High Tea die tegenviel

18-04-2010 21:30 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Allemaal,

We zijn vandaag bij de "restaurant" gaan high tea-en. Het was geen succes. Zo slechte high tea heb ik nog nooit mee gemaakt. Ik kan het niet eens "High tea" noemen, hoewel op de internet site wel als "high tea arrangement" aangeboden wordt. Ik vond het heel slecht. We hadden een vrijgezel feestje van een vriendin. Toen we aankwamen, kregen we tea en wat verschillende sorten brood met jam. Toen ieder van ons kreeg het zelfde soort chocolade taart. Het werd niet op een mooie etage schaal geserveerd, maar gewoon op een boord. Er werd niets uitgelegd of gevraagd. Twee van ons gezelschap lusten geen chocola, dus er werd niks anders aangeboden. Toen moesten we steeds zelf voor refill Tea vragen. Daarna werden er 3 x broodje met gerookte zalm geserveerd en 4x brood met eieren salade en anchovis. Maar je kreeg of broodje zalm of broodje ei, en niet en, en. Dus het was gewoon heel slecht. De vrijgezel kreeg geen extra aandacht. Toen ik mijn vrijgezel feestje had ( bij een restaurant in Eindhoven), kreeg ik dessert opgemaakt op een mooie bord met "gefeliciteerd vrijgezel". Ik vond het echt niet het geld waard (EUR 17.50 p.p). Heel jammer. Ik ben een keer bij "ander restaurant" in Leende gaan high tea-en en toen was het echt perfect.

Ik hoop dat mijn reactie nuttig kan zijn, voor iemand die op zoek is naar een leuke High tea cafe in AMS.

Groetjes,

Lili
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 19-04-2010 09:28
Reden: negatieve recensies kun je beter kwijt op www.iens.nl
% gewijzigd
Dergelijke dingen ("aan de schandpaal") mag je geen topic over openen.
En reclame maken trouwens ook niet.
Hmmmmz...eerst het ene afzeiken en dan aan het eind nog even "terloops" reclame maken voor het ander. Niet netjes.
En je daar dan ook speciaal voor aanmelden..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dus 17,50 voor onbeperkt thee, broodjes met marmelade, chocoladetaart en een sandwich? Ik vind het niet duur. Maar goed, voortaan maar lekker in Leende blijven dan.
stond er echt "gefeliciteerd vrijgezel" op je bord?

wat een rare woordkeuze.
en dan maak je reclame voor "Kings & Queens" en dan schrijf je het als qweens....

als dit reclame is, is het wel heueul erg slechte....
Liever 17.50 en onbeperkt thee, broodjes met marmelade, chocoladetaart en een sandwich in Amsterdam dan een dessert met spreuk bij "Kings en Qwueens" in 'ligt dat ergens in brabant?' Leende.
Hallo he!

Heb even op die link geklikt, wat belachelijk duur voor wat je er maar voor krijgt.

En wat een truttige uitstraling daar.

Nah, not my cup of tea
Heb je je tekst door een vertaalmachine gehaald TO?
quote:danivo schreef op 18 april 2010 @ 21:51:

stond er echt "gefeliciteerd vrijgezel" op je bord?

wat een rare woordkeuze.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Op een boord? wat asociaal om daar chocoladetaart op te serveren. Heel bijzonder....
quote:lolapaloeza schreef op 18 april 2010 @ 22:22:

[...]

ja, dat is toch raar?

wie zet dat nou op je bord?
Wie lust er nou geen chocolade..
pluk de dag
Wanneer de high tea net zo slecht was als jouw nederlandse taal............
... dan zou ik mijn geld terugvragen!
Slecht vriendin ben jij zeg! Om jouw vriendin met zo'n slechte high-tea op te zadelen op één van de leukste dagen van haar leven.

Als je echt een goede vriendin was geweest was je gaan testen of iets uitgekozen waarvan je wist hoe het was.

En nu niet achteraf zitten piepen omdat JIJ fout hebt gemaakt.

OH, ik lees net dat je aan sluikreklame doet. Nou, dan ga ik nu maar beter mijn mond houden.
Die tweede keus van Lilimimi daar zou ik dus nooit heengaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven