Jamie olivier

08-01-2012 11:11 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft het kookboek van Jamie Oliver, kookrevolutie?Ben van plan om hem te kopen,is het wat?Volgens mij staan er wel makkelijke en snelle recepten in.
Ik heb het kookboek niet maar ik kijk wel altijd zijn kookprogramma's op tv. Zijn gerechten vind ik altijd makkelijk maar smakelijk en goed uitgelegd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
http://www.bol.com/nl/p/n ... index.html#product_images

Hier kun je 12 pagina's bekijken en de reviews lezen.

Ik ben geen Jamie fan. Heb 1 kookboek van hem, maar doe er niets mee.
Oh, en ik heb ook nog een abbo op z'n tijdschrift... Wel grappig om te lezen, maar nog nooit iets uit gemaakt.
Even de reviews gescand, maar vrijwel iedereen is vol lof, dus lijkt me geen miskoop als je fan bent van hem.
Ik heb het ruim een jaar geleden gekocht, van boekenbonnen . 1 e boek dat ik heb v Jamie. Leuk om te lezen en staan ook goede recepten in , bv lasagne ,cottagepie en Chili concarne.
Mijn dochter heeft het gekregen voor haar twaalfde verjaardag ( zij houdt van koken maar is niet zo'n kind dat mee zou doen aan junior masterchef). Ze is nu vijftien maakt vrijwel alles uit t boek zonder enig probleem. Recepten zijn duidelijk omschreven, goede instructies, geen ingredienten die dan toch niet worden gebruikt of ingredienten die ineens halverwege het recept opduiken ( wat ik enorm irritant vind bij veel andere kookboeken. Je kunt zoeken op ingredient en op de naam van het gerecht. De recepten zijn vlot klaar en lekker....dus ikzou zeggen, zeker geen miskoop!
bedankt voor de tips,en heb inmiddels de reviews gelezen en overtuigd,Ga hem kopen,heb er nu al zin in om de recepten uit te proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven