Kerstproeverij: wie gaat ook?

17-12-2009 14:46 50 berichten
Bij onze AH hebben ze vanmiddag 'n kerstproeverij van 15 tot 19 uur. Hier kun je zien welke vestigingen allemaal deelnemen: http://www.ah.nl/filialenzoeker/kerstproeverij/

Vorig jaar meen ik er ook iets over gelezen te hebben, maar toen was ik niet gegaan. Iemand vorig jaar geweest en was 't wat?
Het lijkt me afschuwelijk druk en ongezellig, net de Huishoudbeurs met al die gratis eters. Mij niet gezien dus.
Ik was net bij de AH, wist helemaal niet dat het er was. Het was niet drukker dan anders. Maar verder, door de winkel verspreidt stonden er zo'n 5 kraampjes met allemaal producten die ik toch niet van plan was te kopen. Ik vond het niet veel voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
Nou nou nou nou...nav dit topic net mijn pyjama (heerlijk dagje thuis niksgenut, gebadderd, geforumd, met zoontje gespeeld, gehangen) uitgetrokken, zoon aangekleed en naar mijn moeder gewandeld door de sneeuw.

Bij onze AH was de proeverij echt heel heel heel leuk.

We konden proeven: bananensplitpudding met chocoladesaus, appeltaart (in mini-bekertjes naast volle afvalbak tussen de afbakbroodjes in gepropt) en appelmoes (was bij demomevrouw, die wel net iets onbestendigs begon te maken met warme appelmoes).

Schaamde me dood dat ik mijn moeder had meegesleept naar dit festijn. Echt te schandalig voor woorden dit.

Onze AH is best groot (heeft in ieder geval het hele assortiment) en is pas nieuw (in een winkelcentrum dat net een jaar oud is). Ik ga een mail sturen.
Die banannensplit pudding heb ik al bij iemand gehad, vond ik niet zo,
De Vrolijke Vreetdagen beginnen steeds vroeger
Hier was 't leuk! Hoef nu niet te avondeten, zo vol zit ik.

Dit was er allemaal:

- vissoep

- zalmsoep

- beenham met sweet chili saus

- kalkoengebraad met bacon, boontjes en champignonsaus

- appelmoes met stoofpeertjes

- appelmoes met appeltaartsmaak

- toastjes met truffelpaté

- toastjes met tappenade

- olijven

- met roomkaas gevulde peppadew

- schijfjes salami

- bananensplitpudding

- chocolade bombe

- triffle met witte chocolade en kersen

- poirre belle helene broodje

- stroopwafel appeltaartje

En 't was bovendien ook nog gezellig. Er liep 'n vrouw ongeveer gelijk met mij op, dus wij de hele tijd smaken vergelijken en kletsen. En nu hoef ik dus niet meer te eten: *burp*
Nien...nou ben ik wel jaloers. Ik kom volgend jaar (met mijn drie kids) naar jou toe!
Vissoep? Oh dat wil ik ook! Was het op tomatenbasis of boullion?
Ik heb een XL voor de deur. Het eten staat helaas al in de oven.
Je kan nog langs gaan voor de toetjes Zwieb!

Ik vond de stroopwafelappeltaart 't lekkerst (die hadden ze ook even in de oven warm gemaakt)
Maar ik heb onwijze pijn in mijn voeten van al het shoppen vanmiddag! Die taart klinkt heerlijk!
Nou elninjoo dan heb je een goede proeverij gehad!

Ik ben toch even binnengelopen voor ik moest werken en bij onze ah stonden 2! kraampjes waar op een of ander zalm mengselprutje en bekertjes appelmoes gebroederlijk naast elkaar en op het andere kraampje stonden ook wat bekertjes met een vage inhoud(stond niet bij wat erin zat dus ik heb me er niet aangewaagd...
Die stroopwafelappeltaart was idd heerlijk, maar die bombe (met ik geloof 3 lagen mousse enz) vonden wij nog verrukkelijker! Die gaat het hier zeker worden.

Ik had wel graag die varkenshaasjes willen proeven maar die hadden ze helaas niet.

Heeft iemand die geproefd?
.
quote:lindy schreef op 18 december 2009 @ 09:50:

Mijn God, wat lijkt me dat verschrikkelijk. Inderdaad, net de Huishoudbeurs waar ze over elkaar heen tuimelen om een gratis stukje magnetronfrikadel te bemachtigen. Verder ga ik niet voor de lol naar de supermarkt, maar om boodschappen te doen. Als je je gezelligheid bij een verkoopstuntje moet halen...Had ik hier geen last van. Het was niet drukker dan normaal (eerder rustiger want er was niemand met dreinende kutkoters ) en dan met 'n aantal leuke proefkraampjes verspreid over de winkel. Ik ga ook altijd zo graag naar de Sligro, daar kun je altijd vanalles proeven.
Hierbij de reactie van AH nav mijn mail.

Geachte mevrouw Nellebelletje,

Wij vinden het vervelend te lezen dat de kerstproeverij niet aan uw verwachting heeft voldaan. Verder waarderen we het dat u de moeite heeft genomen om ons hiervan op de hoogte te brengen. Hierdoor hebben wij uw opmerking door kunnen geven aan de verantwoordelijke afdeling op het hoofdkantoor, zodat deze kan worden meegenomen in de evaluatie van de proeverij.

Graag maken wij van deze gelegenheid gebruik om u fijne feestdagen en een voorspoedig 2010 te wensen.

Met vriendelijke groet,

Albert Heijn Klantenservice
Vind ik toch wel een nette reactie.
Verkeerde topic!
Ik vind het altijd iets armtierigs hebben, je gratis vol te proppen onder het mom van voorproeven (en dan vervolgens niets kopen).
Wat raar dat daar zoveel verschil tussen zit als je die van EN en nellebel vergelijkt. Wel een correct mailtje idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Vandaag was het in 'mijn' AH maar ik was niet thuis. AH bij Vriend had het niet.

Vorig jaar bij de proeverij van de C1000 geweest. Perfect! Wel 20 dingen om te proeven, nergens rijen, goed georganiseerd door de hele winkel heen. En heb toen verschillende dingen gekocht die ik zonder ze te kennen ook niet gekocht zij hebben. Dit jaar heb ik er niets over gelezen. Helaas.
quote:iris1969 schreef op 18 december 2009 @ 17:54:

Ik vind het altijd iets armtierigs hebben, je gratis vol te proppen onder het mom van voorproeven (en dan vervolgens niets kopen).Ik heb van de proeverijen 2 dingen gekocht. Als ik dat stroopwafeltaartje niet had kunnen proeven had ik dat nooit gekocht, omdat ik niet zo'n stroofwafelliefhebber ben, maar in combinatie met appeltaart is het wat mij betreft 'n succes.
Kwam toevallig de AH binnen toen het was. Niet meer aan gedacht. Het was heel rustig, hapjes werden je netjes aangeboden. Ik heb niets geproefd, ik hou niet zo van die kant en klare meuk. Maak het liever zelf.
...
Vorig jaar ben ik ook geweest in mijn XL. Ik had me een soort van 'levende allerhande' voorgesteld.

We waren er even na zeven uur.

Wel allerlei kartonnen stands, waarvan ik dacht wat zijn ze leeg het moet zeker nog beginnen.

Maar nee. Een stukje kaas bij de kaasafdeling en een balletje gehakt met vlaggetje bij de slagerijtoonbank.

Wel heel bewust alvast mijn boodschappen gedaan.

Om een uur later bij de kassa te moeten constateren dat er niet voldoende saldo op mijn pasje stond...ja dat is natuurlijk mijn eigen domme schuld geweest, door te vergeten dat ik acceptgiro's de deur uit gedaan had.

Kwartier naar huis geraced op de fiets.

Ander pasje gepakt...teruggeraced en koud...kóud!

Nog een half uur later bepakt en bezakt: fietstassen achter, mand voorop en twee tassen aan het stuur weer terug thuis.

Moe en koud en van plan om voortaan niet meer naar een AH proeverij avond te gaan.

Dus toen ik de aankondiging weer las dacht ik: geef mijn portie maar aan fikkie.
Vorig jaar ben ik ook geweest in mijn XL. Ik had me een soort van 'levende allerhande' voorgesteld.

We waren er even na zeven uur.

Wel allerlei kartonnen stands, waarvan ik dacht wat zijn ze leeg het moet zeker nog beginnen.

Maar nee. Een stukje kaas bij de kaasafdeling en een balletje gehakt met vlaggetje bij de slagerijtoonbank.

Wel heel bewust alvast mijn boodschappen gedaan.

Om een uur later bij de kassa te moeten constateren dat er niet voldoende saldo op mijn pasje stond...ja dat is natuurlijk mijn eigen domme schuld geweest, door te vergeten dat ik acceptgiro's de deur uit gedaan had.

Kwartier naar huis geraced op de fiets.

Ander pasje gepakt...teruggeraced en koud...kóud!

Nog een half uur later bepakt en bezakt: fietstassen achter, mand voorop en twee tassen aan het stuur weer terug thuis.

Moe en koud en van plan om voortaan niet meer naar een AH proeverij avond te gaan.

Dus toen ik de aankondiging weer las dacht ik: geef mijn portie maar aan fikkie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven