Kabouters Kookkunsten!

04-03-2010 14:29 507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat mensen mijn Spaghetti avontuur zo grappig vonden.. hier een algemeen topic voor mijn kookkunsten haha!

Hierrrrr vind je trouwens mijn Fanhyve! *klikkerdeklik*
ik had ook wel wat beters verwacht hoor, ik verwen dat jong teveel denkik hahah!
die van mij heeft in het laatste jaar maar 1x gekookt en me verder getrakteerd op mcdonalds/kfc/wok to go hahaha. en dat terwijl hij best goed kan koken.
Ik hoop maar dat er in dat receptenboekje dat je vandaag hebt gekregen ook ontbijt- en lunchtips met spagetti staan, want met 8 verschillende soorten wordt het laaaaaaaaang spagetti eten, haha!
huh? spaghetti boekje? ik heb iets gemist.
Kabouter is vandaag verwend met een grote mand vol spagettidingen door een aantal forummers. Kijk maar eens op het topic "jullie zijn liefffffff".
Twas anders nog best een uitdaging om de frituur pan weer werkende te krijgen

Smaakt meteen een stuk beter met nieuw frituurvet. Volgende keer ga ik een hele kip frituren
oh maar dat is wel leuk dat kabouter een spaghetti pakket heeft gekregen, wat lief
Vanavond Spaghettiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Ik las mee op je Spaghetti-topic en ook op dit topic... Nu je je weer aan het spaghetti maken waagt, moet ik je toch even succes wensen... Ben benieuwd! Maak je foto's?
Hier ook een meelezer, hartstikke leuk dat je een spaghettimand hebt gekregen en dat je het weer gaat proberen! Kabouter, veel succes, en Smulsmurf, geniet ervan!!
*klapstoeltje+popcorn*

nee, grapje. ben wel benieuwd hoor
sorry het kan ook nog wel morgen worden, vriend moet ineens werken en weet niet hoe laat hij thuis is :( Vind ik het zonde om eten te koken als hij toch niet mee eet
Ik ben zo benieuwd naar al je pasta verhalen. Ennuh, je weet dat je gedroogde pasta heel lang kan bewaren he? Dus je hoeft niet iedere dag pasta te eten
Hé Kabouter, ik lees je graag!

Geniet van je pakket!
Omdat ik een enorme hoeveelheid spaghetti in huis heb, besluit ik de hint maar te snappen en nogmaals een poging in de italiaanse keuken te doen. Dit keer onder toeziend oog van mijn vriend, die de nodige commentaar leverde.

Ik was nu wel zo slim (bedankt dames!) om gelijk een grote pan te nemen om mijn water te koken en mijn spaghetti in te doen, en gelukkig: niets overgekookt, ontploft of wat dan ook! Toen ik wilde testen of ze gaar waren, en een sliert spaghetti tegen de koelkast gooide, ontplofte vriend zowat.. "Waarom doe je dat nou? Dat is echt smerig!!" waarop ik zei: "Ja maar.. dat zeiden ze op het forum.. dat je met je spaghetti moet gooien en kijken of het plakt.." Het plakte trouwens niet, dus ik heb ze nog wat langer laten zitten, tot vriend zei: Nu zijn ze gaar. (Misschien is hij telepatisch ofzo, of een spaghetti fluisteraar..)

Ik had bij de supermarkt ook nasi groenten gehaald. Die bak leek onwijs op de spaghettigroente, en scheelde 60 cent. Bij deze waren ze dus omgedoopt tot spaghettigroente (ze kunnen toch niet praten, dus ze hebben niets te willen!!)

De gehakt.. ja.. die moest eigenlijk met olijfolie ofzo, maar vleesch bak je gewoon met croma! Dat ruikt het lekkerst. Wéér discussie met vriend.. waarop hij zei: "Je proeft de croma toch niet!" en ik zei: "Nee en de olijfolie ook niet, dus niet zeuren! Ik kook!"

De mix moest eigenlijk met water, en dan moest ik 3 tomaten toevoegen, maar heb ik met tomatensaus gemixt ipv water. Vriend zei dat ik het er zo op moest gooien zonder mixen, ik wilde perse mixen.. ik heb nu wel tomatensaus in mijn haar, maar verder is de keuken nog steeds schoon!

Toen de spaghetti afgegoten, en er plakte niets aan de pan! (Ha spaghetti, 1-0 voor mij!!) en bij de groente en gehakt in de pan gedaan. Een paar keer doorgeroerd en het was al klaar!

Dus ik denk dat ik jullie dankbaar mag zijn voor de tips, het is gelukt! Volgende keer ga ik het alleen proberen!
Recepten zijn trouwens nog steeds welkom Ik vind het echt leuk om zo nieuwe dingen te proberen
was het ook lekker

wederom hilarisch beschreven trouwens.
Ik verwacht een Kabouters Kookkunsten foto strip

Was de spagetti lekker?
Dat was mijn spreekbeurt, zijn er nog vragen?!
Geweldig verhaal! En vond je het ook nog lekker?
Ja hij was zeker lekker! En genoeg voor een week denkik
Je kan het invriezen Kabouter

Welk kookavontuur ga je deze week beleven?
gelukkig dat het dit keer wel lekker was kabouter.
Geen idee.. suggesties? Ik vraag het ook op mijn hyves haha! Ik begin koken nog leuk te vinden
ehm die spaghettie waarvan ik het recept gaf. of witlof met ham en kaas uit de oven. Of indiase curry, of lasgana.
hihi gefeliciteerd kabouter! en tja, ik gooi ook geen spaghetti tegen de koelkast aan, je kunt er ook gewoon een sliert uit halen en erin bijten of knijpen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven