kroketten & bitterballen, met of zonder mosterd!

09-09-2010 23:57 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een krokettopic openen, mede op verzoek van Molie, maar ben nu te moe.

Topic staat alvast.

Dus voor ik weer energie heb te typen: kom maar op met jullie recepten voor kroketten & bitterballen: vlees, vis, garnaal, kip, vegetarisch etc.
ah daar!
quote:AgentL schreef op 19 september 2010 @ 16:32:

Kan aan mij liggen hoor, maar wáár is dat andere krokettentopic dan? Kun je 'm uppen Myleen?Haha zelfde vraag nadat het antwoord al gegeven was. Kon me echt niet herinneren dat ik het al geopend had (en niet teruggezocht), dus sorry Samenvoegen idd beste optie en dan maar 1 titel in de index toch ook?
Ja ik zit in een crisis met Viva met mijn account en wacht al weken, maar ik zet de nieuwe titel, welke je ook kiest in de Index neer.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
quote:mylenevalerie schreef op 19 september 2010 @ 16:39:

Ja ik zit in een crisis met Viva met mijn account en wacht al weken, maar ik zet de nieuwe titel, welke je ook kiest in de Index neer.Jouw index, dus kies maar wat jou het beste/makkelijkst vindbaar lijkt.
Ik heb nog nooit zelfgemaakte kroketten gegeten en het lijkt me heerlijk. Kan ik ze niet bij je bestellen?
quote:thee schreef op 19 september 2010 @ 16:58:

[...]

Jouw index, dus kies maar wat jou het beste/makkelijkst vindbaar lijkt.

Laat je de angel kiezen. Denk dat je met deze titel iets meer recepten krijgt, ipv antwoord of ze ze lekker vinden met mosterd of zonder.

Vraag je of ze een nieuwe titel maakt bij het samenvoegen;

Kroketten en bitterballen ( en ragout dus)!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ga hier maar verder:

Kroketten (en ragout dus) !
Thank you (er is geen eetsmakelijk smiley...)
Deze recepten had ik 5 jaar geleden moeten hebben, dan had ik nu in Washington bij het Amerikaanse Hooggerechtshof gewerkt.
wauw, goede recepten, ik ga er binnenkort mee aan de slag!
Als je 1 keer in de zoveel tijd flinke hoeveelheden bouillon maakt en dit in klein porties invriest kun je gewoon een portie bouillon uit de vriezer halen. Scheelt veel werk op het moment van kroketten maken. Er is niets lekkerder dan zelfgemaakte bitterballen of kroketten. Ik maak ze al zelf vanaf mijn 15e en het is bewerkelijk maar wel makkelijk. Daarna vind je alleen de supermarktkroketten en bitterballen niet meer te eten
En nog een tip, als je je ragout heb gemaakt smeer ik het uit over een bakplaat. Die zet ik even een kwartiertje in de koelkast. daarna snijd ik het in vierkantjes (bitterbal) of rechthoeken (kroket) en dan vormt het veel makkelijker. In de koelkast stijft het nog een beetje op en vormt het makkelijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven