High-Tea met vriend

08-11-2011 16:36 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn vriend zijn verjaardag heb ik als verrassing een meerdaags programma bedacht. Onderdeel daarvan is een High-Tea. Maar ik begin ineens wat te twijfelen. Is dat wel wat voor mannen?

Ik denk dat hij het heel leuk zou vinden. We houden beide van lekker snoepen/eten, dus dat zit wel goed. Wat dat betreft interesseert het me dan ook niet zo heel erg of het wel wat voor mannen is, maar toch...begin ineens wat te twijfelen.

Wat zijn jullie ervaringen?
Ik denk dat mannen zoiets zelden zelf bedenken, maar wat lekker is, is lekker, toch?

Is het onderdeel/ afsluiting van ergens wandelen of fietsen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik high-tea alleen met vriendinnen en vervangen de tea dan door rosé (of ander sterkerk spul).

Je zegt zelf al dat je denkt dat je vriend het leuk vindt en jij kent je vriend toch beter dan wij.
Ach, wat is er nou mis met thee/koffie drinken en allerlei lekkere taartjes en hartige troep eten.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 november 2011 @ 16:37:

Ik denk dat mannen zoiets zelden zelf bedenken, maar wat lekker is, is lekker, toch?

Is het onderdeel/ afsluiting van ergens wandelen of fietsen?Ik heb voor 4 dagen lang allemaal activiteiten gepland, waaronder ook wandelen, strand, filmpje, massage, fietsen, winkelen. Van alles en nog wat. Ik heb er helemaal zin in. Ow ja en lekker eten...we (en hij vooral) houden erg van lekker eten.
http://highteatips.com/

De ene haai tie is de andere niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als je in de buurt van Delft bent (omdat je het hebt over strand): Lunchcafe VRIJ heeft een geweldige High Wine. Is high tea maar dan met wijn (duh) en lekkere hartige en zoete hapjes. Echt leuk, waanzinnig lekker, al een paar keer met diverse mensen gedaan.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 november 2011 @ 16:41:

http://highteatips.com/

De ene haai tie is de andere niet nie.
Jij kent jouw vriend het beste en als jij denkt dat hij het leuk vind gewoon doen.

De mijne zou ik aan zijn haren naar binnen moeten slepen en hij zou waarschijnlijk gaan zitten mokken dat ze geen biefstuk hebben. Maar hem maak ik zoiezo al niet blij met winkelen, fiets of wandeltochtjes. Klinkt in mijn oren meer als een lekker relaxte minivakantie met een vriendin.
TD: dank je voor tip, alleen wonen we in het Noorden. Dus dat is een beetje te ver uit de richting.
Vaak zijn mannen niet zo van de thee, maar je kunt ook prima koffie bestellen.. En van broodjes & taartjes houden mannen ook wel, toch? ;) Have fun!
Biefstuk, Khemam? Hightea is toch geen diner of lunch, maar voor halverwege de middag?

Mijn man zou het wel leuk vinden denk ik.
Ik zoek nu alleen nog een goede high tea gelegenheid in 1 van de 3 noordelijke provincies.
quote:Tia.Dalma schreef op 08 november 2011 @ 16:42:

Als je in de buurt van Delft bent (omdat je het hebt over strand): Lunchcafe VRIJ heeft een geweldige High Wine. Is high tea maar dan met wijn (duh) en lekkere hartige en zoete hapjes.

-Kwijl-

Wat een lumineus idee overigens. Waarom heeft niemand, incl, myself, dat nou eerder bedacht? Voor iedereen die flauw wordt na 113 koppen thee en de 85e chocoladesoes en het zóveelste nuchtere praatje. Ik zeg chapeau.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very.Cherry schreef op 08 november 2011 @ 16:53:

[...]

-Kwijl-

Wat een lumineus idee overigens. Waarom heeft niemand, incl, myself, dat nou eerder bedacht? Voor iedereen die flauw wordt na 113 koppen thee en de 85e chocoladesoes en het zóveelste nuchtere praatje. Ik zeg chapeau.Hihi, ik houd trouwens niet van wijn. Doe mij maar een sloot thee, of bier. Zou dat ook een gat in de markt zijn?
De theefabriek in houwerzijl, heb ik goede verhalen over gehoord
Goed. Om misverstanden te voorkomen: mannen houden primair van bier en vlees, daarna van wijn en pasta en in de categorie 'zij vind het zo leuk' hebben we de High Tea staan.

En ja, ik spreek voor alle mannen, ook de mietjes die er niet voor durven uitkomen.
Tuurlijk Amand. Want alle mannen zijn hetzelfde he?
Ik zie het al voor me 'Ja, mijn vrouw had een high tea geregeld voor mijn verjaardag'. 'Ik vond het énig'.

Hoef je echt niet mee aan te komen bij de collega's hoor

Ik denk dat jij jouw vriend het beste kent.

Mijn vriend zou het vreselijk vinden, ookal houdt hij van lekker eten.
En dan vooral op het volgende topic weer gaan huilen omdat 'mannen zo gediscrimineerd worden '.

Gewoon doen TO.
Liever elitair dan een pauper!
quote:amand1969 schreef op 08 november 2011 @ 17:03:

En ja, ik spreek voor alle mannen, ook de mietjes die er niet voor durven uitkomen.

Ik ken alleen al in mijn directe omgeving al 2 mannen die high tea/high wine heel lekker vinden.
I am surrounded by morons
quote:Kalliope schreef op 08 november 2011 @ 17:09:

En dan vooral op het volgende topic weer gaan huilen omdat 'mannen zo gediscrimineerd worden '.

I am surrounded by morons
Dit is echt véruit het allerleukste topic dat ik hier gezien heb

Met afstand

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven