Jazzie en Bolletje gingen ervoor????

08-08-2007 20:11 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai Meiden Eeerst kon ik een week niet op het forum komen en nu kon ik het topic niet terug vinden



Hoe gaat het met jullie ,heb ook niet alles kunnen lezen?

Jazz,al terug van vakantie?

Bolletje jij was meen ik drie kilo afgevallen?



Ben weer gestopt met roken ivm hartkloppingen Hartfilmpje gemaakt en die was goed gelukkigmaar ben erg onzeker en angstig

Ook gisteren op de weegschaal gegaan en weeg nu 97 kilo



Hoop jullie gauw weer te spreken !



Liefs Funneplom :hello:
Alle reacties Link kopieren
Moest hem veranderen, want kon de vorige website niet meer vinden... :)
Alle reacties Link kopieren
Mooie tabel Streepje!! Heb je goed voor elkaar!! Enne wat nou het gaat wat minder!! Je bent al super super goed bezig hoor!! Al meer dan 6 kilo eraf!! Helemaal top!! :cheer2:



Met mij gaat het goed. Vandaag heeeeerlijk dagje gehad. Manlief lief aangekeken en hij heeft de hele dag voor dochter gezorgd zodat ik even bij kon tanken. Vanochend ff met z'n drietjes boodschappen gedaan, vanmiddag lag ik onderuit in de zon en heb helemaal niks gedaan. Eind van de middag kwam een vriendin langs en we zijn even lekker de stad ingegaan. Lekker gegeten (Thais) en daarna nog een bakkie op het terras :cheers:



Oh wat is dat genieten...nu manlief even lief aankijken en vragen of ik morgenochtend ook nog mag uitslapen :zzz: en dan ben ik weer klaar voor een weekje werken...Morgen weer dagje in de tuin (of op de fiets) doorbrengen en dan graag met .. 8:-)8



Ik ga nu lekker een douche-je pakken en in bed nog een film kijken!!!



Tot morgen!!



Liefs, Bolletje :duckie:
Alle reacties Link kopieren
Mijn complimenten Sreeppie :applause: ziet er weer toppie uit!

Lastig he een verjaardag?

Lekker he een actieve huisvader hahaha koester die van mij ook heel erg!

Heb je medicijnen voor je schildklier ?



Ik ben in de hoera stemming,heb al 2 nachten doorgeslapen zonder hartkloppingen

Voel mij weer beter in mijn velletje daardoor .

Ben echt lekker bezig,elke dag flink 3 kwartier stevig fietsen.





Mijn begin gewicht was meen ik 110 kilo?

Maar omdat ik al langer bezig ben kan ik er ook naast zitten,mijn wwkaart is zoek,morgen even beter zoeken



Vanavond ga ik het recept van mijn schoondochter proberen ,Paella 8-P

Hoop dat het lukt!

Moet zo inktvis schoonmaken,gatver,zie er wel tegen op!



Hoe is jullie weekend gegaan?





Liefs Funneplom :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hee Bolletje die schildklier was voor jouw bedoeld he :-( Sorry]
Alle reacties Link kopieren
Sorry meiden, heb nog niet veel gereageerd, maar was een beetje bezorgd om onze nieuwe kat. Hij was van pure stress in de bank gekropen (via de onderkant) en kwam daar niet uit, ook niet 's nachts.

En tja, zo'n beessie moet toch ook eten en drinken lijkt mij.

Gisteravond laat besloten dat we de bank op zijn kant gingen zetten en dat we de stof zouden wegsnijden zodat hij eruit kon.

Hij keek helemaal een beetje verbaasd en liet zich goed aaien.

Vanmorgen bleek dat hij aan de andere kant in de bank was gaan zitten. We hebben dus alle stof aan de onderkant maar weggesneden zodat hij daar niet weer weg kon kruipen.

Hij ligt wel nog onder de bank, maar is er twee keer even onder vandaan gekomen om een muizehapje te eten.

Morgen en overmorgen heeft hij het rijk alleen van 6 tot half 3, dus hoop dat hij de boel dan een beetje gaat verkennen.

Dinsdag komt als het goed is het kleine katje, kijken of hij hem wat losser kan maken.



Morgen moet ik weer werken en ik heb er echt totaal geen zin in. Ben het reizen zat en het werk eigenlijk ook wel. Maar ik zou ook niet weten wat ik nog meer leuk zou vinden en wat ik zou kunnen. Ben vanaf school hier begonnen en werk er inmiddels al zo'n 18 jaar...



Mooie tabel trouwens, weet niet meer wanneer ik begonnen ben, was niet lang in ieder geval, hou anders maar gewoon morgen aan.

Aanvangsgewicht 112.6 kg, streef 75 kg, lengte 1.76m en verder weet ik niet meer wat er nog meer in moest 8-P
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



De stand van vanmorgen:


http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/w0y6cQB/weight.png




Ik heb een goede week gehad! :)

Iedere dag een half uur op de crosstrainer, alleen woensdag 15 minuutjes omdat we weg moesten, maar toen heb ik hem extra zwaar gezet. Ben benieuwd of het volgende week weer zo goed kan gaan....



Ik zal zo het schema aanpassen en later nog reageren op jullie posts.



X
Alle reacties Link kopieren
naamstartstreefvorighuidigweektotaal
Bolletje18/06/07 130,699?06/08/07 122,6?- 8,0
Jazzie13/08/07 112,675,0........
Plompiedom??/??/?? 110,0..........
Streepjescode02/07/07 100+- 30 kg06/08/07 - 6,213/08/07 - 8,7- 2,5- 8,7
Alle reacties Link kopieren
Raaaaarrrrr, hij neemt bij mijn oude ticker ook de nieuwe stand over...
Alle reacties Link kopieren
Goed zeg Streepje...gewoon weer 2,5 kilo eraf! En wat stoer dat je het zo goed doet op de crosstrainer!!! :applause: Ik ben helemaal trots op je!!!



Funneplom, wat heerlijk voor je meid dat je gewoon rustig hebt kunnen slapen en dat je hartje lekker rustig bleef....Heerlijk!! En ook al zo sportief bezig, potverdikkie elke dag 45 minuten fietsen!! :hello:

Hoe is het gegaan met de Paella?? Getsie inktvis schoonmaken!! Poe jij liever dan ik!!



Ach...Jazzie...je lieve mooie poesje :peep: Helemaal verscholen achter de bank! Dat is ook niet leuk!! Hopelijk gaat het alweer beetje beter met hem. Hoe was je eerste werkdag weer? Viel flink tegen zeker he??



Vanochtend heb ik weer op de weegschaal gestaan en tot mijn grote vreugde

:cheer2: is er weer wat af!! Ik woog vanochtend 121,4 dus dat is weer -1,2. En dat ondanks dat het super slecht ging deze week. Eigenlijk baal ik dan enorm van mezelf, want als ik beter mijn best had gedaan was er misschien wel meer af geweest. Maar goed....ik mag niet klagen...

Helaas heeft mijn collega vandaag een kilo snoep meegenomen naar werk, en poe he..ik ben best sterk maar de verleiding is wel ENORM groot!!



Ik heb net lekker macaroni gegeten. Dochterlief ligt nog in bed, die was uitgeteld na een dag KDV, dus hoop dat ze snel wakker wordt kan ik nog even gezellig met haar spelen... :blob



Ben benieuwd hoe het jullie vandaag vergaan is!!



Liefs, Bolletje :duckie:
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Vandaag was ik lekker thuis (zoals iedere maandag) dus ik heb boodschappen a la Sonja gedaan, afgewassen, de vriezer ontdooit, de was gevouwen, stof gezogen (gestofzuigd?). Lekker bezig geweest dus.

Net gegeten, i.p.v. zuurkoolstamppot hebben we lekker pasta met snijbonen en gehaktbal gegeten. Gekookte aardappelen staan mij soms zo tegen, en pasta vind ik eigenlijk altijd wel lekker. Volgens mij kan het geen kwaad en zijn de voedingswaarden ongeveer hetzelfde...



Bolletje, wat goed dat er wat af is! Niet balen dat er meer af had kunnen zijn, eraf is eraf! Mooi toch?!? Nog bedantk voor je lieve complimentje, doet me goed! En, kan je nog even lekker met je dochtertje spelen (hoe is is ze eigenlijk)? Weerstaan he, die kilo snoep! Je kan het!!!



Jazzie, hoe gaat het met je kleine beestje? Hopelijk laat ie zich snel wat meer zien. Hoe is het op je werk gegaan?



Plom, jij bent ook lekker aan het sporten lees ik! Hou vol, goed bezig! Gaat het weer wat beter met je rikketik?



Ik ga ook deze week weer proberen iedere dag een half uur op de crosstrainer te gaan staan. Gaat vast wel lukken. Aanstaande vrijdag ga ik uit eten, maar denkt dat ik wel bewuste keuzes kan maken. Ging vorige keer op zich ook wel goed.



Verder is mijn broek vandaag een paar keer bijna afgezakt. Ik ben hem constant aan het ophijsen... :-)



Liefs van mij!
Alle reacties Link kopieren
naamstartstreefvorighuidigweektotaal
Bolletje18/06/07 130,69906/08/07 122,6 13/08/07 121,4- 1,2- 9,2
Jazzie13/08/07 112,675,0........
Plompiedom??/??/?? 110,0..........
Streepjescode02/07/07 100+- 30 kg06/08/07 - 6,213/08/07 - 8,7- 2,5- 8,7
Alle reacties Link kopieren
Jazzie en Plompiedom,

Als jullie de rest van de gegevens voor de tabel hebben, hoor ik het wel!



X
Alle reacties Link kopieren
plompiedom schreef op 12 augustus 2007 @ 17:01:

Hee Bolletje die schildklier was voor jouw bedoeld he :-( Sorry]
He Plom, ja ik heb inderdaad medicijnen voor mijn schildklier, alleen is het moeilijk bepalen welke hoeveelheid ik nodig heb. Het schijnt dat dat wel een jaar kan duren voordat dat goed is...Tot die tijd gewoon om de 6 weken bloed laten prikken en dan de dosis weer verhogen...
Alle reacties Link kopieren
Das TOP Bolletje :blob

Lekker joh!



Ik ga zo maffen dus hou het even kort

Streeppie ik woog vorige week 97 kilo en ga nu vrijdag weer .



Trust en tot later



Liefs Fun
Alle reacties Link kopieren
ps Paella was erg goed gelukt ,maar die inktvis heeft mijn man moeten schoonmaken Ging bijna over mijn nekkie.....................
Alle reacties Link kopieren
Weer een lekker nachtje acter de rug!!

Net weer lekker lang gefietst en vanavond de tweede ronde



Streeppie

Ik weet eigenlijk mijn begingewicht niet meer toen ik op de forum begon Ik meen 99 klio?Zeker weten doe ik het niet

Mijn streefgewicht wil ik op 70 kilo zetten,voorlopig dan ,wil eigenlijk naar de zestig toe!



Bolletje

Mijn mam heeft ook medicijnen gebruikt voor de schildklier en mede daardoor en andere eet en drinkgewoontes is ze in korte tijd destijds 30 kilo afgevallen

Het duurt wel even voordat je schilklier goed afgesteld is

Hoop dat je snel je wat fitter voelt



Jazzie

Is je katje al een beetje gewend bij jullie?



Jutta en Slagroom, waar zitten jullie girls??





Ga lekker straks het zonnetje in



Tot gauw



Groetjes Plom
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Even snel de aangepaste tabel, moet er weer snel vandaar, druk druk druk!

Tot later!



X



naamstartstreefvorighuidigweektotaal
Bolletje18/06/07 130,69906/08/07 122,6 13/08/07 121,4- 1,2- 9,2
Jazzie13/08/07 112,675,0........
Plompiedom??/??/?? 99,070,010/08/07 97,017/08/07 ??..- 2,0
Streepjescode02/07/07 100+- 30 kg06/08/07 - 6,213/08/07 - 8,7- 2,5- 8,7
Alle reacties Link kopieren
Morgen Ladies.



Lijstje ziet er netjes uit Streepje!

Zit lekker te lurken aan mijn bakkie,straks weer fietsen.

Ben ook bezig om een last minute te boeken! Denk volgende week even weekje eruit.Dochter zit dan in Belgie



Lijnen schiet er momenteel ff tussen,zondig niet maar daar is ook alles mee gezegd Water drink ik minder dus moet er weer lekker tegenaan! Ben benieuwd vrijdag,verwacht geen spectucalaire resultaten :-|



Mijn :heart: gaat lekker rustig,dus op de goeie weg!!

Geeft een stuk meer rust. Medicijnen slik ik er niet voor dus denk dat het inderdaad stress was ,las ook dat vrouwen in de overgang hier last van kunnen hebben Geen idee of ik er in zit daar ik baarmoederloos ben ;-)



Meiden veel suc6 vandaag en tot gauw!!



Liefs Funneplom1
Alle reacties Link kopieren
haha die 1 moest een uitroepteken zijn
Alle reacties Link kopieren
hallooooooo meiden! Daar is ze weer!!!



tsjonge jongen, wat heb ik een moeite gehad om en op de site te komen, werd er steeds afgemept... maar nu even snel een reactie plaatsen!



Ben niet erg bezig geweest met de lijn, op het moment is het erg onrustig om mij heen en we hebben aardig wat problemen met het personeel dus ik trek het even niet om bewust met eten om te gaan, vreet gewoon wat er voor m'n neus komt... en das niet altijd even verantwoord ha ha!



ik ga wel door met Slenderen, maandagavond ga ik weer en ik probeer dan 2 x per week te gaan, ook goed voor m'n ontspanning want ik ben zo gestresst als een stuiterbal met hoogtevrees!!



Zet 'm op, ik zag in het lijstje dat er al een paar echt op de goede weg zijn, HULDE! :worship:



Dikke kus!
Alle reacties Link kopieren
Haai Slagroom ;-]



Erg he? Om op de site te komen?

Kan je een handje geven,ben ook erg met andere dingen bezig momenteel.

Wanneer ga jij wegen?



tot snel weer!



Liefs Funneplom :smooch:
Alle reacties Link kopieren
Even een test!!



Lukt het nu eenk eertje wel???
Alle reacties Link kopieren
He he....EINDELIJK!!!!



Ik word echt helemaal gek van het forum!! Niks lukt meer....Maar goed volgens mij ben ik er weer!!



Wat super goed nieuws Funneplom dat het goed gaat met je hartje!! Helemaal fijn...en nog lekker aan de fiets!! Goed bezig jij!! Heb je al een last minute kunnen vinden?



He Slagroom gelukkig heb jij ons ook kunnen vinden!! Enne dat het lijnen ff niet gaat maakt toch niet uit. Kom gewoon wel gezellig kletsen!!



Hoe is het met Streepje en Jazz??



Hier gaat het zo zo. Ik baal enorm op mijn werk tegenwoordig. Heb het even helemaal gehad, maar dat zal wel een fase zijn. Ben eigenlijk een 'na 3 jaar job-hopper' maar zit in deze functie alweer een jaartje of 7. Dus kan goed zijn dat ik het daarom ff zat ben. Of ben ik misschien aan vakantie toe??



Lijnen gaat ff niet vandaag. Heb net een bak gemengde noten op!!! Jammie!!!



Tot snel maar weer!



Liefs, Bolletje :duckie:
Alle reacties Link kopieren
Mijn 'Avatar' is nog niet helemaal goed zo te zien...

Beetje te klein nog....



Ik ga eens kijken of ik dat nog kan veranderen!!
Alle reacties Link kopieren
Je avatar is super toepasselijk Bolletje :rofl: Echt heel leuk!

Hoe maak je dit? Ben echt een muts in dit soort dingen.....

Off topic........kun jij mij dit uitleggen??

Hoop dat je werk dipje gauw weer weg is meid !

Denk dat die heerlijke nootjes geen kwaad kunnen,altijd beter dan snoep ed toch?



Wat een k.t weer he ?

Zit nog steeds te zoeken naar leuke reis en moet zeggen veel gezien.

Lastig kiezen ,denk toch een hotelletje boeken

Manlief wilde weer kamperen in Spanje of Zuid Frankrijk maar heb daar echt geen zin in .Weer lang in de auto zitten :-|



Dus wordt het een hotel dit keer ,heeft hij ook wel zin in

Gaan ws maandag,ga zo reserveren,heb een selectie gemaakt ;-) in Frankrijk[ vanaf Lyon]

Even mijn taal oefenen X-D !!



Jullie nog plannen dit weekend?





Liefs



Funneplom (f)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven