lekkere hapjes
maandag 18 juli 2011 om 23:33
Die wraps horen zalig. Dat ga ik zeker proberen.
Kaas/worst/chips heb ik altijd al op tafel. Lekker simpel, maar ik wil nu even wat anders.
Heb net om te testen al een appeltaart gebakken. Is volgens mij wel gelukt. Nam alleen meer tijd dan ik dacht, maar was ondertussen ook druk aan het bellen.
Nog meer ideeen?
Kaas/worst/chips heb ik altijd al op tafel. Lekker simpel, maar ik wil nu even wat anders.
Heb net om te testen al een appeltaart gebakken. Is volgens mij wel gelukt. Nam alleen meer tijd dan ik dacht, maar was ondertussen ook druk aan het bellen.
Nog meer ideeen?
maandag 18 juli 2011 om 23:38
dinsdag 19 juli 2011 om 09:25
- pepadew met kruiden-roomkaas (kant en klaar of zelf vullen) door midden snijden en samen met een plakje salami aan een prikkertje steken
Een schaal met vleeshapjes:
- chickenwings (zelf marineren of kant en klaar gemarineerd kopen).
- stukjes gegrild spek
- gehaktballetjes
Ik maak altijd alles vantevoren klaar en op het feestje zelf warm ik alles op in de oven. Voordeel is dat deze hapjes makkelijk te maken zijn (recepten even googelen), maar je kunt ze natuurlijk ook al gemarineerd of zelfs kant en klaar kopen. Nog een voordeel: ze zijn zowel warm als koud lekker.
Een schaal met vleeshapjes:
- chickenwings (zelf marineren of kant en klaar gemarineerd kopen).
- stukjes gegrild spek
- gehaktballetjes
Ik maak altijd alles vantevoren klaar en op het feestje zelf warm ik alles op in de oven. Voordeel is dat deze hapjes makkelijk te maken zijn (recepten even googelen), maar je kunt ze natuurlijk ook al gemarineerd of zelfs kant en klaar kopen. Nog een voordeel: ze zijn zowel warm als koud lekker.
dinsdag 19 juli 2011 om 22:41
laat ik van het weekend ook een feestje hebben en net inspiratie nodig hebben.
wat ik ga maken is oa danerolles partymix met een knakworstje erin makkelijk om van te voren te maken en erg lekker!
quote:oehoeh schreef op 18 juli 2011 @ 23:54:
Monchou met ham en ui heeeeeerlijk!!!
rol je de monchou met de ui in de ham??
het lijkt me namelijk een erg lekker hapje!
@happygolucky:waar koop je pepadew?? xenos? en kan je dan het beste de gevulde of is het lekkerder om ze zelf te vullen met roomkaas?
wat ik ga maken is oa danerolles partymix met een knakworstje erin makkelijk om van te voren te maken en erg lekker!
quote:oehoeh schreef op 18 juli 2011 @ 23:54:
Monchou met ham en ui heeeeeerlijk!!!
rol je de monchou met de ui in de ham??
het lijkt me namelijk een erg lekker hapje!
@happygolucky:waar koop je pepadew?? xenos? en kan je dan het beste de gevulde of is het lekkerder om ze zelf te vullen met roomkaas?
woensdag 20 juli 2011 om 07:14
quote:silke1969 schreef op 20 juli 2011 @ 07:07:
Bedankt allemaal voor de tips. Ga zeker wat hiervan maken.
Zag op de site van Allerhande ook nog nachos met kaas en rode uien en tomaat. Lijkt me ook heel lekker.
Is boterhamworst met augurk uit?Ja. Ben jij al twintig jaar niet meer op feestjes geweest ofzo?
Bedankt allemaal voor de tips. Ga zeker wat hiervan maken.
Zag op de site van Allerhande ook nog nachos met kaas en rode uien en tomaat. Lijkt me ook heel lekker.
Is boterhamworst met augurk uit?Ja. Ben jij al twintig jaar niet meer op feestjes geweest ofzo?