Kerstdiner met huisgenoten

15-12-2010 17:05 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanavond kerstdiner met mijn huisgenoten, en ik zal de soep maken. Ik heb alleen geen flauw idee wat voor! Ben totaal inspiratieloos. Iemand hier een tip of een leuk recept? Liefst een snel recept.

Zo spoedig mogelijk graag, de tijd tikt door .
quote:Sorcha_ schreef op 15 december 2010 @ 17:15:

[...]

Zal ik maar zeggen wat ik studeer? Informatica .

Het is allemaal nogal lastminute omdat het deze week opdrachtinleverweek is. Ik heb nogal wat planningproblemen dus is het een beetje een chaos .

Maar dat is heel normaal hier.

Nou dan kan ik het wel plaatsen

Tomatensoepje is altijd goed!
Gewoon 'n stel van die verse zakken soep halen bij 'n supermarkt. Wat stokbrood opwarmen erbij en kruidenboter en verse peterselie om de soep mee te garneren.

Zelf 'n echt smakelijk soepje in elkaar flansen wordt 'm toch niet meer aangezien het vlees normaal toch wel minstens 'n nacht moet trekken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tegucigalpa schreef op 15 december 2010 @ 17:14:

of deze: hier

Deze is het uiteindelijk geworden! Het was erg lekker. Natuurlijk had ik weer net geen paprika in huis, dus naar de supermarkt gesjeesd. Toen de soep aan het pruttelen was heb ik nog heel snel appelmoes gemaakt .

We hebben net de eerste en de tweede gang op, nu zit iedereen vol dus wachten we nog even met de toetjes.

De eerste gang was dus de paprika-tomatensoep met brood en gesmolten camembert (erg lekker!).

De tweede gang was een geroosterde kip met aardappel, yorkshire puddings, de appelmoes en veel groentes.

Zometeen fudge-cake met whiskysaus, applecrumble, en ik denk sabayon, maar dat moet ik nog even beslissen.

Dank jullie wel voor jullie hulp . Ik heb nog een portie soep over dus die eet ik morgen lekker. Dit recept is een blijvertje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven