Koolhydraatarm brood

22-08-2010 13:11 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg,is de bakker bij ons gestopt met het verkopen van koolhydraat arm brood van FijnLijntje

Om het nu elke keer te bestellen op internet vind ik niks,koop het liever zo in de supermarkt.

Maar de AH en Super De Boer hebben geen koolhydraatarmbrood hier.

En ik heb geen broodbakmachine dus zelf maken doe ik niet,koop het liever kant&klaar

Weten jullie waar ze koolhydraatarm brood verkopen en waar het minste koolhydraten en/of kalorien inzitten?
Niet helemaal girlxxx is brood van 100% volkorenmeel met meer water dan andere broden en weinig tot geen vet.

Het bevat gewoon koolhydraten.

(Komt het bijbaantje bij de bakker vroeguh toch nog van pas )
Ik heb het vanmorgen gehaald bij de Jumbo, moet je het wel vooraf bestellen.
Even een vraagje uit interesse... Waarom wil je koolhydraatarm brood? Ik neem brood juist om aan koolhydraten te komen dus voor mij klinkt het nogal tegenstrijdig. Ben benieuwd!
pepsicoooooooooola!
Ik heb een brood en fruitverslaving:-)) om dat een beetje in de hand te houden eet ik koolhydraatarm brood Ewelina.Koolhydraten krijg ik verder al genoeg binnen dus waar ik op beperken kan is altijd handig...
Bij De tuinen verkopen ze ook koolhydraat arm brood. Wel van Atkins. Voor een broodbakmachine. Mijn vriend en andere mensen die wel bij ons komen. Vinden dit het lekkerste brood.

Zelf eet ik het niet omdat mijn darmen er niet echt tegen kunnen.

En meds steek toch je energie in mensen die het willen. Niet in mensen die het niet willen. Wat heb je er zelf aan? Wat wil je bereiken hiermee? Dat we allemaal jouw voedseltheorie aanhangen. En dan? Laat mensen toch leven en laten leven!!

En laa ze kiezen voor hun eigen eetmethode.
quote:ElleMichelle schreef op 26 augustus 2010 @ 11:17:

Ik heb een brood en fruitverslaving:-)) om dat een beetje in de hand te houden eet ik koolhydraatarm brood Ewelina.Koolhydraten krijg ik verder al genoeg binnen dus waar ik op beperken kan is altijd handig...Ok, ik snap 'em.
pepsicoooooooooola!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven