Jazzie en Bolletje gingen ervoor????

08-08-2007 20:11 145 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai Meiden Eeerst kon ik een week niet op het forum komen en nu kon ik het topic niet terug vinden



Hoe gaat het met jullie ,heb ook niet alles kunnen lezen?

Jazz,al terug van vakantie?

Bolletje jij was meen ik drie kilo afgevallen?



Ben weer gestopt met roken ivm hartkloppingen Hartfilmpje gemaakt en die was goed gelukkigmaar ben erg onzeker en angstig

Ook gisteren op de weegschaal gegaan en weeg nu 97 kilo



Hoop jullie gauw weer te spreken !



Liefs Funneplom :hello:
Alle reacties Link kopieren
Oh heerlijk Plom, ff lekker aan de Ameretto!! Heerlijk....ach joh gewoon deze week weer goed je best doen, veel water drinken en dan zal de schade best meevallen!!



Ik ben gisteravond gezellig met mijn man uit eten geweest. Heerlijk saampjes avondje genieten. Vandaag heb ik me wel weer prima gehouden, tot een uurtje geleden. Ben ik naar de McDonalds gereden voor een McFlurry!! Mjammie!!!



Nog twee weken werken en dan VAKANTIE!!! Ik kan niet wachten...heb er zin in, nog even die weken doorkomen en dan wordt het genieten!!



Morgen weer wegen!! Oh...ben benieuwd!



Groetjes Bolletje :duckie:
Alle reacties Link kopieren
Bolletje,lekker joh bijna vakantie!!Ga je naar het zonnige zuiden?

Lekker genoten van je ijsje? Hier komt elke zondagmiddag een ijscokar in de straat met heerlijk Italiaans ijs,onwijs goedkoop en lekker.

Kon gisteren de verleiding weerstaan maar had ook een familie feest en daar ging het tot een uurtje of tien goed [water] maar toch 2 witte wijntjes gedronken.



Dus moet nu heel erg goed mijn best gaan doen en straks lang fietsen!





Veel suc6 vandaag allemaal



Liefs Plom :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



He, he... ik heb eindelijk weer eens tijd om te reageren. Zal zo een nieuwe tabel plaatsen.

Zo te lezen gaat het goed met jullie, dat is mooi! Ik zou ook wel weer op vakantie willen...

Ik heb een druk weekend gehad, maar heb de verleidingen kunnen weerstaan. Alleen had ik gisteravond een bakje Japanse mix, maar dat werd het hele zakje! :-)

Ik vind het bij mij helaas niet echt snel gaan. Vergeleken met vorige week is er maar 6 ons af... Tot het einde van het jaar kan ik nog precies 2 keer het boekje doen. Dus hoop dat het gaat lukken om in de richting van de -30 te komen. Eerst ging er nog wel eens eens 1/1,5 kilo af, soms zelfs 2! Nu gaat het met onsjes. Maar ja, ieder onsje eraf is er in ieder geval niet bij! :-)

Sorry hoor, voor het geklaag, maar ik wil het gewoon zo graag goed doen. Ik kan toch volgende week gewoon weer beginnen met week 1 van het boekje?

Ik sta trouwens niet meer iedere dag op de weegschaal, de verleiding blijft groot, maar ik probeer het bij de maandag te houden (heel af en toe halverwege de week als extra).

Nou, genoeg geklaagd!!!

Hebben jullie van het weekend ook zo genoten van het heerlijke weer. Ik was zaterdag in Delft (Westerpop festival). Heb heerlijk van het zonnetje genoten daar. Er waren ook kramen met giros, patat, enz. Maar we zijn braaf naar huis gegaan om te eten. Ik moest Streepjesman wel overhalen! :-) We hebben afgesproken dat we bij -15 patat gaan eten met kaassoufle en kipcorn. En niet te vergeten: de pindasaus! Als het weer zo blijft gaan we woensdag lekker een fietstochtje maken na het eten, heb er nu al zin in!

Volgens mij is het een tijdje geleden dat ik een nieuwe tabel heb geplaatst, geef jullie standen maar door (degenen die het willen tenminste), dan gooi ik ze erin.



Liefs Streepjescode

:jump:
Alle reacties Link kopieren
BIJ-NA 10!



http://tickers.TickerFactory.com/ezt/t/wDsHiza/weight.png
Alle reacties Link kopieren
naamstartstreefvorighuidigweektotaal
Bolletje18/06/07 130,69906/08/07 122,6 13/08/07 121,4- 1,2- 9,2
Jazzie13/08/07 112,675,0........
Plompiedom??/??/?? 99,070,010/08/07 97,017/08/07 ??..- 2,0
Slagroom............
Streepjescode02/07/07 100+- 30 kg20/08/07 - 9,327/08/07 - 9,9- 0,6- 9,9
Alle reacties Link kopieren
hey meiden!



Streepje, HULDE, wat onwijs goed van je!!



Hier nog steeds niet het knopje gevonden, gelukkig ben ik ook niet aangekomen, ik blijf op de 75 hangen. Op de zaak is het nog rommeliger geworden... vandaag weer een fulltimer weg, andere baan gekregen, Gelukkig heb ik vandaag ook iemand kunnen aannemen, maar ja, nu zoek ik dus nog steeds 2 nieuwe!! argghhh!!!



Het dieet van Dr Cohen gaat dmv het testen van je bloed om te zien waar je lichaam niet goed op reageert. Ik ben er nog niet uit, kost een hoop geld zo'n 750 euro.... Maar soms heb ik het idee dat streng bij mij beter kan werken dan zelf opletten wat je eet..



vanavond wel lekker geslendert!!



meisjes, succes en tot de volgende keer!
Alle reacties Link kopieren
Jeetje,veel geld zeg ,heb nog niet van dit dieet gehoord,zo even kijken

Streng helpt ook veel beter bij mij,alleen het nadeel vind ik dat als je het streefgewicht hebt gehaald de overgang zo groot is.

Ben bang dat ik juist dan ga weer veel aankom.

Moet vrijdag wegen maar kon het niet laten vanmorgen en was een ons lichter.Had ik niet verwacht na deze week.



Vanavond weer een etentje met mijn man,we gaan denk ik naar de Griek

Heb mij voorgenomen geen alcohol te drinken en geen voorafje en toetje

We gaan op de fiets als het droog blijft



allemaal veel succes en tot gauw



Plom
Alle reacties Link kopieren
hey meiden, effies m'n avatar laten zien hoor! vinden jullie 'm niet liefffff ?



vandaag heeeel veeeel boodschappen in huis gehaald zodat ik voorlopig elke morgen met een ontbijt kan beginnen... ik heb yoghurt, crackers, veel kaas ingeslagen (voor op de crackers) mmm hoe krijg ik er een emoticon bij bijv.die een gek rondje draait of zoiets??/



gisteren, misschien had ik het al verteld heb ik een nieuwe fulltimer kunnen aannemen, errug blij mee, helaassss is er ook weer een weggegaan, ze kon een betere baan vinden die bij haar opleiding aansluit dusss geef ze maar eens ongelijk. De zoektocht gaat dus onverminderd door!!



nou meisjes, ik stop ermee voor vandaag, slaap lekker allemaal!
Alle reacties Link kopieren
ooh moet dat zooo :rolling:



tsja blont he?!
Alle reacties Link kopieren
Hee Slagroom,het is een poeppie hoor :-$ Heb je het nu een beetje minder druk met je werk?Lastig he goed personeel vinden en dan ook nog een keer zien te houden



Meiden hoe gaat het verder met jullie? Bolletje ,bijna vakantie he?

Heb een keurig dagje achter de rug! Was ook wel nodig na de afgelopen dagen!





tot gauw !



Liefs Plom
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Bedankt voor jullie lieve complimentjes! :)

Gisteren heb ik, heel stout ik weet het, toch even op de weegschaal gestaan: zat er gewoon een kilo bij!!! @-( Wie weet heeft dat met de maandelijkse troubles te maken, laten we het hopen, ik wil niet dat er iets bij komt!

Ik heb deze week nog niet op de crosstrainer gestaan. Wel hebben Streepjesman en ik gisteren heerlijk even een stuk gefietst. We hadden een lekker zonnetje. Onderweg hebben we ook nog wat gegeten: een wrap met kip en salade, was erg lekker! Vandaag heb ik met de meiden van mijn werk gelunched: een baguette met kipsalade (met mandarijntjes, appel en ananas), was ook erg lekker! :-p

Goed om te lezen dat er goede dagen geweest zijn voor jullie. Ik hoop dat het op het werk snel goed komt Slagroom! Ik heb onlangs promotie gekregen: wat meer verantwoordelijkheden, en natuurlijk salaris! Altijd lekker!!!

Fijne avond allemaal!!!



X

Streepje

:jump:
Alle reacties Link kopieren
Goeie morgen allemaal!!



Balen Streepje,een kilo zwaarder,hopelijk alleen vocht en straks is het er lekker af !

Deze week ook niet veel gefietst,elke keer als ik in de startblokken stond waren de weergoden mij niet goed gezind.Bah heb zin in de zon

Wat gaan jullie dit weekend doen?Morgen heb ik een verjaardag en zaterdag een

house party van een vriendin . Morgen wegen,had nu gemoeten maar wacht op een mega bruine trui!





Meiden tot gauw weer



Liefs Plom!
Alle reacties Link kopieren
nou meisjes, ik heb een beslissing genomen, ik ga het persoonlijke dieet van dr. Cohen doen!!!

Morgen laat ik bloed prikken en dan ligt volgende week mijn dieet klaar!





in het kort:

Herstel de hormoonhuishouding door de "juiste" voeding voor u persoonlijk en het lichaam zorgt voor de vetafbraak en andere gevolgen! Dit kunt u doen via dure, medicijnen (die alleen mensen met veel geld zich kunnen veroorloven), maar volgens Dr. Cohen is de beste manier om de hormonen weer in "balans" te brengen door voeding als "medicijn" te gebruiken (een natuurlijke en veilige manier!). Gedurende een aantal jaren zijn er duizenden tests uitgevoerd op verschillende soorten voeding met als resultaat een duidelijk inzicht van hoe voeding en combinaties van voedingsmiddelen de hormoonhuishouding kunnen herstellen en zo… obesitas en overgewicht genezen (je weer goed en gezond voelen). Dr. Cohen's programma is gebaseerd op Snel Vet- en Gewichtverlies! Het helpt u snel vet af te breken op een veilige en gezonde manier. Het is geen caloriearm dieet en u hoeft zich niet uit te hongeren met het programma! Het is een uitgebalanceerd eetprogramma (geen eiwitrijk dieet). U hoeft geen exotische produkten te eten (alleen het eten dat u al in de keuken hebt). U kunt alle soorten voeding eten tijdens het programma (verschillende soorten rood/wit vlees, vis, groenten, fruit, zuivelproducten, zoals kaas en yoghurt enz.). Geen "drankjes" of "pillen" .... uw voeding wordt uw "medicijn", daarom zijn hoeveelheden en combinaties zo belangrijk!



zo dat was 'm, op dit moment ga ik wel lekker, eet niet teveel maar wel lekker!



goed weekend verder! :smooch:
Alle reacties Link kopieren
Klinkt heel logisch Slagroom ! Kun je vertellen wat je zoal op een dag mag?



Vanmorgen gewogen en pondje eraf ,had ik echt weer niet verwacht!

Best wel lekker gegeten en twee keer uit eten geweest.

Ook gisteravond Chinees gehaald :-]

Nu weer netjes aan de waterkraan te lurken en al een mega trui neer gezet!



@bolletje

Volgens mij ga je bijna op vakantie he?

Lekker joh,regent hier erg!

Staat je koffer al klaar?



@Jazzie

Hoe ist met je poesje X-D [niet seksistisch bedoeld]



@Streepje

Hoe gaat het meid? Nog druk op het werk?





Was het weer voor vandaag!

Meiden succes en tot gauw





Liefs Plom 8:-)8
Alle reacties Link kopieren
[quote]plompiedom schreef op 03 september 2007 @ 09:09:



@Jazzie

Hoe ist met je poesje X-D [niet seksistisch bedoeld]





:rofl:, die is leuk! Laat ze maar niet horen dat ze poesjes genoemd worden, het zijn heule stoere katers! Het gaat goed me ze! Ze spelen samen, vechten samen en zijn rusteloos samen. De grote durft niet ook beneden te komen, maar gaat nog niet lekker op schoot liggen, loopt een beetje rusteloos heen en weer. Zal wel anders worden als ze naar buiten mogen!



Ben hier lang niet geweest en heb niet alles al gelezen.

Zag wel het berichtje van Slagroom en ik ben ook op de site gaan kijken. Maarre.. ik las dat je zelf je bloedafname moet verzorgen en hoe gaat het dan verder? Moet je een paar keer langskomen of doe je het helemaal zelf? Is het echt zo duur of mag je in termijnen betalen? Misschien heb ik er overheen gelezen hoor, maar dacht niet dat dat erbij stond. Dus: vertel!!!
Alle reacties Link kopieren
ik bedoel: dat die grote NU ook naar beneden durft te komen...
Alle reacties Link kopieren
Hee Jazz,leuk dat je er weer bent ;-] Haha,dacht toch echt dat je een poesje had.Zoonlief weer lekker naar school?



@Bolletje

Zit je al heerlijk in het zonnige zuiden meid,of begin ik nu toch echt te dementeren ;-)



Heb net onbijtje op en had mij voorgenomen te gaan shoppen maar auto staat in de garage en heb geen zin nu te fietsen want het is hier erg nat!

Openbaarvervoer is hier niet super goed geregeld zo even tussen de buien door een bakkie halen bij een vriendin die aan het kleinkinderen zitten is :duckie:

Ze heeft haar kleindochter drie dagen per week ,moet jullie eerlijk bekennen dat dat het schattig is maar ben toch wel erg op mijn vrije tijd gesteld.



Zat net in mijn agenda te bladeren en zag dat de komende weekenden vol staan .Leuk,maar baal er soms wel van ,veel verjaardagen

En dan vind ik het moeilijk om goed op mijn eet en drink gewoonte te letten,bovendien is er dan geen mager eten



Meiden tot gauw!



Liefs Plom
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Heb weer een achterlijk drukke week.

Maandag heb ik nog gewogen, is nu -11,8 kg!

Ik zal de tabel binnenkort even aanpassen, ok?

Moet er nu ook weer vandoor, kan dus niet goed terug lezen. Waarschijnlijk reageer ik morgen niet-egocentrisch.... Sorry hoor.....



X
Alle reacties Link kopieren
Lekker S :applause: treepjeBijna 12 kilo,jij gaat lekker zeg!

Wordt een mooi lijstje meid!



Dochter heeft een huis!! Maandag krijgt ze de sleutel en gaan we een weekje klussen

Ik denk dat ze mazzel heeft,een ruime driekamerappartement met groot balkon en cv .

Het belangrijkste is dat het een redelijke buurt is

Erg spannend allemaal,veel shoppen voor meubel ed leuk,maar ook een beetje niet ,ga haar denk ik erg missen ,heel tweeslachtig .

Maar ze blijft in de buurt ,ongeveer 10 kilometer van ons huis ,dus geen buitenland voor haar.

En daar ben ik wel blij mee ,kan ik nog regelmatig met haar :smack:



Het wordt een chaotische tijd en zal met het lijnen denk ik niet erg opschieten Elke avond koken zit er niet in helaas

En ik ben nog nooit afgevallen als ik het erg druk had,ondanks weinig eten !Hebben jullie dat ook?Door stress val ik dus ook niet af :-(



Zal misschien even minder posten ,vrijdag wel want dat is mijn weegdag



dus meiden tot snel en veel succes





xx



Plom 8:-)8
Alle reacties Link kopieren
hahahah verkeerd plaatje ik bedoel knuffelen!!!
Alle reacties Link kopieren
Streepjescode, wat ga jij goed!! Knap hoor, hou vol!



Plom, je dochter heeft een huis, gefeliciteerd! Tuurlijk ga je haar missen, maar het is toch ook wel een beetje lekker denk ik?



Zoonlief is alweer een paar weken naar school, hier zijn de scholen weer begonnen op 20 augustus. Hij zit nu in groep 3, wat een verschil met groep 2 zeg! Nog maar een kwartiertje buiten spelen en heel veel leren. Wel heel leuk, maar hij is ontzettend moe na een dag school. Heb ineens een kind in huis wat iets huileriger is, wat overal over in discussie gaat en wat snel geprikkeld is...

Maar goed, ik snap waardoor het komt en het komt allemaal weer goed. Hij is nog wel gezellig meegelopen met de collecte voor de kankerbestrijding en dat wil hij echt zelf.



Bolletje is nog niet met vakantie, maar wel bijna! Ze heeft haar laatste werkdag al gehad!
Alle reacties Link kopieren
@ Jazz



Wat een overgang he,van groep twee naar drie?Bij mij moesten ze er ook aan wennen allebei en kreeg ze met geen mogelijkheid hun bed uit,was eerste weken echt een drama :zzz:



@ Slagroom



Hoe gaat het met je nieuwe eetgewoonte? Bevalt het?



@ Bolletje



Lekker zeg ,nu echt vakantie \\:-)//





Heb een zeer druk weekend verjaardag en etentje en meubels ed shoppen

dus ik hoop tot snel weer





fijn weekend



Liefs Plom 8:-)8
Alle reacties Link kopieren
hey meiden,



ik heb m'n dieet nog niet binnen hoor!! Ik heb maandag bloed laten prikken (gewoon bij het lab van de dokter) de uitslag wordt doorgestuurd naar het dieetcentrum en aan de hand van de uitslag wordt het dieet samengesteld.

dusss nog heel even wachten en dan mag ik! Ik houd jullie op de hoogte!!



Ik weet niet of je in termijnen kan betalen maar ik zal het woensdag navragen!



meisjes, fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Heb je zin in het weekend Plom, of is het TE druk?



Ik heb mijn aqua aerobic opgegeven, ga nog wel door met aquajoggen. Maar ik ben vanmorgen ergens anders naar toe geweest. Het wordt Dans je Slank genoemd, wordt bij een latinclub gegeven. Latin dansen dus :cheer2:, helemaal leuk! !! Ik heb spierpijn in mijn taille!!! Maar wat een geweldige les, hele leuke juf, ben super enthousiast. Ga hier mee door, kan helaas maar 1x in de week, maar ik zag al dat er ook leuke dvd's te koop zijn met latindingen enzo. Op Marktplaats ook niet zo duur, dus wie weet.

Echt een aanrader!



Morgen gaan we naar een plein in het dorp, daar hebben ze straattheater, ieder jaar weer een feest. Heb er zin in.

Zondag maar weer leren, moet begin oktober 2 examens tegelijk doen...
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, zoon had vandaag pleinfeest op school. Thema: oosters.

Hij heeft vorige week meegedaan aan een workshop oosters dansen en moest vandaag optreden. Lief joh, zwaaiende heupen, schuddende billen en veel plezier. Heb heel veel foto's gemaakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven