Hema taarten, lekker?
woensdag 18 januari 2012 om 17:10
Ik heb binnenkort een feestje waar een stuk of 25 man komt, ook al is het 's avonds ik vind het toch lekker om taart aan te bieden voor degene die willen. Daarom had ik in gedachte twee taarten te gaan halen. Taarten bij de bakker etc zijn vaak duur en kom je voor twee taarten zeker rond de 25 euro. Omdat het feest in zijn geheel ook al prijzig is zei een vriendin van me waarom bestel je ze gewoon niet bij de Hema. Net op de site gekeken en zien er best goed uit die taarten. De appeltaart ken ik, en is maar 5(!) euro en die vind ik al erg lekker.
Weet iemand hoe de rest van de taarten zijn en welke wel en geen aanrader zijn?
Kan ze zelfs nog online bestellen zie ik en dan in de winkel ophalen, ideaal eigenlijk!
Ben benieuwd naar jullie ervaring ermee.
Weet iemand hoe de rest van de taarten zijn en welke wel en geen aanrader zijn?
Kan ze zelfs nog online bestellen zie ik en dan in de winkel ophalen, ideaal eigenlijk!
Ben benieuwd naar jullie ervaring ermee.
woensdag 18 januari 2012 om 17:14
Ik bestel altijd taart van de HEMA. Tuurlijk, een slagroomtaart van de bakker is lekkerder, maar ik vind het het verschil in prijs echt niet waard.
Twee weken geleden heb ik de appelkruimel-, vanilleslagroom en aardbeidenroomvlaai voor een feestje in huis gehaald. Die laatste vond ik een tikje te zoet (maar dat is persoonlijk, kreeg van andere juist complimenten over de lekkere vlaai) maar de andere twee waren prima.
Als je naar de prijs-kwaliteit verhouding kijkt zou ik zeggen: doen.
Twee weken geleden heb ik de appelkruimel-, vanilleslagroom en aardbeidenroomvlaai voor een feestje in huis gehaald. Die laatste vond ik een tikje te zoet (maar dat is persoonlijk, kreeg van andere juist complimenten over de lekkere vlaai) maar de andere twee waren prima.
Als je naar de prijs-kwaliteit verhouding kijkt zou ik zeggen: doen.
woensdag 18 januari 2012 om 17:25
woensdag 18 januari 2012 om 17:40
Voor 25 man heb je drie taarten nodig, je haalt acht puntjes uit een flinke taart maar er is altijd wel iemand die geen taart eet. De taarten van de Hema zijn goed, zelfde bakkerij als die van De Bijenkorf, maar je kunt ook naar Multivlaai als die in de buurt is, Zij bezorgen. Uit een vlaai haal je ook acht punten, kost gemiddeld 13 Euro per vlaai, ze hebben een website.
verba volant, scripta manent.
woensdag 18 januari 2012 om 17:43
Ik ken ze alleen van toen ik bij een bedrijf werkte waar ze veel besteld werden. Ja hoor redelijk goed te doen.
Misschien zou ik voor allemaal losse gebakjes gaan. Heb je iig wat keuze.
Slagroom met aardbeien vond ik wel lekker. Abrikozenvlaai en hazelnoottaartje, die laatste is alleen wel heel klein.
Misschien zou ik voor allemaal losse gebakjes gaan. Heb je iig wat keuze.
Slagroom met aardbeien vond ik wel lekker. Abrikozenvlaai en hazelnoottaartje, die laatste is alleen wel heel klein.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven