Hoe lang sta jij gemiddeld in de keuken?

16-02-2019 17:22 263 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Naar aanleiding van een ander topic op deze pijler ben ik wel benieuwd;

Hoe lang sta jij gemiddeld in de keuken om je avondeten klaar te maken?

Blijkbaar staat het gemiddelde in Nederland op iets meer dan een kwartier.

Hoe lang sta jij in de keuken voor het avond eten?

Totaal aantal stemmen: 234

15 minuten of minder (9%)
15-30 minuten (37%)
30-45 minuten (42%)
45-60 minuten (8%)
60 minuten of meer (3%)
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gek op koken! Doordeweeks kan ik heel snel klaar zijn want voor een gewone maaltijd heb ik weinig zin om lang bezig te zijn. Maar in het weekend kan ik letterlijk uren in de keuken staan. Verse soep die ook de rest van de week gegeten kan worden, diner van 3 of 4 gangen en bijzondere gerechten uitproberen. Zomers het verwerken van de groenten uit de moestuin. Heerlijk!

Mijn vriend is meer van het opruimen, de perfecte aanvulling :biggrin:
The burning desire to live and roam free, it shines in the dark and it grows within me.
Alle reacties Link kopieren
Zo kort mogelijk.....het is dat je moet eten maar heb er echt een hekel aan :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik doe dus altijd langer over het koken dan ik dacht. ;-D Ik kook meestal te veel, vrij uitgebreid, zit te klooien omdat ik meer pitten nodig heb dan ik dacht. Ik hou van koken, maar vind wel dat het te veel tijd inneemt op werkdagen. Snel is voor mij een pasta ofzo, maar daar doe ik ook wel langer dan een kwartier over.
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Alle reacties Link kopieren
15-30 minuten lukt me vrijwel altijd wel. En in die tijd kun je toch wel een fatsoenlijk stamppot, AVG, rijst- of pastagerecht maken. Ook met zelfgesneden groente/vlees en zonder pakjes.
Alle reacties Link kopieren
Takkie1 schreef:
18-02-2019 12:21