Instant aardappelpuree: hoe lang bewaren
dinsdag 7 juni 2011 om 19:07
dinsdag 7 juni 2011 om 19:35
Grote pan vers maken en dan in porties invriezen vind ik meer dan prima gaan, absoluut geen behangplaksel. Gewoon lekkere luchtige puree, soms gewoon, vaak met een smaakje.
Met pakjes helaas geen ervaring. Wil het nog steeds een keer proberen/proeven om er over mee te kunnen praten maar stel het steeds uit !
Met pakjes helaas geen ervaring. Wil het nog steeds een keer proberen/proeven om er over mee te kunnen praten maar stel het steeds uit !
dinsdag 7 juni 2011 om 19:49
Hahaha, jullie hebben echt zó gelijk. Eigenlijk is het best goor, die instant-meuk bewaren..
Maarrr,
heb nl nog 1 stuk koolvis, een blikje groente en dus nog een restje aardappelpuree: net genoeg voor 1 persoon, als ik overmorgen alleen eet. Ik ben nl nogal van de kliekjes opeten als de gelegenheid zich aan dient
Maarrr,
heb nl nog 1 stuk koolvis, een blikje groente en dus nog een restje aardappelpuree: net genoeg voor 1 persoon, als ik overmorgen alleen eet. Ik ben nl nogal van de kliekjes opeten als de gelegenheid zich aan dient
dinsdag 7 juni 2011 om 19:52
woensdag 8 juni 2011 om 23:51
Ik ben ook anti-zakjes maar ik ben nog veel meer anti-eten-weggooien. Dus chapeau voor TO!
Volgende keer zelf maken, maar voor nu, lekker bewaren, het komt wel goed.
Voor de rest van de 'gooi het toch weg' mensen: er heerst een voedselcrisis op de wereld. 1 miljard mensen heeft te weinig eten, 1 miljard mensen teveel en de wereld kan maar zòveel eten maken. Voedsel wordt duurder, boeren worden armer, en dit is niet het moment om voedsel gedachteloos weg te smijten.
Volgende keer zelf maken, maar voor nu, lekker bewaren, het komt wel goed.
Voor de rest van de 'gooi het toch weg' mensen: er heerst een voedselcrisis op de wereld. 1 miljard mensen heeft te weinig eten, 1 miljard mensen teveel en de wereld kan maar zòveel eten maken. Voedsel wordt duurder, boeren worden armer, en dit is niet het moment om voedsel gedachteloos weg te smijten.