Ik kook voor............
zondag 20 juni 2010 om 17:38
Maak hier een virtueel etentje klaar voor een andere forummer.
Niet boos zijn als de forummer in kwestie later meldt dat hij/ zij al jáááááren vegetarisch is, de pest heeft aan groene groentes of allergisch is voor jouw liefdevolle bedoelde garnalencocktail als voorafje
Ik trap af met een pan oma-groentensoep ( met vlees én ballen ) voor Ikbenik.
Niet boos zijn als de forummer in kwestie later meldt dat hij/ zij al jáááááren vegetarisch is, de pest heeft aan groene groentes of allergisch is voor jouw liefdevolle bedoelde garnalencocktail als voorafje
Ik trap af met een pan oma-groentensoep ( met vlees én ballen ) voor Ikbenik.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 21 juni 2010 om 01:18
quote:Kuzu schreef op 21 juni 2010 @ 01:10:
Ik kook vrijwel altijd aardig standaard eten hoor, maar ivm m'n man maak ik weleens wat Turks.
Sowieso elke zondag bij mijn schoonouders Turkse kost, is wel leuk en 'leerzaam'.
Geeft niet, ik kom wel proeven . Ik ben gek op Turks eten, vroeger iemand in onze kennissen kring dus elke dag at ik daar. Helaas nu niet meer. Maar mmmmmm, het is echt lekker het traditionele eten.
Oja, ik ken niet veel turks meer helaas. Ja ik kan in het turks tellen en nog maar een paar woordjes helaas van toen.
Maar iig,
tesekkür ederim (die zal ik niet vergeten)
Ik kook vrijwel altijd aardig standaard eten hoor, maar ivm m'n man maak ik weleens wat Turks.
Sowieso elke zondag bij mijn schoonouders Turkse kost, is wel leuk en 'leerzaam'.
Geeft niet, ik kom wel proeven . Ik ben gek op Turks eten, vroeger iemand in onze kennissen kring dus elke dag at ik daar. Helaas nu niet meer. Maar mmmmmm, het is echt lekker het traditionele eten.
Oja, ik ken niet veel turks meer helaas. Ja ik kan in het turks tellen en nog maar een paar woordjes helaas van toen.
Maar iig,
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

maandag 21 juni 2010 om 15:31
quote:twijfelmeid schreef op 21 juni 2010 @ 12:16:
Ik kook spaghetti voor kabouter23:
spaghetti koken
ondertussen in een koekenpan uitje fruiten.
Daarna champignons erbij (of: spekblokjes, of allebei)
diepvriesspinazie er door, aan de kook brengen
pakje boursin erdoor.
Klaar!Dit is een heerlijk recept, mijn schoondochter maakt het altijd, en......klaar in een wip.
Ik kook spaghetti voor kabouter23:
spaghetti koken
ondertussen in een koekenpan uitje fruiten.
Daarna champignons erbij (of: spekblokjes, of allebei)
diepvriesspinazie er door, aan de kook brengen
pakje boursin erdoor.
Klaar!Dit is een heerlijk recept, mijn schoondochter maakt het altijd, en......klaar in een wip.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
donderdag 24 juni 2010 om 22:11
quote:mylenevalerie schreef op 21 juni 2010 @ 01:18:
[...]
Maar iig,
Ik vind het ook wel lekker hoor, heb zoveel leren eten bij hun thuis. Tot grote vreugde van m'n schoonmoeder.
Ik probeer thuis af en toe wat dingen uit, maar dat zijn meer soepen enzo. Ook lekker
Turkse taal vind ik moeilijk hoor. Ik begrijp wel veel, meestal de grote lijnen in een gesprek maar praten durf ik nog niet aan.
[...]
Maar iig,
Ik vind het ook wel lekker hoor, heb zoveel leren eten bij hun thuis. Tot grote vreugde van m'n schoonmoeder.
Ik probeer thuis af en toe wat dingen uit, maar dat zijn meer soepen enzo. Ook lekker

Turkse taal vind ik moeilijk hoor. Ik begrijp wel veel, meestal de grote lijnen in een gesprek maar praten durf ik nog niet aan.