Lekkere groene salade?
woensdag 17 juni 2009 om 13:33
Morgenavond eten we bij mijn schoonfamilie, een stuk of 7 mensen. We maken allemaal een gerechtje en mijn vriend en ik zorgen voor de salade en het dessert.
Ik ben een drama in de keuken, zeker met combineren, dus ben op zoek naar een 'recept' voor een frisse groene salade. Niet te saai met alleen komkommer en tomaat maar ook niet te ingewikkeld.
Wie weet iets lekkers?
Ik ben een drama in de keuken, zeker met combineren, dus ben op zoek naar een 'recept' voor een frisse groene salade. Niet te saai met alleen komkommer en tomaat maar ook niet te ingewikkeld.
Wie weet iets lekkers?
donderdag 18 juni 2009 om 08:19
Lekker lekker lekker! Ik ga sowieso wat recepten opschrijven, kunnen mijn vriend en ik ook eens wat meer varieren
Een Griekse salade had ik nog niet eens aan gedacht, maar is wel een heel goed idee. Vaak vinden veel mensen die ook lekker. Met een lekker stuk fetakaas, hmm.
Bedankt allemaal! Ik ga er straks eens eentje uitzoeken.
Een Griekse salade had ik nog niet eens aan gedacht, maar is wel een heel goed idee. Vaak vinden veel mensen die ook lekker. Met een lekker stuk fetakaas, hmm.
Bedankt allemaal! Ik ga er straks eens eentje uitzoeken.
donderdag 18 juni 2009 om 08:23
quote:musiclove schreef op 17 juni 2009 @ 19:41:
Meestal doe ik er gebakken spekjes in, pijnboompitten, ei, tomaat, komkommer.
En een dressing met mayonaise, olijfolie, peper/zout, mosterd, honing, bieslook en wat room.
Simpel maar toch lekker.
Dit vind ik wel lekker, want ik hou ook van ei in een salade. Doe je daar dan ook nog iets van sla doorheen?
Die dressing klinkt me te ingewikkeld. Ik ben meer op zoek naar gewoon één potje of tube of zo. Wat is er dan lekker doorheen?
Meestal doe ik er gebakken spekjes in, pijnboompitten, ei, tomaat, komkommer.
En een dressing met mayonaise, olijfolie, peper/zout, mosterd, honing, bieslook en wat room.
Simpel maar toch lekker.
Dit vind ik wel lekker, want ik hou ook van ei in een salade. Doe je daar dan ook nog iets van sla doorheen?
Die dressing klinkt me te ingewikkeld. Ik ben meer op zoek naar gewoon één potje of tube of zo. Wat is er dan lekker doorheen?
donderdag 18 juni 2009 om 12:25
quote:Cassius schreef op 18 juni 2009 @ 08:23:
[...]
Die dressing klinkt me te ingewikkeld. Ik ben meer op zoek naar gewoon één potje of tube of zo. Wat is er dan lekker doorheen?Je hebt honing-mosterdsaus ook in kant en klare flesjes.
[...]
Die dressing klinkt me te ingewikkeld. Ik ben meer op zoek naar gewoon één potje of tube of zo. Wat is er dan lekker doorheen?Je hebt honing-mosterdsaus ook in kant en klare flesjes.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

donderdag 18 juni 2009 om 12:28