help, is dit voldoende?
donderdag 12 augustus 2010 om 16:24
Eerdaags geef ik een BBQ, Deze zal duren van 17.00-0.30 uur.
Nu ben ik al 2 dagen aan het stoeien met de drank na veel gereken kom ik op het volgende uit:
1 vat bier a 30 ltr (15 stevige bierdrinkers)
8 flessen rose
2 flessen rood
2 flessen wit (10 wijndrinkers hoofdzakelijk rose)
1 bacardi (3 bacardi drinkers)
3 flessen cola 1.5 ltr
1 sinas
1 7-up
zou dit voldoende moeten zijn?
Zo niet, wat zouden jullie meer of minder doen?
alvast bedankt
Nu ben ik al 2 dagen aan het stoeien met de drank na veel gereken kom ik op het volgende uit:
1 vat bier a 30 ltr (15 stevige bierdrinkers)
8 flessen rose
2 flessen rood
2 flessen wit (10 wijndrinkers hoofdzakelijk rose)
1 bacardi (3 bacardi drinkers)
3 flessen cola 1.5 ltr
1 sinas
1 7-up
zou dit voldoende moeten zijn?
Zo niet, wat zouden jullie meer of minder doen?
alvast bedankt

donderdag 12 augustus 2010 om 16:29
Ik vind het aan de weinige kant. Ik ken bierdrinkers die meer dan 2 liter drinken (10 pilsjes van 0,2 l.) en wijndrinkers die meer drinken dan 1 fles. Nou moet je wel uitgaan van gemiddeldes, maar ik zou liever te veel hebben dan te weinig. Het is ook best een hele periode, vanaf 5 uur tot 's nachts. Mijn ervaring is dat niet iedereen ook stipt om 00.30 uur weg is.
Home is where your wifi connects automatically.
donderdag 12 augustus 2010 om 16:32

donderdag 12 augustus 2010 om 16:35

donderdag 12 augustus 2010 om 16:51
donderdag 12 augustus 2010 om 16:52
Ik vind het ook relatief erg veel alcohol! Er is nu voor iedereen krap 1 glas alcoholvrij voor de hele avond. Ik weet niet wat voor mensen het zijn, maar bij mijn vrienden zou dat veeeeeel te weinig zijn. De meesten wisselen tussen drank en sap (wat ook ontbreekt zoals sommigen al zeiden). Zeker met een maaltijd erbij, soms heb je gewoon even dorst. Ik zou daarom ook wat spa rood o.i.d. erbij halen.
2 liter bier per bierdrinker lijkt me niet weinig eigenlijk. Misschien net iets meer doen. Verdriedubbelen lijkt me levensgevaarlijk als die 15 mensen dat inderdaad gaan wegtikken. We hebben het dan over 18 flesjes per persoon!
En als het niet zo heet is, zo'n beetje zoals nu, zou ik minder rosé doen en meer rode wijn, of gaat het om mensen die altijd veel rosé drinken? Een fles per persoon vind ik ook wel veel. Maar dat komt later vast wel weer op.
Maar het is maar wat je gewend bent als ik de reacties hier zo lees!
2 liter bier per bierdrinker lijkt me niet weinig eigenlijk. Misschien net iets meer doen. Verdriedubbelen lijkt me levensgevaarlijk als die 15 mensen dat inderdaad gaan wegtikken. We hebben het dan over 18 flesjes per persoon!
En als het niet zo heet is, zo'n beetje zoals nu, zou ik minder rosé doen en meer rode wijn, of gaat het om mensen die altijd veel rosé drinken? Een fles per persoon vind ik ook wel veel. Maar dat komt later vast wel weer op.
Maar het is maar wat je gewend bent als ik de reacties hier zo lees!
donderdag 12 augustus 2010 om 17:06
Wat er komt zijn allemaal wel stevige drinkers op feestjes.
In het dagelijks leven drink ik ook heel weinig (1 glaasje in het weekend ofzo) maar op feestjes wil er wel een fles rose in hoor.....
maar met al jullie adviezen kom ik op het volgende:
50 ltr bier
10 rose
2 rood
2 bacardi
6 cola
3 cola light
6 fanta (komt wel op later)
4 pakken dubbel friss
2 spa rood
In het dagelijks leven drink ik ook heel weinig (1 glaasje in het weekend ofzo) maar op feestjes wil er wel een fles rose in hoor.....
maar met al jullie adviezen kom ik op het volgende:
50 ltr bier
10 rose
2 rood
2 bacardi
6 cola
3 cola light
6 fanta (komt wel op later)
4 pakken dubbel friss
2 spa rood
donderdag 12 augustus 2010 om 17:11