Knackebrod knapperig houden

23-01-2012 15:31 14 berichten
Ik ben begonnen om knäckebröd mee naar mijn werk te nemen ipv brood. Maar het komt zo zompig uit het zakje. Bah.

Ik lees op het internet tips om die dingen in een broodrooster of magnetron te leggen, maar die heb ik hier niet.

Hoe komt het knäckebröd knapperig over?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het een tijdje gegeten, en had er zo'n knackebrod blikje voor. Die stond gewoon gevuld op mijn werk, en ik nam alleen beleg mee.
Kun je niet het knäckebröd en het beleg allebei in een apart zakje/bakje doen en het dan pas beleggen als je het gaat eten?

Dat lijkt mij de oplossing!
gewoon een pak op je werk neer zetten en beleg kopen en dan meenemen, lijkt mij het makkelijkst
quote:Jorina schreef op 23 januari 2012 @ 15:34:

Ik heb het een tijdje gegeten, en had er zo'n knackebrod blikje voor. Die stond gewoon gevuld op mijn werk, en ik nam alleen beleg mee.Ja je hebt van die bewaarblikjes, bij zaken als Blokker te koop, Dan blijven ze neem ik aan wel goed. Gewoon dan op je werk zetten.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ok, jullie zijn het er dus over eens dat ik mijn knäckebröd op mijn werk moet smeren. Moet geen probleem zijn. Kijken of ik van die minipakjes boter kan kopen.
quote:Flauwegeit schreef op 23 januari 2012 @ 15:42:

Ok, jullie zijn het er dus over eens dat ik mijn knäckebröd op mijn werk moet smeren. Moet geen probleem zijn. Kijken of ik van die minipakjes boter kan kopen.Heb je een koelkast op je werk? Ik heb eigenlijk mijn hele hebben en houwen daar staan, kaas, hagelslag, jam, boter Wel makkelijk, ik vergeet nooit wat
In alu-folie blijven ze knapperig!
@Blackdress: echt? Dan probeer ik dat eerst. Want ik heb hier geen koelkast en ik vind het toch een beetje onhygienisch om hier te smeren.
Yep, Ik deed altijd 2 crackers op elkaar met boter en kaas ertussen en dan goed inpakken in alu folie. Ging prima, probeer maar eens!
Mijn ervaring is dat het zompig word door de boter. Ik zou het dus pas op je werk smeren. En onhygiënisch om je brood op je werk te smeren? Daar zou ik me drukker om maken eerlijk gezegt...
@Ivetje, ik bedoel eigenlijk dat je dan weer met je handen aan het beleg zit (thuis al gesneden). Moet je eerst naar het toilet om je handen te wassen etc.

Maar de boter is dus de schuldige...
Ow oke! Ik dacht al, heb je zo'n vieze werkplek haha! Maar ik heb het idd ook ooit meegenomen naar mijn werk en het lag echt aan de boter. Ik heb het toen maar los meegenomen, dus beleg los in mijn broodtrommel en knackebrod in een zakje.
Bij xenos hebben ze een speciaal bewaardoosje. Gaat bij mij heel goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven