Lekker recept pizzadeeg

17-07-2012 18:18 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat er talloze pizzadeegrecepten te vinden zijn op internet en kookboeken en sinds kort heb ik ook al een paar geprobeerd maar om nu te zeggen dat ze zo heerlijk waren....Dus mijn vraag is

"Wie heeft een superheerlijk recept voor pizzadeeg"?
Google maar even op pizzadeeg jamie oliver, tamelijk klassiek italiaans recept - valt of staat met goed echt italiaans meel: "farina 00". Die kun je bestellen. Toevallig gister nog gemaakt ;)
Computer says nooooo
Wij zijn erg tevreden met het pizza pakket van Koopmans. Ook diverse keren een poging gewaagd om het deeg helemaal zelf te maken. Maar krijg het niet voor elkaar.
Ik zou niet te moeilijk doen, bij de appie hebben ze echt lekkere pizza bodems, die al helemaal klaar zijn, zit al een beetje saus op.
Dit recept.

Alleen al met veel kaas en knoflook er op is het heerlijk
quote:summer73 schreef op 17 juli 2012 @ 18:37:

Google maar even op pizzadeeg jamie oliver, tamelijk klassiek italiaans recept - valt of staat met goed echt italiaans meel: "farina 00". Die kun je bestellen. Toevallig gister nog gemaakt ;)Dat is 1 van de eerste recepten die ik heb geprobeerd maar was niet echt gelukt bij mij.
quote:strikje schreef op 19 juli 2012 @ 11:23:

Dit recept.

Alleen al met veel kaas en knoflook er op is het heerlijk Dat recept ziet er veelbelovend uit. De breadsticks lijken een beetje op dezelfde als bij de Boston Pizza. Ga het van het weekend gelijk proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven