Helllllllllllp!!!!!! Hoe heet dat spul nou toch???
zondag 9 mei 2010 om 21:13
Een jaar of 5 geleden kocht ik bij Xenos zakjes oploskoffie.
Zalig spul was het, ik geloof van Nescafé, het was er in 2 smaken. Het 1 zat in een oranje doosje en was iets van sinaasappelachtig iets, het andere zat in een paars doosje en was iets met speculaas/ chocola.
Nu gaat het mij om die laatste. Het zal al lang en breed uit het assortiment zijn, maar het gaat me verdorie om het principe!! Hoe heet die rotkoffie en hoe zag het doosje er uit!!!
Ik krijg het niet gegoogled, maar hoop er met behulp van het grote Viva orakel wel uit te komen.
*f5't*
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
zondag 9 mei 2010 om 21:19
zondag 9 mei 2010 om 21:26
zondag 9 mei 2010 om 21:48
Irritant is dat hé dat ze sommige dingen uit het assortiment halen, ik weet welke koffie je bedoeld behalve de naam dan, maar ik vond de sinaasappel variant ook zalig, maar... als je nu bij de nescafe cappochinno sachet wat koekruiden erin doe ? krijg je dan niet beetje hetzelfde effect ? en mischien nog extra een beetje gecrushte speculaas koekje erover heen strooien op dat melklaagje ? optie idee ?
maandag 10 mei 2010 om 08:13
Paque, herkenbar hor idd we zijn wel verwend, idd zakje erin sloot gekookt water erover et voile, niks te afmeten koekkruiden en speculaas erover hihi
Soepkippie, bedoel jij die chai thee van yogi tea ? die heb ik in huis en idd kun je met melk bereiden, maar is wel zonder koffie, is kruidenthee, of zit ik er helemaal naast en bedoel je en andere chai ?
Soepkippie, bedoel jij die chai thee van yogi tea ? die heb ik in huis en idd kun je met melk bereiden, maar is wel zonder koffie, is kruidenthee, of zit ik er helemaal naast en bedoel je en andere chai ?
maandag 10 mei 2010 om 10:36
Oh jaaaaaaaaaaaa!!!!!! Dat met die bolletjes!!! Jammie!! Ik vond die oranje juist lekker. Jammer dat het er niet meer is.... Ik was het helemaal vergeten, maar nu vind ik het heel jammer...
hihi
Trouwens, die plastic zakjes waar het in zat waren zo chique! Van dat luxe dikke plastic, ik voelde me dan helemaal een snob...

Trouwens, die plastic zakjes waar het in zat waren zo chique! Van dat luxe dikke plastic, ik voelde me dan helemaal een snob...