hoe vaak snoep jij?

14-04-2012 17:51 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik eet dagelijks wel een paar snoepjes of chocolaatjes! Alleen 2 keer in de week ga ik helemaal los en kan ik een heel pak koeken op eten.
Ik snoep elke dag en elke baal daar enorm van.
Te vaak, het gaat een tijdje goed en dan val ik toch terug in de gewoonte. Als ik snoep/koek en chocolade in huis hebt gaat het op dus haal ik het maar niet meer in huis.
Ik snoep de hele dagen door en ik baal daar helemaal niet van. Ik eet verder gezond, dus ik mag van mezelf lekker doorsnoepen. Maar ik heb ook het geluk dat het geen invloed heeft op mijn gewicht. Vlinder, waarom baal je er zo van dat je elke dag snoept?
Nooit!
Heel de dag door! Bakje chips, koek, drop, chocolade, nootjes, wat niet..
Ik snoep 3 keer per week. Maar ik sport ook 3 keer per week, zo blijft het mooi in balans
Bijna elke dag, en dan soms weken niet, en dan weer wel.
Dat het geen invloed heeft op je gewicht, betekent niet dat het gezond voor je is Rozehanddoek.

Ik snoep vrij weinig. Hou niet echt van zoet.
@zoutopmijnhuid, wat knap zeg!
Dagen niet en opeens krijg ik dan toch een lekkernij- aanval en kan ik ook gerust een heel pak naar binnen duwen! Helaas..
Er zijn weken dat ik echt heel veel snoep en er zijn weken dat ik totaal niks snoep
Ik snoep bijna dagelijks. Eigenlijk teveel, maar vind het veels te lekker.
Snoepen in de zin van chocolade, chips of nootjes doe ik bijna nooit. Daar ben ik niet zo'n fan van.

Maar voor een bak vanillevla met banaan of vruchtjes uit blik kun je me altijd wakker maken

En zo lang ik van snoepen niet aan kom, maakt het me verder allemaal niet zoveel uit.
Wanneer weet je nu precies dat je niet aankomt? Ik begon 4 jaar geleden al met zeggen: morgen snoep ik echt niet meer! En zo ging het 4 jaar door en nu snoep ik nog! Ik ben niet echt aangekomen, maar zou het kunnen dat ik over een tijd wel aankom? Ik ren 3 keer per week hard.
quote:rozehanddoek schreef op 14 april 2012 @ 17:55:

Ik snoep de hele dagen door en ik baal daar helemaal niet van. Ik eet verder gezond, dus ik mag van mezelf lekker doorsnoepen. Maar ik heb ook het geluk dat het geen invloed heeft op mijn gewicht. Vlinder, waarom baal je er zo van dat je elke dag snoept?omdat het bij mij wel invloed heeft op mijn gewicht . Ik heb gewoon echt moeite om er van af te blijven.
quote:itsssme schreef op 14 april 2012 @ 18:02:

Wanneer weet je nu precies dat je niet aankomt? Ik begon 4 jaar geleden al met zeggen: morgen snoep ik echt niet meer! En zo ging het 4 jaar door en nu snoep ik nog! Ik ben niet echt aangekomen, maar zou het kunnen dat ik over een tijd wel aankom? Ik ren 3 keer per week hard.Als je jaren achtereen op hetzelfde gewicht blijft schommelen, dan kom je dus niet aan. Natuurlijk kan je over een tijd wel aankomen, maar als je 3x per week blijft rennen en je voeding ongeveer hetzelfde houdt als de afgelopen jaren, dan zou ik me er totaal niet druk over maken!
Als ik soms trouwens bij vrienden thuiskom, dan schrik ik altijd zo van die voorraad kasten! Altijd is er zo'n vak helemaal volgestopt met chips/chocolade/koekjes.... Dat zou ik dus persoonlijk écht niet kunnen. Ik zou mezelf elke dag helemaal vol proppen. De kunst is om het niet in huis te halen en af en toe om jezelf te verwennen één ding uit te kiezen in de supermarkt.
Oke dankje voor je reactie! Ik zat er namelijk steeds over te twijfelen. Ik ben gewoon het zelfde blijven eten.
Soms dagelijks, soms dagen niet. Dan heb ik er gewoon geen behoefte aan. Als ik wel snoep voel ik me daar heel rot over.
Nooit. Geen zoetekauw. Geen snoep, geen chocola, geen drop en geen koek/taart ed
2/3 keer per dag koekjes of 's avonds soms cake of taart bij de koffie/thee. 1x per dag snoepen met de kinderen 's middags als ze hun fruit op hebben. En tussen mijn 3 royale hoofdmaaltijden door eet ik 2/3 keer fruit en 1 of 2 keer een broodje, chips/noten, hapjes of iets dergelijks. Elke dag. Maar kom er niet van aan, ben gezond en hartstikke fit.

Vandaag is hier mini frituur snacks, koffie/thee met appeltaart, chips met limonade en hapjes dag samen met grutjes en speelgrutjes (in totaal 12). De bodem van de snoeptrommel kwam vanmiddag opeens in zicht. Dus maar weer snel aangevuld met de voorraad uit de voorraadkasten in de kelder.
Nu komt de zomer er aan, ik kan wel bakken vol ijs op!
Ikzelf nooit, de kinderen af en toe. Het gebeurd hier nogal eens dat koek/chips/snoep over datum gaat in de kast omdat niemand het opeet. Net als toetjes. Die koop ik en vergeet vervolgens dat ze er zijn.

Bedenk me ineens dat er van de week nog een chocoladeletter opgegaan is (de kinderen hadden zin in chocolade). Dus die lag er nu een maand of vijf en het is niet eens de laatste...
quote:ailien schreef op 14 april 2012 @ 18:13:

Als ik soms trouwens bij vrienden thuiskom, dan schrik ik altijd zo van die voorraad kasten! Altijd is er zo'n vak helemaal volgestopt met chips/chocolade/koekjes.... Dat zou ik dus persoonlijk écht niet kunnen. Ik zou mezelf elke dag helemaal vol proppen. De kunst is om het niet in huis te halen en af en toe om jezelf te verwennen één ding uit te kiezen in de supermarkt.Hier ook meer dan genoeg in huis, alleen eet niemand het op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven