High tea in Breda

17-07-2010 20:45 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Een goede vriendin van mij is geslaagd, daarom wil ik haar graag een high tea cadeau doen. Kunnen we weer eens lekker bijkletsen en natuurlijk genieten van al dat lekkers

Nu woon in ik zelf in Zeeland en ik weet dat er in MIddelburg een heel goede zit. Maar, daar ben ik op korte tijd al best vaak geweest, dus ik wil wat anders proberen.

Wie weet waar ik in omgeving Zeeland, of omgeving Breda leuk kan high tea'en (let op, dat wordt het woord van 2010!)

Dank jullie wel
Ik ben onlangs bij Dickens en Jones geweest: erg leuk en lekker - wel veel high-tea-ers toen wij er waren.. Je kunt een basispakket bestellen en er dan extra koude of warme dingen bijnemen. Het is op de markt dus een erg gezellige plek in Breda! Veel plezier!
hoi sammie,

wel een beetje prijzig, maar de picknickboot (www en .nl) lijkt mij heel erg leuk op een zomerse dag

heb er overigens geen ervaring mee, maar zag dat dit een nieuw iets is van Pink Lemon (in Den Bosch) en dat is een heel leuk tentje
High tea idd bij Dickens & Jones of bij de Colonie.
Hoi Sammie,

Wat een leuk idee om een high tea cadeau te doen! Op www.myhightea.nl vind je een overzicht van ruim 300 high tea-locaties in heel Nederland, dus ook in jouw omgeving. Je vindt hier vast iets naar je zin!

Veel plezier!

Sandra
http://www.koffieenzobreda.nl

Gezellig gelegen vlak achter de Barones!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven