Koolhydraatarm brood
zondag 22 augustus 2010 om 13:11
Nou ja zeg,is de bakker bij ons gestopt met het verkopen van koolhydraat arm brood van FijnLijntje
Om het nu elke keer te bestellen op internet vind ik niks,koop het liever zo in de supermarkt.
Maar de AH en Super De Boer hebben geen koolhydraatarmbrood hier.
En ik heb geen broodbakmachine dus zelf maken doe ik niet,koop het liever kant&klaar
Weten jullie waar ze koolhydraatarm brood verkopen en waar het minste koolhydraten en/of kalorien inzitten?
Om het nu elke keer te bestellen op internet vind ik niks,koop het liever zo in de supermarkt.
Maar de AH en Super De Boer hebben geen koolhydraatarmbrood hier.
En ik heb geen broodbakmachine dus zelf maken doe ik niet,koop het liever kant&klaar
Weten jullie waar ze koolhydraatarm brood verkopen en waar het minste koolhydraten en/of kalorien inzitten?
donderdag 26 augustus 2010 om 11:27
Bij De tuinen verkopen ze ook koolhydraat arm brood. Wel van Atkins. Voor een broodbakmachine. Mijn vriend en andere mensen die wel bij ons komen. Vinden dit het lekkerste brood.
Zelf eet ik het niet omdat mijn darmen er niet echt tegen kunnen.
En meds steek toch je energie in mensen die het willen. Niet in mensen die het niet willen. Wat heb je er zelf aan? Wat wil je bereiken hiermee? Dat we allemaal jouw voedseltheorie aanhangen. En dan? Laat mensen toch leven en laten leven!!
En laa ze kiezen voor hun eigen eetmethode.
Zelf eet ik het niet omdat mijn darmen er niet echt tegen kunnen.
En meds steek toch je energie in mensen die het willen. Niet in mensen die het niet willen. Wat heb je er zelf aan? Wat wil je bereiken hiermee? Dat we allemaal jouw voedseltheorie aanhangen. En dan? Laat mensen toch leven en laten leven!!
En laa ze kiezen voor hun eigen eetmethode.
donderdag 26 augustus 2010 om 13:39
quote:ElleMichelle schreef op 26 augustus 2010 @ 11:17:
Ik heb een brood en fruitverslaving:-)) om dat een beetje in de hand te houden eet ik koolhydraatarm brood Ewelina.Koolhydraten krijg ik verder al genoeg binnen dus waar ik op beperken kan is altijd handig...Ok, ik snap 'em.
Ik heb een brood en fruitverslaving:-)) om dat een beetje in de hand te houden eet ik koolhydraatarm brood Ewelina.Koolhydraten krijg ik verder al genoeg binnen dus waar ik op beperken kan is altijd handig...Ok, ik snap 'em.
pepsicoooooooooola!