Kwarttaart of Monchoutaart....?
donderdag 29 oktober 2009 om 01:27
Ik maak altijd de kwarktaart van dr Oetker. Heel lekker en super makkelijk te maken.
Omdat wij de naturel kwark zo lekker vinden maak ik nooit de monchou. Bang dat die tegen valt. Maar ga hem wel een keer proberen.
Wat ook lekker is is door de naturel kwark mandarijnschijfjes toe te voegen, gewoon uit blik. En sommige vinden het ook lekker om vanille kwark te gebruiken. Zelf vind ik dat te zoet worden.
Al heb ik wel een aversie tegenwoordig tegen dr. Oetker maar dat is vanwege die walgelijke reklame Dr Ötker bah er staat gewoon dr Oetker.
Omdat wij de naturel kwark zo lekker vinden maak ik nooit de monchou. Bang dat die tegen valt. Maar ga hem wel een keer proberen.
Wat ook lekker is is door de naturel kwark mandarijnschijfjes toe te voegen, gewoon uit blik. En sommige vinden het ook lekker om vanille kwark te gebruiken. Zelf vind ik dat te zoet worden.
Al heb ik wel een aversie tegenwoordig tegen dr. Oetker maar dat is vanwege die walgelijke reklame Dr Ötker bah er staat gewoon dr Oetker.
donderdag 29 oktober 2009 om 07:48
quote:maxem schreef op 29 oktober 2009 @ 01:27:
Ik ben het met je eens, maar dat komt gewoon doordat we zo gewend zijn geraakt aan Oetker met de Nederlandse uitspraak...van oorsprong is het Duits en staat de e achter de o in plaats van de umlaut. De Dr Oetker die het uitgevonden heeft heette dus wel Ötker.
En kwatk of monchou? Hangt van mijn bui af, maar ik vind het allebei heerlijk!
Ik ben het met je eens, maar dat komt gewoon doordat we zo gewend zijn geraakt aan Oetker met de Nederlandse uitspraak...van oorsprong is het Duits en staat de e achter de o in plaats van de umlaut. De Dr Oetker die het uitgevonden heeft heette dus wel Ötker.
En kwatk of monchou? Hangt van mijn bui af, maar ik vind het allebei heerlijk!

zaterdag 31 oktober 2009 om 22:28
In het kader van dit onderwerp even een vraagje. Ik ga morgen het toetje verzorgen na een Aziatische maaltijd. Kan ik dan een lekkere monchoutaart serveren met koffie of smaakt dat niet samen?
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.