Kerstproeverij: wie gaat ook?

17-12-2009 14:46 50 berichten
Bij onze AH hebben ze vanmiddag 'n kerstproeverij van 15 tot 19 uur. Hier kun je zien welke vestigingen allemaal deelnemen: http://www.ah.nl/filialenzoeker/kerstproeverij/

Vorig jaar meen ik er ook iets over gelezen te hebben, maar toen was ik niet gegaan. Iemand vorig jaar geweest en was 't wat?
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar in een andere wijk was leuk, dit jaar doen zowel onze AH als die andere niet mee, allemaal een heel eind weg.

En ik ga ook niet door het pak sneeuw voor een proeverij op pad... dan moeten we eerst de auto uitgraven, en dan door de sneeuw/gladheid.
Oja, ik vond het best leuk en uitgebreid.
Leuk! Maar ik ga er mijn auto niet voor uitgraven. Dan was ik wel naar de kerstborrel/kerstpakkettenuitreiking gegaan op mijn werk. En dat sla ik ook over vanwege de sneeuw.
Oh ja wilde ik eigenlijk ook doen vandaag,ben nu thuis en moet om half 7 weer werken en om nou eerder te gaan door dit weer zie ik niet zo zitten...

Vorig jaar was ik er toevallig wel en toen hadden ze helemaal niet zoveel te proeven.
Ik zou het niet doen EN. Komen vast allemaal freeloaders op af die zich effe gratis vol komen vreten.

(ik ga trouwens niet, hoewel ik best het type freeloader ben )
Ik sta nu toch al met m'n auto bij m'n werk en kom 2 vestigingen tegen onderweg naar huis die deelnemen, kan ik me 2 keer volvreten haha!
nee ik ga niet.. ik ga me 'volvreten' op de school van de kinderen.

daar is vanavond kerstfeest met hapjes e.d. in elk klas...
quote:elninjoo schreef op 17 december 2009 @ 14:53:

Ik sta nu toch al met m'n auto bij m'n werk en kom 2 vestigingen tegen onderweg naar huis die deelnemen, kan ik me 2 keer volvreten haha!
Best leuk.

Maar het zal wel mega druk zijn, en no way dat ik me in allerlei bochten moet gaan wringen om een lekker hapje te mogen proeven. Dus nee, ik ga niet.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Shit, dat was ik dus even vergeten... En ik moet nog boodschappen doen want geen kattenvoer (huismerk, van al het andere gaat ze kotsen, zucht) meer in huis. Zal wel druk zijn en de kinderen in de auto laten mag niet dus gatver....
Lijkt me heel ongezellig, een beetje in de AH staan en dingen proeven, wat is daar leuk aan? Alleen het eten is vast lekker maar dat koop ik dan liever zelf wel.
quote:Kwarktaart schreef op 17 december 2009 @ 15:01:

Lijkt me heel ongezellig, een beetje in de AH staan en dingen proeven, wat is daar leuk aan? Alleen het eten is vast lekker maar dat koop ik dan liever zelf wel.Ik heb best vaak dat ik denk zou dat lekker zijn, maar dan niet 'n doos van 4 stuks wil kopen om dat thuis uit te testen. Daarom vind ik proeven in winkels altijd erg praktisch omdat je er zo achter komt of je iets de moeite waard vind om zelf te kopen. Vooral met al die luxe feestdagen liflafjes kan je dat 'n hoop miskopen besparen.
quote:elninjoo schreef op 17 december 2009 @ 15:09:

[...]

Ik heb best vaak dat ik denk zou dat lekker zijn, maar dan niet 'n doos van 4 stuks wil kopen om dat thuis uit te testen. Daarom vind ik proeven in winkels altijd erg praktisch omdat je er zo achter komt of je iets de moeite waard vind om zelf te kopen. Vooral met al die luxe feestdagen liflafjes kan je dat 'n hoop miskopen besparen.Dat ben ik met je eens!
quote:elninjoo schreef op 17 december 2009 @ 15:09:

[...]

Ik heb best vaak dat ik denk zou dat lekker zijn, maar dan niet 'n doos van 4 stuks wil kopen om dat thuis uit te testen. Daarom vind ik proeven in winkels altijd erg praktisch omdat je er zo achter komt of je iets de moeite waard vind om zelf te kopen. Vooral met al die luxe feestdagen liflafjes kan je dat 'n hoop miskopen besparen.

Ja daar heb je wel 'n punt

Ben zelf niet zo van de (kerst)liflafjes, koop misschien een paar feestelijke dingen maar niet veel. Van wat ik koop weet ik wel zeker dat ik het lekker vind.
Oja dat is vandaag. Ja ik wilde heen maar ik heb dit jaar niets nodig. Dus als het geen rot weer was geweest en ik mij lekkerder had gevoeld was ik heen gegaan. Dus dat is elk jaar? Nou dan ga ik volgend jaar eens kijken.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Was een week of wat gelede hier van de PLUS, ben even gaan kijken, maar een rij buiten dat wil je niet weten (was bij tuincentrum) , dus ik ben teruggegaan.Misschien als mn vriendin mee was geweest dat we gebleven waren, beetje kletsen, mensen kijken is wel leuk, alleen is daar weinig aan.

Jaren geleden wel eens geweest, toen waren we dus wel samen. Was wel gezellig toen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik vraag me af hoe het in z'n werk zal gaan eigenlijk..

Allemaal kraampjes ofzo? En dan met heel veel drukke rijen, waarschijnlijk. Iemand een idee?
Ben er net geweest en het viel zwaar tegen. Er lagen 5 dingen om te proeven en niets leek mij lekker. Heb dan ook maar niets genomen.

Een soort stuk koek/taart

Kerst appelmoes

Pudding

Een varkensachtig beleg ding

En nog iets..

Was een kraampje met een demo mevrouw erbij en verder niet druk.
Nefertiti

Mooi, da's dan duidelijk!
Oh, dat klinkt idd nogal tegenvallend zeg!

Ben benieuwd of ze bij elke vestiging hetzelfde doen, maar dat ga ik zometeen uittesten.
Nou klinkt niet dat we er iets aan missen. 5 dingetjes maar. Mmm, nou als ik het lijstje zie denk ik dat je het zelf ook wel kan verzinnen of googelen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Zoals Nefertiti schrijfit, was het hier vorig jaar ook, niet echt iets om je jas voor aan te trekken.
Vorig jaar was het door de hele winkel verspreid een aantal demo-mensen met lekkere dingentjes, best grote porties ook.
Zoals hoe Nefertiti het beschrijft was het idd vorig jaar bij onze ah ook.

Bij de plus is het volgens mij een dezer dagen ook en daar waren een aantal jaar geleden erg veel dingen te proeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven