kipfiletblokjes
vrijdag 19 oktober 2012 om 06:01
vrijdag 19 oktober 2012 om 10:33
vrijdag 19 oktober 2012 om 20:29
Ik had het ook gewoon op hoog vuur goed doorbakken. Maar ik ben er sowieso niet zo heel moeilijk mee. Denk er vaak niet eens over na. ik ontdooi kip ook altijd op het aanrecht bv. Vries het ook rustig 2 keer in enzo. Als je het daarna gewoon goed verhit (boven de 70 graden) zijn de bacteriën wel dood ga ik altijd vanuit. En heb nog nooit iets opgelopen eigenlijk. Heb vast weerstand opgebouwd
zaterdag 20 oktober 2012 om 02:09
woensdag 24 oktober 2012 om 09:52
quote:Ikje86 schreef op 19 oktober 2012 @ 07:22:
Wat is chicken tonight?
Chicken tonight is gebakken kipfiletblokjes in een saus. Welke saus dat is, verschilt, want de naam bepaalt de saus niet.
Die kipfiletblokjes worden in een braadpan gebraden. Als dat gaar is wordt de saus bijgevoegd en op laag vuur drie minuten lang tezamen gekookt. Af en toe roeren. Ik combineer het vaak met rijst.
Wat is chicken tonight?
Chicken tonight is gebakken kipfiletblokjes in een saus. Welke saus dat is, verschilt, want de naam bepaalt de saus niet.
Die kipfiletblokjes worden in een braadpan gebraden. Als dat gaar is wordt de saus bijgevoegd en op laag vuur drie minuten lang tezamen gekookt. Af en toe roeren. Ik combineer het vaak met rijst.
World of Warcraft: Legion