is deze vis nog goed?

16-05-2012 15:35 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eergisteren vis gebakken. Er was best veel over, dus dat wou ik gisteren opeten, alleen gisteren hebben we ergens anders gegeten.

Kan ik het vandaag nog opeten? (heb het bewaard in de koelkast en het gaat om pangasiusfilet)
Ik zou het zelf denk ik wel doen, maar wel echt als uiterste dag.
Als de vis goed heet is geweest, kan het nog wel. Ik zou het in ieder geval wel opeten.
Ik zou het niet meer doen, ook de volgende dag niet. Misschien is het niet schadelijk, maar het smaakt toch van geen kanten meer?
quote:elninjoo schreef op 16 mei 2012 @ 15:40:

Ik zou het niet meer doen, ook de volgende dag niet. Misschien is het niet schadelijk, maar het smaakt toch van geen kanten meer?Oh, daar heb ik nooit wat van gemerkt.
Gebakken vis is na het bakken in de koeling nog 3 dagen prima.

Hoe lekke rhet is ligt aan de manier ven opnieuw verwarmen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Als het nog goed ruikt wel. Gebruik je het evt. in een ovenschotel.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Volgens mij kan dat nog wel. Even opnieuw in de pan doen, lekker.
2 dagen is bij mij ook maximaal
quote:Moondancer schreef op 16 mei 2012 @ 15:44:

Volgens mij kan dat nog wel. Even opnieuw in de pan doen, lekker.(even afhankelijk waar het bij moet hoor) Paneren is ook lekker en dan nog in de pan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Oke, dan eet ik het lekker voor vanavond op. Had zalmmoten gekocht bij de C1000 (in de aanbieding voor minder dan de helft). Was helemaal vergeten dat ik die pangiasus had, totdat ik de koelkast open deed. Zalm gaat mooi de vriezer in.
quote:Missprincesa schreef op 16 mei 2012 @ 15:51:

Oke, dan eet ik het lekker voor vanavond op. Had zalmmoten gekocht bij de C1000 (in de aanbieding voor minder dan de helft). Was helemaal vergeten dat ik die pangiasus had, totdat ik de koelkast open deed. Zalm gaat mooi de vriezer in.Is deze aanbieding landelijk, en hoelang duurt deze actie nog? Ik heb geen C1000 direkt in de buurt, maar voor zo'n aanbieding wil ik best nog wel een stukje fietsen.
quote:kevin8 schreef op 16 mei 2012 @ 16:01:

[...]

Is deze aanbieding landelijk, en hoelang duurt deze actie nog? Ik heb geen C1000 direkt in de buurt, maar voor zo'n aanbieding wil ik best nog wel een stukje fietsen. Even bellen?

[...]

Is deze aanbieding landelijk, en hoelang duurt deze actie nog? Ik heb geen C1000 direkt in de buurt, maar voor zo'n aanbieding wil ik best nog wel een stukje fietsen. www.c1000.nl/aanbiedingen---acties/week ... ingen.aspx
Kan nog prima. Ook lekker in soep.
Ook 'vers', voor zover dat mogelijk is met panga, is het niet goed voor je. Google eens op panga en gevaarlijk, kijken of je dan nog trek hebt!
Kan prima. Je hebt het gewoon gebakken. Als je het weer goed door en door verhit is er geen probleem.

Misschien alleen qua smaak inderdaad.
De structuur wordt er ook niet beter op. Als de vis perfect gebakken is, is ie zacht en licht knapperig aan de buitenkant. Als je 'm nog 'ns moet gaan bakken wordt ie te hard en/of taai.

't Is maar goedkope panga, gewoon weggooien als je over hebt en de volgende dag iets vers bakken.
quote:frizzy schreef op 16 mei 2012 @ 16:12:

Ook 'vers', voor zover dat mogelijk is met panga, is het niet goed voor je. Google eens op panga en gevaarlijk, kijken of je dan nog trek hebt!Oei, dat klinkt allemaal niet goed. Het goede nieuws is dat het dan vast niet schadelijker wordt om hem 2 dagen later op te eten.

[...]

Is deze aanbieding landelijk, en hoelang duurt deze actie nog? Ik heb geen C1000 direkt in de buurt, maar voor zo'n aanbieding wil ik best nog wel een stukje fietsen. Ja is landelijk, volgens mij deze hele week nog.
quote:Missprincesa schreef op 16 mei 2012 @ 15:35:

Kan ik het vandaag nog opeten?Jaaaaaaaah joh!
quote:Missprincesa schreef op 16 mei 2012 @ 18:04:

[...]

Ja is landelijk, volgens mij deze hele week nog.

Dank voor je reactie, ga van de week waarschijnlijk eens kijken.

ps. Heeft de Panga trouwens nog gesmaakt?
We hebben nog niet gegeten, had om 3 uur pas lunch.

Ga zo beginnen met koken
quote:Missprincesa schreef op 16 mei 2012 @ 18:10:

We hebben nog niet gegeten, had om 3 uur pas lunch.

Ga zo beginnen met koken Heeft het nog gesmaakt?
Ja het was lekker hoor. Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig verschil proefde met 2 dagen eerder, ben blijkbaar niet zo'n fijnproever .

Had er nog wel een sausje bij gemaakt van cremefraiche, mierikswortel en wat kruiden, voor het geval de smaak minder was. Achteraf voor mij niet nodig, hoewel sausje wel erg lekker was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven