]
Dat lijkt me nou het enige echt lekkere recept.
Jij bent geen Halloumifan Leo?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 13 januari 2016 om 13:24
woensdag 13 januari 2016 om 13:27
quote:Eleonora-1 schreef op 13 januari 2016 @ 13:25:
[...]
Neh, ik ben geen liefhebber maar met báconnnnnn.......Ik ook niet maar met bacon inderdaad . Alles wordt lekkerder met bacon
[...]
Neh, ik ben geen liefhebber maar met báconnnnnn.......Ik ook niet maar met bacon inderdaad . Alles wordt lekkerder met bacon
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 13 januari 2016 om 14:17
Hmmm Halloumi. Dat is één van de dingen die ik altijd in de koelkast liggen heb!
In stukjes gebakken en dan in een groentenwrap.
Of in bijna elk gerecht waar je kippenblokjes zou aan toevoegen (bijvoorbeeld couscous met kikkererwten en halloumi).
In de zomer in schijfjes op de barbecue en dan net iets te lang bakken zodat de buitenkant krokant is.
Of stukjes bakken en dan toevoegen aan een salade met mango en avocado (lekker zout en zoet).
In stukjes gebakken en dan in een groentenwrap.
Of in bijna elk gerecht waar je kippenblokjes zou aan toevoegen (bijvoorbeeld couscous met kikkererwten en halloumi).
In de zomer in schijfjes op de barbecue en dan net iets te lang bakken zodat de buitenkant krokant is.
Of stukjes bakken en dan toevoegen aan een salade met mango en avocado (lekker zout en zoet).