Hema taarten, lekker?

18-01-2012 17:10 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnenkort een feestje waar een stuk of 25 man komt, ook al is het 's avonds ik vind het toch lekker om taart aan te bieden voor degene die willen. Daarom had ik in gedachte twee taarten te gaan halen. Taarten bij de bakker etc zijn vaak duur en kom je voor twee taarten zeker rond de 25 euro. Omdat het feest in zijn geheel ook al prijzig is zei een vriendin van me waarom bestel je ze gewoon niet bij de Hema. Net op de site gekeken en zien er best goed uit die taarten. De appeltaart ken ik, en is maar 5(!) euro en die vind ik al erg lekker.

Weet iemand hoe de rest van de taarten zijn en welke wel en geen aanrader zijn?

Kan ze zelfs nog online bestellen zie ik en dan in de winkel ophalen, ideaal eigenlijk!

Ben benieuwd naar jullie ervaring ermee.
Die zijn gewoon lekker!
Heb je nog nooit hemataart gehad? Arme ziel

mmm ik zit ff te kijken maar ik zou voor de kersenchocoschnitt gaan jums
Haha nope! Ken alleen de gewone appeltaart en die vond ik best lekker!
Ik bestel altijd taart van de HEMA. Tuurlijk, een slagroomtaart van de bakker is lekkerder, maar ik vind het het verschil in prijs echt niet waard.

Twee weken geleden heb ik de appelkruimel-, vanilleslagroom en aardbeidenroomvlaai voor een feestje in huis gehaald. Die laatste vond ik een tikje te zoet (maar dat is persoonlijk, kreeg van andere juist complimenten over de lekkere vlaai) maar de andere twee waren prima.

Als je naar de prijs-kwaliteit verhouding kijkt zou ik zeggen: doen.
En zelf maken is dat ook nog een optie?

De enige taart die een beetje te pruimen is van de Hema is de vanille slagroom. Appelkruimel vinden de meesten ook wel lekker.
Als je van chocoladetaart houdt, de diepvries chocoladetaart van de aldi (kost ook zoiets) is echt om je vingers bij op te vreten!
Die vanille-slagroomvlaai is echt de allerlekkerste!
Tompoucen, kan ook met foto of tekst, zijn heerlijk.

Slagroomtaart is ook heerlijk.

Voor een feest vind ik de kaasbroodjes ook heerlijk. Alleen maar even opwarmen en ook via internet te bestellen.

Staan onder hartig meen ik.
Harstikke bedankt, de vanille slagroomvlaai blijkt dus wel lekker te zijn!

Positieve reacties, fijn!
Nee, niet te eten..

Beter zelf bakken, of bij een banketbakker

halen.
Ik vind hema vies. Nouja, het is wel te eten als je van gelatine nasmaak en kartonbodem houdt.....ofzo.
Wel ooit een hemataart gekocht, maar nooit gegeten. Zat schimmel op.

Kun je niet zelf een appeltaart bakken? Goedkoper en lekkerder.
quote:framb00sjes schreef op 18 januari 2012 @ 17:21:

Ik vind hema vies. Nouja, het is wel te eten als je van gelatine nasmaak en kartonbodem houdt.....ofzo.Heb je zelf een bakkerij ofzo ? HEMA taarten smaken prima.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Hema taarten zijn erg lekker, en ik raad je aan om ze optijd te bestellen of 's morgens vroeg te gaan halen, ze zijn zo uitverkocht!
Ik zou me meer zorgen maken over 2 taarten is dat wel genoeg voor 25 man? Lijkt me zo weinig.

Ik zou trouwens gewoon een paar taarten bakken. Hoeft helemaal niet moeilijk te zijn en echt een stuk lekkerder vind ik.
Qua prijs kwaliteitsverhouding zijn ze best te doen.

Zeker de vanille slagroom.

Appeltaart vond ik minder maar dat komt doordat ik verziekt ben door Dudok appeltaart.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:_lupine_ schreef op 18 januari 2012 @ 17:17:

Die vanille-slagroomvlaai is echt de allerlekkerste!

Zeker weten!!!

Deze taart haal ik altijd als ik jarig ben. Hij is zo lekker!!! Iedereen vind hem heerlijk.
ik vind hema taart erg lekker, vooral appel, appelkruimel of die met kersen,
De mokka taart mag er ook zijn. Hema taart en gebak is lekker. Hier hebben we een echte bakker, maar die taarten zijn duurder en zoeter.
Ja, hoor HEMA taarten zijn lekker. De mokka is erg lekker!

Heb ooit een keer een banketbakker beledigd op een verjaardag door plechtig te verklaren dat ik de tompoucen van de HEMA toch écht de lekkerste vind....
Hmmmmmm, Dudok appeltaart rules.
Is die taart met aardbeienkwark en slagroom er nog? Die is ook verrukkelijk!
Wat eten we vanavond?
Voor 25 man heb je drie taarten nodig, je haalt acht puntjes uit een flinke taart maar er is altijd wel iemand die geen taart eet. De taarten van de Hema zijn goed, zelfde bakkerij als die van De Bijenkorf, maar je kunt ook naar Multivlaai als die in de buurt is, Zij bezorgen. Uit een vlaai haal je ook acht punten, kost gemiddeld 13 Euro per vlaai, ze hebben een website.
verba volant, scripta manent.
Ik ken ze alleen van toen ik bij een bedrijf werkte waar ze veel besteld werden. Ja hoor redelijk goed te doen.

Misschien zou ik voor allemaal losse gebakjes gaan. Heb je iig wat keuze.

Slagroom met aardbeien vond ik wel lekker. Abrikozenvlaai en hazelnoottaartje, die laatste is alleen wel heel klein.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven