Hema taarten, lekker?

18-01-2012 17:10 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb binnenkort een feestje waar een stuk of 25 man komt, ook al is het 's avonds ik vind het toch lekker om taart aan te bieden voor degene die willen. Daarom had ik in gedachte twee taarten te gaan halen. Taarten bij de bakker etc zijn vaak duur en kom je voor twee taarten zeker rond de 25 euro. Omdat het feest in zijn geheel ook al prijzig is zei een vriendin van me waarom bestel je ze gewoon niet bij de Hema. Net op de site gekeken en zien er best goed uit die taarten. De appeltaart ken ik, en is maar 5(!) euro en die vind ik al erg lekker.

Weet iemand hoe de rest van de taarten zijn en welke wel en geen aanrader zijn?

Kan ze zelfs nog online bestellen zie ik en dan in de winkel ophalen, ideaal eigenlijk!

Ben benieuwd naar jullie ervaring ermee.
Ik smul ervan :D
quote:martin81 schreef op 23 januari 2012 @ 10:53:

Een hema-taart serveren op een feestje kan ECHT NIET. En iemand heeft het ook over de chocolade-taart van de Aldi, dat je je vingers daarbij opeet???!!!

Hoe zijn jullie opgevoed? Mensen vinden nog liever een piepklein stukje van iets lekkers' dan grote hoeveelheden van chemische, ranzige, fabriekszooi.

Een taart bak je zelf of je koopt het bij een goede patisserie, b.v. Kuyt in Amsterdam. Maar ja, dan is het geen 5 euro, maar eerder 40 euro. Maar ja, geef dan geen feest als je dat niet wilt.

Ben gekke gerritje niet, ,helemaal naar Amsterdam gaan voor taart te halen.

Terwijl ik de Hema praktisch naast mij heb.
quote:Liquorice schreef op 23 januari 2012 @ 11:10:

[...]

Tuurlijk zijn het verschillende dingen, maar kom nou, hoe belangrijk is eten op een verjaardag nou helemaal? Dat bedoel ik.Zelf zou ik de taart weglaten, gezellige hapjes gewoon serveren/neerzetten. Koffie met taart hoeft van mij niet. Maar als iemand dat graag wil, geen probleem als de taart van de Hema komt of de Appie. Pfff, gaat om de gezelligheid bij een feestje.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Lekker, HEMA taart.

Maar 2 taarten voor 25 man, dat is toch veel te weinig?
De stoofpeertjestaart van de Hema is ook lekker. Behalve de bodem: lukt niet met een vorkje, irritant is dat.

Het liefst bak ik zelf een taart. Er gaat niets boven een zelfgemaakte appeltaart.
HEMA-taarten zijn heerlijk! Slagroom, Schwarzwalder Kirsch, appel-citroenvlaai, etc.etc.

Behalve de tompoucen, die vind ik niet te vreten. Die gele room vind ik niet lekker, te schuimachtig. Is geen "echte" banketbakkersroom.
Ik vind de HEMA geweldig en de taarten wel aardig maar wij zijn superverwend met een goede bakker aan de overkant.

Van de HEMA vind ik de wijn en borrelhappen en zoutjes weer wel lekker.

Was trouwens aangenaam verrast door een chocoladetaartje van de Aldi uit de vriezer. ¤2.95 voor 6 punten........ Bleek een speciaal Kerst-product te zijn en na Kerst was het op=op dus heb er nu 6 in de vriezer.
[quote]martin81 schreef op 23 januari 2012 @ 10:53:

En iemand heeft het ook over de chocolade-taart van de Aldi, dat je je vingers daarbij opeet???!!!

Die taart dus! Ik had hem zelf ook nooit gekocht maar iemand op mijn werk had hem meegenomen en iedereen was echt enthousiast. Toen vertelde ze dat hij van de Aldi was, dat ze hem zelf ook ergens had gegeten, het niet kon geloven en het daarom dus ook bij ons testte. Missie geslaagd. Nou zijn Duitsers natuurlijk prima taartenbakkers en is Aldi Duits dus ja, kan kloppen.
Ik zou gewoon zelf een monchou taart maken (uit pakje) en ook zelf een appeltaart (evt. ook uit pakje). Super snel en super lekker.

Misschien kun je die chocolade taart van de aldi er ook nog bij doen, gezien de goede reviews

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven