Jazzie en Bolletje gingen ervoor????

08-08-2007 20:11 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai Meiden Eeerst kon ik een week niet op het forum komen en nu kon ik het topic niet terug vinden



Hoe gaat het met jullie ,heb ook niet alles kunnen lezen?

Jazz,al terug van vakantie?

Bolletje jij was meen ik drie kilo afgevallen?



Ben weer gestopt met roken ivm hartkloppingen Hartfilmpje gemaakt en die was goed gelukkigmaar ben erg onzeker en angstig

Ook gisteren op de weegschaal gegaan en weeg nu 97 kilo



Hoop jullie gauw weer te spreken !



Liefs Funneplom :hello:
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik lees dat jullie met een hoop dingen bezig zijn! Ik heb mezelf voorgenomen om volgend jaar te beginnen met een cursus flamenco-dansen.

Gisteren een hele leuke avond gehad: eerst een superband en daarna een 80s party! Heb een beetje teveel meegezongen en gek gedaan, heb geen stem meer over! :)

Maar al met al heb ik er vast wel wat vanaf gedanst!

Vanavond lekker op de bank een filmpje kijken met Streepjesman en morgen het huis voor mezelf. Ga ik eens even onderuit op de bank snuffelen in de andere twee SB boeken die ik van de week heb gekocht.

Maandag weer weegdag, ben benieuwd...

Een goed weekend nog!!!

X



:jump:
Alle reacties Link kopieren
Waar is iedereen? @-(
Alle reacties Link kopieren
hier ben ik!



gisteren mijn dieet opgehaald en vandaag begonnen, je mag wel weinig eten vind ik maar we denken maar zo, het is voor een goed doel!



vanmorgen: 175 ml yoghurt met een cracker er door

tussendoor: een droge cracker

tussendoor: een appel

lunch: 2 crackers met philedelphia en komkommer

tussendoor: een droge cracker

diner (groot woord): 100 gram gebakken kipfilet en 110 gram groentemix

's avonds nog een kiwi



en ik heb natuurlijk wel trek maar eigenlijk is het goed te doen...



hoe is het met de rest??



toedeloe meisjes!
Alle reacties Link kopieren
ECHO, ECHOOOOO



wat is het stilletjes hier!! erg ongezellig vind ik dat..



hoe is het met jullie allemaal?



hier gaat het lekker, hou het goed vol!!



kus slagroom!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi!!!



Fijn om te lezen dat je het goed volhoudt Slagroom! Mooi zo!!!



Heb volgens mij een 'slecht' weekend achter de rug. Gisteren lekker met Streepjesman naar de Griek geweest (kip met champignons en ui in pittige saus met rijst), maar het was wel erg gezellig, dus dat is ook wat waard... :)

Verder twee verjaardagen gehad waar ik me aardig in heb kunne houden, paar chipjes, 5 (jawel 5!) cashewnootjes (i.p.v. de normale 5 handjes haha) en verder Japanse mix. Geen gehakt-borrel-balletjes en saucijzenbroodje gegeten. Wel leuk dat ik reacties kreeg van mensen die ik een tijdje niet had gezien met de vraag of ik was afgevallen....

Morgen moet ik helaas werken (ben vrijdag vrij), dus dat wordt even snel wegen en meten morgenochtend.



X

:jump:
Alle reacties Link kopieren
Grieks,lekker Streepje!! Moet kunnen toch?

Ik zit met het eten even in een dip door overmacht :cry: ,elke avond klussen in het huis van onze dochter,niet gekookt maar broodjes ,pizza en giros maaltijden en te weinig vocht



Nu staat de magnetron er dus ik ben nu al aan het koken voor twee dagen want het komt mijn neus uit :-|

De weegschaal blijft gelijk dus dat valt mij erg mee!



Zaterdag wil ze verhuizen en zitten mijn man en ik met vrienden in een huisje in Brabant,hadden we al lang geleden gereserveerd

Woensdag etentje van het bedrijf dus weer geen goed resultaat denk ik !



Ik baal ervan dat het nu loopt zoals het loopt maar straks is alles weerwat rustiger



@Bolletje



Volgens mij ben je nu op vakantie? Hier echt herfstweer............. :'-(



@Jazz



Hoe ist tie?





Meiden tussen de bedrijven door zal ik posten ,nu weer klussen!



Veel liefs Plom! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Slagroom,vergeet ik jouw helemaal meid!!

Hoe gaat het met je en de weegschaal? :-$
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen 1,1 kg erbij...... :'-(
Alle reacties Link kopieren
Jeetje ,balen Streepje! Zo gek heb je nou ook niet gedaan volgens mij!

Maar wat er snel aan zit is er ook weer zo af!
Alle reacties Link kopieren
Waar zit iedereen :-| ?? Errug stil hier..............

Bolletje is nog op vakantie,lekker,hier erg nat en fris en ik heb de kachel al aan!



Ben erg druk en met veel dingen bezig behalve met de lijn :'-(

Nog steeds aan het klussen en morgen gaan we naar een huisje in Brabant met vrienden.

Twee zakelijke etentjes gehad deze week en voor de rest magnetron voer ed en veel broodmaaltijden

Dus dat schiet niet echt op!



Volgende week nog een etentje en dan even een paar weken geloof ik niks.

Hoe gaat het met jullie ?

Ik hoop betere resultaten dan mij!!





Meiden fijn weekend en posten he?



Liefs Plom 8:-)8
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ben ik weer... Heb de afgelopen week behoorlijk ingezeten over die 1,1 kg erbij. Hopelijk zegt de weegschaal morgen beter nieuws. Heb een nette week gehad, alleen vrijdag uit eten geweest (maar in plaats van de sate van SB, heb ik pittige kip met rijst genomen in het restaurant).

Plom, is het lekker geweest in het huisje? Begrijpelijk dat het met eten niet zo goed gegaan is. Komt vast wel weer goed.

Gisteren lekker stukje gefietst met Streepjesman en net een half uurtje op de crosstrainer gestaan. Morgen de stad in voor een nieuwe sportbh. ;-)

X
Alle reacties Link kopieren
HaaiHaai!!



Spannend Streepje,vandaag wegen! Echt balen als je bent aangekomen,vind het dan ook moeilijk om mijn motivatie vast te houden,

Eigenlijk heb ik dit momenteel even omdat er altijd wel wat is en ik weinig thuis eet ,dat maakt het heel lastig

Weekend was leuk en erg gezellig.Zijn nog in Belgie geweest en hebben vuurwerk gekocht .

Voelde mij een echte crimineel :-p Ook zijn we nog steeds aan het klussen en gaan we volgende week de oude slaapkamer van onze dochter behangen omdat wij er zelf willen slapen

Ben nu dus kinderloos en het huis is toch wel erg groot voor ons tweetjes ,veel slaapkamers over .



Vanavond gaat zoonzoon koken[hij is kok] tja weer niet echt mager dus ,maar wel erruuugg lekker :-$

Woensdag een personeelsuitje met etentje .

Tussen de bedrijven door blijf ik wel veel water drinken en ik denk dat ik daarom nog niet aangekomen ben .

Weet dus nu hoe ik op gewicht kan blijven dus blijf ik positief



Hoe gaat het verder met jullie? Bolletje ligt nog te bakken denk ik...........



Meiden was het weer allemaal veel su6 en tot toedels





:jump: Plom
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk en gezellig Plom! Hoop dat het eten je smaakt vanavond, maar met een kok moet dat wel lukken.



Vanmorgen gewogen, en.... 1,8 kg eraf! Dus die 1,1 die erbij was, is er weer ruim vanaf! Mooi he?



Ik was vanimddag in de stad en heb daar een nieuwe jas gekocht, ik zou eigenlijk helemaal niets kopen totdat ik echt behoorlijk af ben gevallen, maar deze was zo leuk (kort, zwart, wol, met tailleriem en grote knopen) dat ik hem toch gekocht heb! :) Was zo'n 2-3 maten kleiner dan de jas die ik nu heb.



Ga zo weer even een half uurtje lopen! Tot schrijfs!



X



:jump:
Alle reacties Link kopieren
:applause: Lekker voor je Streepje!

Hoeveel is er nu totaal af?.Je voelt je echt slanker he als je nieuwe kleren koopt?



Het eten was inderdaad heerlijk :-p en niet erg vet dit keer

Hij had geen room ed toegevoegd maar dieet margarine en rundvlees

Maar ging voor schut met de koffie,heerlijk likeurtje genomen



Vrijdag weer wegen en hoop dat ik gelijk gebleven ben

Morgen weer etentje ,dus moet duimen hahah



Jazz hoe gaat tie meid?





Meiden tot schrijfs!



8:-)8



Plom
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden,



hier ben ik weer effies!



alles gaat goed met m'n dieet, kan me er helemaal goed aan houden!



de eerste week was ik 3,2 kilo kwijt, donderdag is mijn weegdag dus ik zal het resultaat komen melden!



streepje, jij gaat ook als de brandweer he?! hardstikke goed!!

welk dieet doe jij ook alweer?



plom, ik zal voor je duimen dat je gelijk bent gebleven!!



groetjes slagroom
Alle reacties Link kopieren
HE meiden,



Daar ben ik weer, ik heb nog niks gelezen en heb ook even geen tijd meer maar wilde even laten weten dat ik nog leef en dat ik heel snel weer langs kom....



Deze week nog even druk...maar hopelijk donderdag of vrijdag weer ff tijd...



Liefs Bolletje
Alle reacties Link kopieren
Morgen meiden |-)



Hee Slagroom ,gaat lekker he? Ben benieuwd naar je resultaat morgen !



Bolletje,fijn dat je er weer bent!



Vanmorgen toch maar even gewogen en ik weeg nu 95 kilo

Het stomme is dat ik niet meer weet wat mijn vorige gewicht was :-| maar dacht dat ik zwaarder woog .Straks even alles doorlezen,misschien kan ik dat terug vinden .



tot babbels



xxPlom (f)
Alle reacties Link kopieren
heb even topic door gepluisd en de laatste keer woog ik 96,8 ,daarna weken stil blijven staan tot nu dus !!!!!!!!!!!!!!Had dit echt niet verwacht,hoopte gelijk te blijven

Heb wel mega veel werk verzet met dat klussen ,misschien maar bouwvakker worden :smile:
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Jeetje Slagroom, wat veel! Goed hoor! Ben benieuwd over morgen...

Netjes toch Plom, dag je zelfs nog bent afgevallen! Toppie! En dat likeurtje moet toch mogen? :)

Bolletje, welcome back, tot schrijfs!



Ik ben nu 13,8 kg kwijt (in 13 weken Sonja Bakkeren). Op zich toch netjes, 1 kg per week.... Ben zo blij met mijn nieuwe jas! :-D Al mijn broeken gaan lubberen, moet me inhouden niet alles nieuw te kopen, maar we gaan nog even door en daarna pas de stad in!



Tot schrijfs!

X

:jump:
Alle reacties Link kopieren
Dat is een mooi gemiddelde Streepje,een kilo per week :applause:

Heerlijk nieuwe kleren kopen,dan zie je pas goed het resultaat!!

Wil je nog veel afvallen? En heb je geen honger bij Sonja?



Ben net wakker en weer een slecht progamma vandaag voor het lijntje :-| Om twaalf uur haalt mijn man mij op en hebben we eerst een bedrijfslunch .

Daarna een soort sport gebeuren [doet tie erg geheimzinnnig over] en weer hapjes en drankjes rond thee tijd.

Rond 7 uur een groot dinner .Heb er niet echt zin in omdat ik de helft niet ken en mijn ervaring is dat veel mensen over het werk gaan lullen ,erg irri :mad:

Hen de plu al klaar staan want er moet veel gewandeld worden helaas.

Ben meer voor de fiets ;-]



Hoe gaat tie met jullie ? Heb je het al een beetje rustiger Bolletje?



Ik ga nu even onbijten dus tot later allemaal!



Liefsxx PLom!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Plom,



Hopelijk is het toch nog leuk geworden en heb je het naar je zin gehad.

Ik heb eigenlijk helemaal geen honger. 's Avonds eet ik bij het avondeten zelfs de rauwkost niet omdat ik dat er niet meer in krijg...

Er kan nog zeker wel een kilootje of 20 af, ik ben benieuwd of dat gaat lukken, maar we zetten lekker door!



X

:jump:
Alle reacties Link kopieren
Erg belangrijk,dat je geen honger hebt met Sonja,Streepje

Anders houd je het moeilijk vol.

En die twintig kilo gaat je zeker lukken !!Je bent op de goeie weg.



Gisteren weer in restaurant gegeten en heb alleen visgerechten gegeten met het bekende plomlikeurtje :-P met sigaartje dit keer

Veel moeten lopen,totaal 5 kilometer dus valt de schade wel mee.

Volgende week ga ik er flink aan trekken want mijn gemiddelde blijft nu te laag .

Man was pissig omdat ik eigenlijk even geen sociale verplichtingen wil aangaan .Al die etentjes zorgen ervoor dat het afvallen erg traag blijft .

Hij vind dat het dan maar zo moet zijn en dat op langere termijn het resultaat blijvend zal zijn .

Dus dan zou dat een tien jaren plan worden 8-P



Hebben jullie plannen voor dit weekend?

Ik weer een verjaardag en nog even klussen [laatste dit weekend denk ik]



Tot snel weer meiden!!



Liefs Plom
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Dat is aardig wat lopen Plom! Is je likeurtje er ook gelijk weer vanaf! :)

Vanavond gaan we naar de kroeg. Ik drink niet zoveel alcohol, dus dat wordt geen probleem met mijn colaatjes light! Zondag misschien even uitwaaien op Kijkduin. En verder lekker rustig aan. Beetje chillen zeg maar! :)

Succes met klussen!



Tot gauw!



X

:jump:
Alle reacties Link kopieren
hoi meiden,



tussenstand hier is 4,6 kilo, jaaaa ik ga als de brandweer!!



evengoed maar liefst 3 x uit eten geweest deze week erg he?, ik heb de een keer gewoon een maaltijd carpaccio genomen, de andere keer een heerlijk vegetarisch stoofpotje bij de italiaan! en nog een keer een stuk ossehaas met champignons en alle andere lekkere dingen er om heen laat ik lekker staan!



misschien ook te doen voor jou plom? of praat ik nu te makkelijk?



wat ik wel heel fijn vind is dat de knop echt om is en alles dus idd heel makkelijk gaat (zoals het laten staan van de koekjes die mijn man in huis haalt..)



meisjes heel veel succes weer! groetjes slagroom!
Alle reacties Link kopieren
Hey Lotgenoten :heart:



Weekend zit er weer op en ben helemaal klaar met klussen !

Heerlijk en een leuk huisje heeft ze nu ,compleet met Ikea spullen.

Dus geen fast food en eet weer verlopig deze week thuis .

Ook even niet meer uit eten ,dus geen likeurtjes meer ;-) want ik kies meestal heel mager maar het neutje Slagroom doet het hem hahah.

Trouwens lekker bijna 5 kilo :applause: als een tierelier !!



Bolletje hoe gaat tie meis? Of heb ik over je posting heen gelezen?





Speklapjes tot gauw weer !



xxPlom :hello:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven